Mikä sinua hatuttaa, ketuttaa tai potuttaa juuri nyt ?

Started by Pete, June 16, 2009, 22:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikko_-Procyon-

Joka aamu on auton päällä 1-10cm lunta. Ihan sama, onko pakkasta paljonkin vai plussan puolella. Aina sitä sataa lisää. Vaikka ennuste sanoisi, ettei lunta ole luvassa, niin ilmakehässä tapahtuu joku ilmiö, jonka johdosta pakkasella muodostuu jotain ihmeen lumihilettä joka sitten sataa auton päälle. Aina kun lähtee johonkin, saa raaputella lumia pois. Ihme talvi tuon suhteen. Ilmankos sitä moskaa on jäälläkin niin paljon, ettei paljoa jaksa kävelläkään.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

jiiäm87

http://www.liveleak.com/view?i=c8c_1263420313

Khylä sitä meinas veri kuohahtaa ku silimien etteen lipsahti tämmönen naapurimaanpoikain malliesimerkki kalastamisesta..
yaRR!

Pike

Quote from: jiiäm87 on January 15, 2011, 01:45:02

Khylä sitä meinas veri kuohahtaa ku silimien etteen lipsahti tämmönen naapurimaanpoikain malliesimerkki kalastamisesta..
Ei kyllä tuossakaan touhussa ole mitään järkeä, mikäli kaikki kalat eivät mene ruoaks. Tuon ravinnoksipäätymisen mahdollisuus on kyllä naurettavan pieni. No eipähän tarvitse enää tuostakaan vesistöstä enään kalaa kalastaa kovin kauaa jos meno jatkuu samana.

KÖSTER

Quote from: Pike on January 15, 2011, 14:17:07
Quote from: jiiäm87 on January 15, 2011, 01:45:02

Ei kyllä tuossakaan touhussa ole mitään järkeä, mikäli kaikki kalat eivät mene ruoaks. Tuon ravinnoksipäätymisen mahdollisuus on kyllä naurettavan pieni. No eipähän tarvitse enää tuostakaan vesistöstä enään kalaa kalastaa kovin kauaa jos meno jatkuu samana.

Joopa joo laaja maa laajat toleranssit, harmi vaan jotta omistavat kohta joka niemen suomenkin puolella :evil:.  Kuka noita ymmärtäis ilman rahan voimaa?

Kala Erkki

Olis haluttanu mennä tänäänkin pilkille, mutta -27c kelissä se ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Ties mitä paleltumavammoja voisi tulla.
Nyt ei sitten ehdi ainakaan kahteen viikkoon jäille.  :-(

KÖSTER

No taas meni yli hilseen tuo (maahanmuutonko tuoma?) uimahallikulttuuri?

Mennään likasena uimaan/saunaankin vaatteet päällä ,kaljatölkit jää pyörimään pukutiloihin,kaikki muukin levällään,paikat sotketaan/,rikotaan ,mahoton huuto ja mekastus,lapset säätää useimmiten siellä kielletyllä alueella, vaipat päällä altaaseen ja vaippahan on tietenkin ihan perus pampers ei suinkaan se uimaan tehty malli ja vanhemmart tyynesti kääntää selän,pukutiloista lähtee mukaan ne käytetyt kalsaritkin jos joku unohtaa penkille ,äijät hiplaa pikkutyttöjä porealtaassa, ja noista kun huomauttaa se rasistinen pikkutytön kopeloija väittää valvovaa henkilöö rasistiksi, häntä joka vaatii opettelemaan Suomalaista toimivaa uimakulttuuria!

Tuon kaiken em. olen omin silmin/korvin nähnyt ja kuullut ,valitettavasti vielä toistuvasti jopa poliisejakin jouduttu paikalle vaivaamaan tuon hipelöinnin lopettamiseksi.

MIKÄ NÄITÄ TOLLOJA VAIVAA? Miksi tähän on tultu? Mitä pitäis tehdä?

