Lohjanjärvi?

Started by Anonymous, June 28, 2003, 09:20:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Megaman

Olin joskus -90 luvulla uistelukisoissa tuolla Lohjanjärvellä ja iski niin kova sumu,että paikkakunnan miehetkin oli ihmeissään... :-o
Jossain heittokisassa sain 3.8 kiloisen hauen jonkun viemärin läheisyydestä kaupungin päässä.
3-4 krt. tuolla on tullut käytyä joskus ammoisina aikoina.

haukka_1

Itse asustelen täällä järven toisella puolella, Lohjalta katsottuna. Tänä keväänä en ole ehtinyt vielä käymään kertaakaan koittamassa isompaa kalaa uistelemassa. Ja silloinkin kun olen koittanut, niin täältä Karjalohjan selän puolelta. Kannattaa lähteä vain rohkeasti etsimään karikkojen ja matalikkojen lähettyviltä kuhia.
Monet ovat veikanneet, että tänä kesänä voi tulla hyvä kuha vuosi, koska viime talvena ei ollut tietääkseni yhtään verkkoa järvessä.
Vesi on kyllä sen verran viiletä myös, että taimenenkin voi löytyä vielä melko matalasta.

jorska

Terve ! Jokos on kalastuskausi lohjalla avattu? Me kävimme viime viikonloppuna yrittämässä laihoin tuloksin, mutta ensi viikonloppuna on tarkoitus koittaa uudestaan. Ja mites, mistä se kala on napannut näin alkukaudesta? Vetoon vai heittelyyn? Ja minkälaisilta alueilta? Kevätkalastus lohjanjärvellä on vähän utopiaa ainakin tällä hetkellä. Kiitos vinkeistä ! Ja kireitä siimoja !

Tomee

asun täs iha lohjan järven kupeessa nii on tullut muutaman kerran käytyä mutta eihän sieltä paljon mitään tule. kuhaa on kylläkin tullut aikasempina kesinä kohtalaisen hyvin. hyvä jos 1 hauki tulee reissulla.

kekkonen

kuhaa, haukea, ahventa, matikkaa, siikaa, taimenta ja joitain tuotaimia :D

kekkonen

Kalastus välineinä kannattaa käyttää räsäsiä,rapalan uistimia ja jigilläkin on saatu kuhaa ja isoja haukia   :-D

ssSSDD

Mites onko siellä hyviä paikkoja heitellä rannalta, meinaan että kannattaako ilman venettä lähteä ollenkaan?