ongelma?

Started by Maaafe, March 10, 2011, 20:12:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maaafe

Eli ongelma on tästä uudesta versiosta 0.851? Ku menen johonkin järvelle ja meen kairaamaan ja sit sen jälkee ku käyn pilkkimään niin se alkaa välkkymään jotenki omituisesti? Enkä pysty pilkkimään enää ollenkaan. ja yrittänyt jo kokeilla lopettaa ton exlorer.exen ja kokeillut uudestaan eikä se toiminut. mikä ois vikana. kyseenä on windows vista..... koneen tiedot. on tässä:
ADM Athlom (TM) 64x 2 Dual core Processor 5000+ 2.59GHz järjestelmälaji 32 bittininen  jä nvidia versio GeForce 8600 GS jos tossa oli apua miten voin saada ton välkkymisen pois....

Dioxide

Miten se välkkyy? työpöytä välkkyy vai näyttö välkkyy mustaa ja pelin kuvaa vaihdellen?
Explorer.exe on windowsin oma prosessi joka itteasiassa ylläpitää järjestelmää,mikä antaa sun klikkailla kuvakkeita ja yleensäkki muuta,eli windowsin oma GUI.En usko et se on ongelma... katoppas toi mun nastoitettu threadi Nvidian käyttäjille,ja kerro korjasko vai pahentiko vai mitä kävi.
Kun mitään järkevää ei ole jäljellä sanottavaksi,on paras jättää se vain yksinkertaisesti sanomatta.

Maaafe

Quote from: Dioxide on March 10, 2011, 21:22:22
Miten se välkkyy? työpöytä välkkyy vai näyttö välkkyy mustaa ja pelin kuvaa vaihdellen?
Explorer.exe on windowsin oma prosessi joka itteasiassa ylläpitää järjestelmää,mikä antaa sun klikkailla kuvakkeita ja yleensäkki muuta,eli windowsin oma GUI.En usko et se on ongelma... katoppas toi mun nastoitettu threadi Nvidian käyttäjille,ja kerro korjasko vai pahentiko vai mitä kävi.
näyttö välkkyillee ku pilkkii...

Dioxide

Quote from: Maaafe on March 10, 2011, 21:24:58
Quote from: Dioxide on March 10, 2011, 21:22:22
näyttö välkkyillee ku pilkkii...
1. tuo ei edelleenkään vastannut mun kysymykseen.
2.Et varmaan käynyt kattomassa tota kirjoitusta ja testannut.
Jotta saatas pidettyy foorumi suht puhtaana ja ei kuormitettas serveri konetta liikaa ni vois vähä oma-aloitesuuttaki olla,iha yleisesti kaikille.Ymmärrän jos ei ymmärrä koneista yhtää mitää mutta kokeilemalla minäki opin :D
Kun mitään järkevää ei ole jäljellä sanottavaksi,on paras jättää se vain yksinkertaisesti sanomatta.

Maaafe

joo elikkä mulla ei se anna mennä sinne nvidia ohjauspaneeliin vaikka miten painan en tiiä syytä miksen pääse sinne....

Mikko_-Procyon-

Pyydä apua joltain, joka osaa koneiden kanssa värkätä. Näin vältyt isommilta ongelmilta. Vastaavista ongelmista on jo puhuttu niin monta kertaa, ettei tämä tarvitse enää uutta threadia. NVidian vilkkumiseen auttaa ajuripäivitys. Muita vinkkejä löytyy kun vain vähän edes  jaksaa lukea. Foorumin säännöissäkin sanotaan (tai ainakin ennen sanottiin), että lue ensin ja kysy vasta sitten.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/