Mikko_-Procyon-

Joku aika sitten minua risoi se, kun labrasta kuuluu koko ajan Eminemin se rasittava biisi. Nyt sieltä kuuluu (ja on kuulunut jo pari kuukautta), kun Rihanna kääkättää todella ärsyttävää biisiä. Kuka hitto on päättänyt että tuokin biisi muka ansaitsee tehosoittoa? Ei tuo voi olla kenenkään mielestä hyvä kappale. Jos se perustuu "muihin avuihin", niin näyttäkööt sitten musiikkiTV-kanavilta... mieluusti ilman ääntä. Karmeaa rääkymistä ja luokattoman huono melodia. Shaissea, skeidaa, govnoa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

ööö...

Taas o lunta nii paljo et alkaa polttelee jo! Ei kellää sattuis löytymää mitää hyvää konstia saaha piha puhtaaksi ilman kolaamista.:D

Salone

Työnsin tänään vesikelkkaa kivien päällä, koska kaikki lumi oli sulanut tieltä. Eikä mitään kalaakaan tullut, kun pilkille olin matkalla.

Mikko_-Procyon-

Quote from: Mikko_-Procyon- on January 17, 2011, 09:50:39
Joku aika sitten minua risoi se, kun labrasta kuuluu koko ajan Eminemin se rasittava biisi. Nyt sieltä kuuluu (ja on kuulunut jo pari kuukautta), kun Rihanna kääkättää todella ärsyttävää biisiä. Kuka hitto on päättänyt että tuokin biisi muka ansaitsee tehosoittoa? Ei tuo voi olla kenenkään mielestä hyvä kappale. Jos se perustuu "muihin avuihin", niin näyttäkööt sitten musiikkiTV-kanavilta... mieluusti ilman ääntä. Karmeaa rääkymistä ja luokattoman huono melodia. Shaissea, skeidaa, govnoa.

JAhas. Tietää olevansa töissä, kun Rihanna kääkyy tuolla käytävän toisella puolella. Kaikenmaailman paska sitä nykyaikana saakin valtavasti soittoaikaa. Tuokin täti on varmaan jo monimiljonääri myydyillä levyillä ja radiosoitolla. Ja mikä suoritus tuo biisi onkaan.. voi luoja. Ihan oikeasti: MIKSI? Joku taso sentään pitäisi olla.. hitto. Inhoan.

Kipster

Tulevan kesän sääennuste ottaa päähän nyt (http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011713019051_uu.shtml)

Eikö muka viime kesä ollut vielä tarpeeksi kuuma. Ja nyt ne povaa jopa kuumempaa kuin viime vuonna. Siinä sitä sitten taas istutaan päivät sisällä kesäkuusta elokuun loppuun, kun pihalla on aivan törkeän kuuma. No onneksi yöt on valoisia, täytynee sitten yöllä koittaa rakennella kala-allasta loppuun, kun päivällä paistut poroksi.

Mikko_-Procyon-

Olikos tuo se sääennuste, joka lupasi 50% todennäköisyydellä yhtä lämpimän tai lämpimämmän kesän seuraavan 25v aikana? Tai ainakin Savon sanomat siteerasi keltaisen lehdistön julistamaa ennustetta tuolla tavalla. Eli paskan arvontaa (ei jauhantaa) siis taas kerran... ja jos ei tuokaan ennuste toteudu, niin sitten taas syytellään tietokoneita. Ja se on jo oikeasti pahasti sanottu, jos savolainen syyttää toista tuollaisesta vatuloinnista, ettei saa selvyyttä. Meteorologin puhuessa vastuu jää kuulijalle.. prkl.

Minua risoo tänäänkin Rihanna. Jo toista kertaa tälle aamua se akka kääkättää tuolla labran radiossa. Joku toinenkin rasittava biisi on tehosoitannassa. Kuulostaa kuin joku puhuva pää selostaisi jotain, mikä lie Hawkinsin puhesyntikka "laulaa". Kaikenlaista skeidaa sitä nykyään saa radiosta soittoaikaa, ei oo enää tosikaan. >:( Sitten tympii kipeytynyt iskias (todennäköisimmin) ja eilinen migreeni, jonka jälkimaininkeja tämänpäiväinenkin olotila vielä on.

merikala

Ostin juuri tuon http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=134361582 ja tuon  bilteman halvimman kynäruiskun, yritin ruuvata tuota bilteman kynäruiskun johtoa, (adapterin kanssa) tuohon kompukkaan, mutta kompukan kierteet ovat noin millin liian isot, verrattuna tuohon ruiskuun, täten kysyn miten tuon saisi kiinni? Molempien tiedoissa mainitaan 1/4 kierteestä, mutta ei sovi. Liekö vain biltema laatua, vai onko esim. badgereissa saman kokoiset liittimet adapteriensa kanssa, kuin tuossa bilteman värkissä? Toivottavasti joku sai selvää, ja auttaa.  :-)

edit: ongelma ratkennut muoviputken ja kiristimen avulla.

