Tasapaino pilkkiin toukkia???

Started by Palikka, January 24, 2011, 19:04:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Palikka

Sitä olen kyselemässä että tartteeko tasureihin toukkia? tein tän lähinnä siks koska äiti ja iskä väittää että tarvii ja halusin itekki tietää. :-D
Kalloo tulloo

SLN

Ei tarvii...
Todistusaineistoa löydät näiltäkin sivuilta mm. savon kalareissut ja reissuraportit-topikeista ;)
Perkele, täällähän on lunta muniin asti ja välillä polviinkin.
- vitjamunaisten savolaisten sananlasku

Fisumees

Jos laittaa niin sinttejä saa enemmän ja joskus kun syönti on aivan surkea niin minä saatan suostua tuohon rikokseen :-D :-D, mutta vastaus on ei tarvitse kun kalaa tulee ilmankin . :wink:
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

Palikka

No hyvä hyvä, nyt uskoo vanhemmatkin  8-)
Kalloo tulloo

kuha kalle

Siis tietenkin värikoukku pitää olla, jos ei ole voisin minäkin hyvinkin käyttää toukkia, mutta muuten ei.
"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S

SLN

Quote from: kuha kalle on January 24, 2011, 21:00:33
Siis tietenkin värikoukku pitää olla, jos ei ole voisin minäkin hyvinkin käyttää toukkia, mutta muuten ei.
Kyllä täällä on paljaskin koukku kelvannu...
Ylemmän kuvan tasuri 10cm ja alemman 7cm.

Perkele, täällähän on lunta muniin asti ja välillä polviinkin.
- vitjamunaisten savolaisten sananlasku

pilkkiäijä

Juu, ne toukat huonontaa vaan uintia, ja pelottaa kaloja siinäkoukuissa  :-P Eipä ne kalat minkäänlaista värikoukkua siinä tasurissa tarvitse, hyvin saa paljaallakin koukulla ja yhtä hyvin saa myös ilman mahakoukkua.. Tiedä sitten mistä johtuu  :roll: Mutta mitään toukkia sinne ei tarvitse/kannata tunkea.

Huonolla syönnillä voi olla että parantaa pikkuahventen ottia, mutta miksi pilkkiä tasurilla jos tarvitsee käyttää toukkia. Myös värikoukku voi olla ratkaiseva tekijä huonolla syönnillä.
Olen kalastelijapoika!