Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

lamiglas aihiooon kelakiinnike

Started by peltzi, November 28, 2003, 10:05:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peltzi

onko kokemuksia lamiglasin 3 luokan vavasta kenelläkään, oon nyt tilannut sellasen aihion tossa ja alan tässä rakentelemaan sitä kun ei muutakaan tekemistä oikein talveksi ole..... oon rakentanut jo yhden vavan itselleni mikä onnistui hyvin 4/6 luokan 12 jalkainen järvivapa, oon huomannut ainakin et tuon kelakiinnikkeen kanssa kannattaa olla aika tarkka ettei tuu liian painavaa ostettua, siis jos jollain olisi jotain hyviä vinkkejä esim, liikkeitten nettiosotteita jotka niitä myy niin olis ika kiva saada niitä, tai sitten suoraan sanoa että mikä olisi hyvä kelakiinnike kyseiseen vapaan....
kiitos jo etukäteen....

kalaonnea kaikille...

matiaz

"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

peltzi

sieltähän mä sen aihion tilasinkin..... mutta missä on kelakiinnikkeet???? ei näy yhtään, siksi juuri kysynkin että mistä saisi ostettua...

tarpooni

Jos ei ulkonäköä tarvii murehtia niin itse kyllä laittaisin Fujin hiilikuituisen kiinnikkeen, halpa, kestävä, pitää kelan 100%:lla varmuudella. Eri juttu on sitten se mistä sellaisen saa tässä kalastustarvikemyynnin Pohjois-Koreassa...