KÖSTER

Noin äkkipäätään tulis mieleen kaivaa työntömitta jostakin ja mitata molempien tarkka mitta? sitten vaan sopivaa adapteria
haeskelemaan mitat kourassa. Jos lukee tuo 1/4 tuumanen, niin kai silloin pitää mitatkin täsmätä? olisiko toinen millimittanen
KIERTEELTÄÄN letkun halkaisija tuumina tms? ja toinen tuumamittanen kuitenkin sekä kierre ,että letku?

Menikö vielä sekavammaksi?
Siis adapteri jossa toinen pää tuumakieteellä ja toinen millikierteellä pitäis silloin löytää?

ahven989

Mua ketuttaa nyt se, että sairastuin ensin mono-klyfeeriin, eli joku tauti jossa silmät valon arkoja ja kun olin juuri parantumassa kissa raapas mua silmään ja nyt silmälappu silmässä..  :-(

Että tällai tällä kertaa..
hyvää yötä sano mummo kun silmä puhkes

Mikko_-Procyon-

http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/tuksu-menee-naimisiin-tositeeveess%C3%A4/639598

Just.

Vasta luin, että tv5 joutuu vähän taistelemaan rahapulassa ohjelmistaan jne... (taisi olla eilen tv kolumnissa tai jossain, en muista). Tänään tulee sitten tuollainen pommi. Itse olen suhtautunut kohtuu varauksella uuteen kanavaan, mutta nyt... Ei helvetti. En suostu lukemaan mitään 7päivää tai oho -lehtiä, koska miksi vaivata aivojaan sellaisella tuuballa, mikä ei missään tilanteessa voi kiinnostaa "normaalia" ihmistä. Ja nyt listalle tulee tv-kanava, jota en katso mistään hinnasta. Tuksu on jotain sellaista paskaa, mitä minä en siedä missään. Ja kansakuntaa kiinnostaa kuin paska kärpäsiä. Mikä suomalaisissa on vikana? MIKÄ??? MIKSI ihmiset tuota katsovat/lukevat? Ja kanava vielä mainostaa, että perhekanava ja arvot sitä-sun-tätä, kymppitonni rulettaa.. nyt sitten telkkariin tuodaan TUKSU, joka on tunnettu.. niin, sopii kyllä kanavan arvomaailmaan kyNpillä, etten jopa sanoisi.

Pike

Lähitulevaisuudessa?

Jalka hieman kipeä kun onnistuin alamäessä kävellessä tänään liukastumaan ja taittamaan jalan jotenkin nätisti kropan alle kun kaaduin. Sattui polveen ja nilkaan. Onneksi ei mitään pahenpaa.

KÖSTER

Kivi pähkinässä ja poskihampaasta  toinen puoli uusiksi.
Ja kokeilin sitten kunnallista palvelua,(=etsitään syy torpata asiakkaan oikeus hoitoon), heikäläisten käsitys asiakaspalvelusta :-D?

Ensin suositeltiin kipupäivystykseen soittoa , soitin käskystä ja vastaus sieltä ettei oo aikoja kuin
yksi päivä kerrallaan ja pitäs alkaa 07.00 soittelee jos meinaa onnistua, kun ei kipua vielä jne..

Soitin takaisin yleiseen numeroon ja ilmoitin jotta kukas nyt puhunut pehmosia ja onko totta ettei
hoitoa saa ajoissa ilman yksityisiä palveluja? Tuli sitten onneksi peruutusaika huomiselle.

