Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ikäjakaumasta

Started by Anonymous, January 25, 2003, 16:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TeRVa

Ikää on 14 vuotta ja perhokalastuksen aloitin tänä kesänä samoin kuin sitomisen.

peltzi

ikää nyt sellanen 20 vuotta ja perhokalastusta harrastanut vuodest -96 enemmin ja vähemmin 2000 jälkeen alkoi oikein kunnolla kun ostin kunnon vehkeet itellenikesätyö rahoilla, siitä lähtien on tullut käytyä melkein joka viikonloppu kalassa tai aina kun ehtii...

Tumi

Ikää on kertynyt 25. Perhostelun ja sitomisen aloitin muistaakseni -94. Yläaseen fysiikanopettajani oli kova perhostelija ja hänen opastuksella pääsin sisälle perhokalastuksen saloihin. Rakensin heti itse vavan, eikä ole tullut mieleenikään ostaa uutta... Kalastukseen tuli muutaman vuoden tauko kun muutin Ouluun opiskelemaan, mutta nyt on tarkoitus tutustua näihin pohjoisen koskiin...

Ronnie

Ikää kohta 34 ja perhoilu alkoi sitomisineen -84 eli kohta vietetään 20v "taiteilija"-juhlaa.
Löytyykö muuten keneltäkään myytävien lehtien joukosta hyvä kuntoista Perhokalastus lehden ekaa nroa -85. Olisin kiinnostunut ostamaan sen, kun toi oma alkaa olla sen verran puhki luettu.
Tiesitkö että, on olemassa kalamiehiä ja SUAMAMIEHIÄ.

.-sagel-.

Aloitin perhokalastuksen 8vuotiaana, mutta aloin harrastaa sitä aktiivisesti 2vuotta sitten ja viime kesänä sidoin ensimmäiset perhoni.

nyt olen 13w.

bluecharm

Moi

Itse aloittelin joskus vuonna 1979, pikkupoikana. Alku oli perhonsidontaa Juhani Rossin kirjan avulla. Sitten vasta sain ihan oikean perhovavankin(siihen aikaan täällä oli kaupoissa niitä tasan kahta merkkiä: daiwaa ja hardya). Autti-nimiseen kaveriin törmättyäni v. 81 alkoi sidonta oikeasti sujuakin. Nyt ikää taitaa olla 36 v. mittarissa :D

Tirpitz

Ikää 17 vee, mato-onginnalla aloitin pikkupoikana, myöhemmin astui kuvioihin mukaan virveli ja kolme vuotta sitten sidoin ensimmäisen perhoni. Ja se johti perhokalastuksen pariin enkä ole katunut päivääkään... Mutta vasta nyt olen syventynyt vakavammin perhosteluun ja jatkoa seuraa..vai mitä Maudib? ;)
Suuria puheita, pieniä saaliita..