Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Oudoin kala virvelillä?

Started by Anonymous, December 19, 2003, 14:44:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Suurkalastaja1

Pari kertaa oon saanu siian uistimella, enkä puhu nyt mistään siikavaapusta, vaan ihan haukikoon uistimesta. Toinen tuli Räsäsen Seiskalla ja toinen Mepps Aglia Long 3 -lipalla. Molemmat painoivat 500-700 g ja tulivat Joensuusta Marjalan kanavasta.
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

D-Vitamiini

Särki oli jäänyt kiduksistaan kiinni.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

_kiiskenkalastaja_

Salakka tuli jerkillä muutama päivä sitten :roll:

Uploaded with ImageShack.us

DarkfireFIN

Salakka oli kyljestä kiinni ja sit sorvan sain pikku jigillä.

Ahvenainen

Kolmen sentin seipi kyljestä kiinni. :-D

KalaKuningas

Sain kerran kuhan jolla oli jigi jo valmiiksi suussa! :-D

T.KalaKuningas

Migael

aivan ehdottomasti 1,250gr MADE !  :-o olin Saimaalla muutama päivä sitte Vekaran kohdilla heittelemässä, niin otti virveliin kiinni ajattelin,että semmonen 1,5kg hauki tulee ,mutta kyllä oli tän pojan silmät ojolla ku näki että made tuli ylös.  :-o

pyrytintti

itse olen saanut n.20cm ruutanan lipalla, kaveri on saanut samaa kokoluokkaa olevan sorvan lipalla.  :-)

jakedog

kaloja ei kovin outoja ole tullut, pari särkeä ja kiiskiä. Toisaalta on sitä ostoskärryt, kenkä ja kustavin lossi saatu virvelillä.

KALIKKA

Quote from: Migael on September 25, 2010, 08:45:55
aivan ehdottomasti 1,250gr MADE !  :-o olin Saimaalla muutama päivä sitte Vekaran kohdilla heittelemässä, niin otti virveliin kiinni ajattelin,että semmonen 1,5kg hauki tulee ,mutta kyllä oli tän pojan silmät ojolla ku näki että made tuli ylös.  :-o
heh...taitaa vekara olla sit matikka paikka,kun ittekin sain vuonna miekka ja kilpi kuhan vedon yhteydessä reilu kilon matikan
pohja tärpin seurauksena yks vavoista oli viellä järvessä,johon olin laittanu 11cm rpalan uppoovan kapulan.yllätys oli suuri kun huomasin
vavan kären heiluvan ja ylös tullu kala oli matikka :-o :-o
aina kannattaa yrittää vaik ei saiskaa

Hurttarautu

oudoin kalani virvelillä ei ole sen oudompi kuin salakka kyljestä kiinni.
Kalastus jäissä jäiden puutteen vuoksi.

Kuutti

Kalastus on parasta mitä voi tehdä housut jalassa.

anzeR

Eipä niitä mitään kovin outoja ole, "oudoin" ehkä 900g ruutana jigillä yhdestä ojasta, lahnoja on tullu lipalla.. :mrgreen:
Ei se saalis, vaan se fiilis.

Herra 47

Viime kesänä tuli 9cm salakka 14cm Rapala Magnumilla. Ja oli ihan suusta kiinni eikä esim. kyljestä. Hullu kala.

sambba

Heh taitaapa olla mustekala jonka sain thaimaasta samalla reissulla saatiin muitakin eksoottisia kalajoja kuten leijona kala?:D tai näin ainakin opas kertoi,suomessa einiin outoja joskus pienenä heitellessä toisella heitolla ikinä napsahti särki ja ensimmäisellä affen :mrgreen:

Fisumees

Noin kiloinen lahna jigillä erään tehtaan vierestä.
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

_jarppa_

justiin puolituntia sitten tuli ahven joka oli kokonaan musta ja keltaset silmät
laitan kuvan joskus ku jaksaa nyt uuestaan kalaan
oli aika villin näkönen

Mikke96

Ei mikään hirveen harvinainen mutta 2 säynettä oon saanu jollain lipalla en muista. Ja sitten kerran jäi joku 4cm särki kyljestä kiinni.

täkykala

Itsellä varmaaan vähän aikaa sitten tullut säyne. Tarttui siniseen 23g krokodiiliin ja sitten on tietysti tullut näitä silakoita sieltä sun täältä kiinni.
perho kamoista haaveillen ja kaloja narraillen

_kiiskenkalastaja_

Miten säyne voi olla outo kala virvelillä :-D niitä tulee joskus enemmän kuin haukea.
itselläni varmaan oudoin kala n. 7cm särki joka oli suusta kiinni jerkissä.

Wilijokki

Nokkahauki eilen illalla porkkalasta.Kaunis kala ja virkeä liikkeistään

pyrytintti

Sorva tuli pari viikkoa sitten calicocatilla, päästään kiinni.

pilkkiäijä

Eilen Porissa heittelemässä, eikä sielä saanut rauhassa kalastaakkaan.. Ranta niin täynnä lahnaa että jäi lähes joka heitolla yksi kiinni kyljestä, yrittämättäkin. Kalat about 0,5-2kg, ja olihan niitä kevyillä vehkeillä aina kiva kelata ylös..  :roll:
Olen kalastelijapoika!

alec1984

Ei oo kala mutta lokki vei pinnassa olevan kirjon värisen vaapun ja vähän aikaa olikin kiinni mutta luojan kiitos irtos itsestään 8-)

tumppi98

Kyllä se on se salakka kyljestä bomberilla :-D.
Mennöön eikä meinata!

tyhjän_pyytäjä

3 cm särki jäi kerran 12 cm lusikkaan kiinni... Se oli reissun ainut kala  :lol:

Juhizz

ahven 40g.... Zalt vaapussa

saimaanpoika98

10cm Ahven 25grammasella stormin oranssi-mustalla jigi-uistimella

lahnapoika

Simpukka heittelemällä pikkukala lusikalla uittopoijun vierestä.

alec1984

lahna, koukut mahtu just just suuhun, ite vaappu ei kyllä ois mahtunu :-D