Ja lisää..... tälle päivälle luvattu aika peruttiin, koska lääkäriä ei paikalla soitettiin aamulla, kun olin järjestänyt 150e edestä aikaa työstäni asian hoitamiseen prk.le! sinne män 150e ja taas olisi omasta oikeudesta veronmaksajan etuihin luovuttava? Yksityinen sektori tuon homman hoitaa mulle paljon sujuvammin ilman työtulon menetyksiä ja viimehetken peruutuksia! Jättäppäs itse ilmotus samalle päivälle niin mätkähtää  lasku tekemättömästä työstä! Voihan virkailija sanon minä :evil:!

Positiivinen ylläri tuon ajan peruuttaneen asiakaspalvelu, tais ollakkin tuuraaja, kun lähes ihmisenä tyhmää kohteli.

Mitä järkee odottaa jotta hampaani alkaa särkeä/tulehtua?  Sitten vasta tietty pääsee sanoo jotta joo, ei voikkaan hoitaa ku on niin pahasti tulehtunu? VAIKO??>> laitetaan ensin lääkekuuri ja palataan sen jälkeen asiaan kipeehän se on mutta ota sairaslomaa
ja tramaliresepti tms.. Tämäkö muka TEHOKASTA hoitoa ,voe elämän kevät sentään noita fiksuja päättäjiä jotka tämmösen pelleilyn luoneet mahdolliseksi!

Mikä hemmetti näissä julkisen palvelijoissa mättää? Usein niin helekutin tympeitä henkilöitä ,jotta oikein suuresti ihmetyttää miksi tekevät tuota työtä ,kun se on niin mahottoman vaikeeta ja tympii, että
asiakkaaseenkin pitää suhtautua kuin ruttoon?

Kyllä huomaa jotta halvinta palkattu noihinkin tehtäviin, kiitos kilpailulain joka "pakottaa" sen
konkurssikypsän (halvimman) tarjouksen ottamaan yritykseltä joka vaihtuu kesken kauden ja vähät palvelusta välittää. ja sama taas tilalle ja homma jatkuu syvemmälle ja syvemmälle suohon :evil:.

Hagge

Kaikki.

Joku hemmetin yleisvitutus alko jokunen tunti sitten mut nyt jo vähän parempaan päin ja huomenna varmaan unohtunu koko juttu.

Mind_Flayer

Alkaa jo menemään enemmänkin masennuksen puolelle nuo työkkärin touhut. Ensin komennetaan saaketin "diipadaapatyönhakukurssille". Kyselin asiasta jotta onkohan ihan välttämättömyys, kun aiemminkin olen jo vastaavan kurssin käynyt ja sekin oli sitä perusskeidaa mitä näiltä kursseilta voi yleensä odottaa. Eipä luisteltu tällä kertaa, kun tuli työkkäristä kommentit, jotta "käyt nyt vaan kun on osoituksena lähtenyt. Kerrot sitten valintahaastattelussa, jotta ei välttämättä ole tarvis mennä sinne". Joopajoo....no ei siinä auttanut muu kuin lähettää "vapaaehtoinen" hakemus sähköisesti menemään. Samaan yhteyteen laitoin jo ennakkoon hieman perusteluita ja palautetta kurssin osalta ja siitä miksi minua ei kiinnosta lähteä istumaan tyhjän pantiksi.

Yllättäen eilen tuli postissa ilmoitus työttömyysetuuden maksun katkaisemisesta ja kysely, jotta miksi en ole hakenut koulutukseen. SIIS VOI SAAKETI!! Nyt ne on jo ilmeisesti "hukanneet" hakemukseni ja löytäneet jälleen hyvän tavan kiusata työtöntä...

Tahtoisin kyllä kovasti töihin, mutta nyt alkaa loppumaan motivaatio....  :cry:

KÖSTER

Quote from: Mind_Flayer on January 26, 2011, 11:31:22
Alkaa jo menemään enemmänkin masennuksen puolelle nuo työkkärin touhut. Ensin komennetaan saaketin "diipadaapatyönhakukurssille". Kyselin asiasta jotta onkohan ihan välttämättömyys, kun aiemminkin olen jo vastaavan kurssin käynyt ja sekin oli sitä perusskeidaa mitä näiltä kursseilta voi yleensä odottaa. Eipä luisteltu tällä kertaa, kun tuli työkkäristä kommentit, jotta "käyt nyt vaan kun on osoituksena lähtenyt. Kerrot sitten valintahaastattelussa, jotta ei välttämättä ole tarvis mennä sinne". Joopajoo....no ei siinä auttanut muu kuin lähettää "vapaaehtoinen" hakemus sähköisesti menemään. Samaan yhteyteen laitoin jo ennakkoon hieman perusteluita ja palautetta kurssin osalta ja siitä miksi minua ei kiinnosta lähteä istumaan tyhjän pantiksi.

