Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ootteko käyneet koskilla 16.11 jälkeen?

Started by matiaz, November 24, 2003, 15:36:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

matiaz

Nii. Ootteko?
Missä?
Millo?
Millä tuli ja mitä kalaa?

Ite kävin Saarijärven Kalmunkoskella, eikä ollu ku yks kala-kontakti. Noi 1.5kg taimen väänti perukkeet kiinni rantapuskaan ja... naps! Peruke poikki! Otti ite kehitettyyn Double Hook Leechiin!
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

panumies

Viime ja toissa viikonloppuna olen käynyt vanhankaupunginkoskella, ekalla kerralla sain ensimmäisen perhotaimeneni, oli alamittainen ja tuli tinselillä. Eilen ei oikeen kukaan saanut mitään, vesi oli samentunut jo huomattavasti. Kalastaminenkin oli vähän hankalaa kylmässä.

eräsuoli

olin nyt 22.11 lauantaina kapeenkoskella! vaparenkaat oli jäässä melkein kokoaika! mutta kyllä siellä helposti se n. 6 tuntii nopeesti vierähti! mä sain sieltä 30cm harrin ja pienii n. 15cm harreja tuli yhestä kohtaa melkein joka heitolla... mulla oli kaks kertaa taimen kiinni luijankosken niskalla mutta pääs sitten irti! mun kaveri sai myös 29cm ja 33cm harjukset! ihan hyvä paikka! kireitä siimoja!

panumies

Joo, sama juttu, jäitä sai rapsia renkaista melkein jatkuvasti. Onko tähän jotain keinoa millä renkaiden jäätymistä saisi hidastettua?

taimen

Oltii 16.11 jaalassa.... Pari taimenta ja pari harjusta tuli (kaikki n.20-25cm). Ei sen kummempaa...

Käykää Jaalassa kalassa![/

tarpooni

Karkkilan Katlakoskella 17.11 tuli käytyä, vettä ihan mukavasti ja kirkastakin vielä. Yksi n.35 taimen kiinni hetken aikaa, muuten kyllä varsinaiset koskipaikat hiljaisia.