Yllättäen eilen tuli postissa ilmoitus työttömyysetuuden maksun katkaisemisesta ja kysely, jotta miksi en ole hakenut koulutukseen. SIIS VOI SAAKETI!! Nyt ne on jo ilmeisesti "hukanneet" hakemukseni ja löytäneet jälleen hyvän tavan kiusata työtöntä...

Tahtoisin kyllä kovasti töihin, mutta nyt alkaa loppumaan motivaatio....  :cry:

Vinkkinä tuohon edelliseen jota tehdään kokoajan muuten muillekkin, jotka ei vielä byrokraattien näppärää ilkeilya osaa lukea, että paneudu joka päivä 3-4 tuntia työnhakuun käy näyttämässä naamaa yrityksissä ,jotka sinulle kiinnostavaa työtä voi tarjota ja toistuvasti.

Jos noilta pelleiltä jää
työpaikkaa oottelemaan saa yleensä niitä paskaduuneja mitkä muille ei edes ole kelvanneet tai jotain työllistämistuki kahvinkeittäjä puolivuotisia tilastonputsaus kuvioita.
Itse en tuolta työllistynyt kertaakaan ja yli 5 työnantajaa kävin läpi ennen yrittäjyyttä.
Yrittäjänä arvostan enemmän noita henkilöitä jotka itse hakeutuu ja ovat aktiivisia, kun toimiston kanssa tulee yleensä vain hankaluuksia ja lisää byrokratiaa.
KELA , siinäpä varsinainen verenpaine pommi :-D

Mind_Flayer

Quote from: KÖSTER on January 26, 2011, 17:29:12
Vinkkinä tuohon edelliseen jota tehdään kokoajan muuten muillekkin, jotka ei vielä byrokraattien näppärää ilkeilya osaa lukea, että paneudu joka päivä 3-4 tuntia työnhakuun käy näyttämässä naamaa yrityksissä ,jotka sinulle kiinnostavaa työtä voi tarjota ja toistuvasti.

Jos noilta pelleiltä jää
työpaikkaa oottelemaan saa yleensä niitä paskaduuneja mitkä muille ei edes ole kelvanneet tai jotain työllistämistuki kahvinkeittäjä puolivuotisia tilastonputsaus kuvioita.
Itse en tuolta työllistynyt kertaakaan ja yli 5 työnantajaa kävin läpi ennen yrittäjyyttä.
Yrittäjänä arvostan enemmän noita henkilöitä jotka itse hakeutuu ja ovat aktiivisia, kun toimiston kanssa tulee yleensä vain hankaluuksia ja lisää byrokratiaa.
KELA , siinäpä varsinainen verenpaine pommi :-D
Puhut täyttä asiaa, mutta omalla kohdallani on ongelma se, että elän pienellä paikkakunnalla, jossa työtä ei löydä vaikka sitä kerjäisi polvillaan anellen. Tämän kunnan yritykset ja organisaatiot on käyty jo aikaa sitten läpi ja työtä ei ole muille kuin työharjoittelijoille...

Ajatuksena on toki ollut lähteä isommalle paikkakunnalle, mutta vasta sitten kun olen työn syrjässä kiinni. Eipä tuota...onhan noita hakemuksia lähtenyt +100 kpl ammattiin valmistumisen jälkeen, mutta hiljaista on ollut yksittäisiä haastattelukutsuja lukuunottamatta.

KÖSTER

Tuo on hyvä, jotta laitat hakemuksia ja pidät täälläkin asiaa esillä!> samat ongelmat itselläkin aikoinaan, joten päädyinkin sitte reissutyöhön 10v. ajaksi, kun kotipitäjässä ei mitään järkevämpää tarjolla.

Ei ole pakko vastata, mutta mitkä ammattipaperit sait opiskelusta kouraan..... jos vaikka joku
sattuu tarvii niin annan vinkin 8-)!

Tsemppiä ja voihan sitä ittesä työllistää yrittäjänäkin>oliskos noita yrittäjäkursseja tarjolla>kivinen tie vaan on siinä omat vapautensakkin :wink:.

Patte123™

Mun koulun seiskalla olevat oppilaat... vaikka itekkin olen seiskalla en tykkää että jos joku on erilainen tai on jotain erilaista ku jollaki toisella nii se on homo, tai joku toinen tyhmä asia.... MITÄ NIITÄ RIIVAA?!

Kerron nyt jälkeenpäin yhden tapauksen..

Kaveri joka käy toisella seiskalla eli 7C nii sillä oli suht tummat hiukset ja ku se värjäs vaaleemmaks nii siitä tuli 7B luokan (ei mun mielestä) mut muitten poikien mielestä homo, aika tyhmää tällanen asia mun mielestä..
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Patte123™

no se tietenkin mutta onko mun luokka jotenkin jossakin asiassa jälessä ku mikään muu luokka (A,C,D) ei sano mitää tollasta ku just mun tyhmä luokka?
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Mind_Flayer

Quote from: KÖSTER on January 26, 2011, 19:17:36 Ei ole pakko vastata, mutta mitkä ammattipaperit sait opiskelusta kouraan..... jos vaikka joku sattuu tarvii niin annan vinkin 8-)!
Eihän tämä mikään salaisuus ole. Löytyypi tietojenkäsittelyn datanomin paperit keväältä 2005 ja tietojenkäsittelyn tradenomin paperit joulukuulta 2009.

KÖSTER

Quote from: Mind_Flayer on January 27, 2011, 12:48:38
Quote from: KÖSTER on January 26, 2011, 19:17:36 Ei ole pakko vastata, mutta mitkä ammattipaperit sait opiskelusta kouraan..... jos vaikka joku sattuu tarvii niin annan vinkin 8-)!
Eihän tämä mikään salaisuus ole. Löytyypi tietojenkäsittelyn datanomin paperit keväältä 2005 ja tietojenkäsittelyn tradenomin paperit joulukuulta 2009.

Jep, näyttäs noita datanomeja työllistyvän kaupankassoille enempi kuin datanomiksi?

Uutta ammattia kehiin/jatkokoulutusta?>mites se alaan liittyvä yrittäminen voisiko jotain alkaa
kehitellä>harrastaa>toiminimi sitten jos alkaa toimimaan>TE-keskukseltahan vois starttirahankin
saada jos hyvät kannattavuuslaskelmat ja liiketoimintasuunnitelmat jotka toimii käytännössäkin
eikä pelkästään paperilla? Jos niinkuin masentaa, menishän aika paremmin vaikkapa noita
mielessä pyöritellen?
Älä anna periksi! Ja positiivista lienee jotta, saa kalastusaikaa ,kun ei työt
häiritse 8-). Ymmärrän toki ,rahattomana tuo kalareissun bensalaskukin voi olla mahdottomuus?

Kukapa voi sitten estää jos  kävellen lähimpään kohteeseen menis>sais liikuntaa ja hyvän mielen,ehkä kalaruokaakin?

Tämmöstä tuli mieleeni, toivottavasti edes pientä masennuksen lievitystä.

Aiheeseen liityy tuo vaimon kela paperi, jota huvittuneena lukasin, 370e maksusta jää jopa 70e käteen kaikkien verojen ym. byrokraatti kikkailujen tuloksena.> sinähän olet oikeutettu tälläiseen 370e korvaukseen ? Unohtui tietenkin mainita jotta rahaa sulle tulee 70e. Kyseessä siis osittainen
hoitovapaa tms. jotta voi tukea ekaluokkalaisen koulunkäyntiä 6 tuntisen työpäivän turvin.

daiwa2

Joops, mökki rakennuksista sitten toinen otti ja palo viime iltana. Ja samalle illalle voi lisätä että tapahtumapaikalle tullessa vielä sain auton lumipenkkaankin.  Peruslauantai ilta (y). No onneksi henkilövahingoilta vältyttiin.

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja