Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kisamenestys

Started by pilkkijä 96, January 09, 2011, 20:42:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pilkkijä 96

Eli onko millaisia kisa saavutuksia kuten piirin mestaruuksia,suomenmestaruuksia tai alue mestaruuksia?Itselläni on Kaakkois-suomen kesäonki mestaruus sekä kaakkois suomen pm pilkistä hopeaa. :lol:
kalassa aina kun ehtii !

JuP3

Pilkinnästä: 4 PM kultaa (1x henk.koht. 3x joukkue), PM hopeaa (joukkue), PM pronssia (joukkue)
Onginnasta: SM hopeaa (henk.koht.), 5 PM kultaa (3x henk.koht., 2x joukkue), PM hopeaa (henk.koht.)
Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK

KÖSTER

Nuorten pohjoismaiden mestaruus+hopeeta, 2kpl joukkuekultaa , sm 1-3 sijoja useita,piirinmestaruuksia useita ja yleisestäkin muutama SM mitali eriväreissä. Laji siis oli painonnosto. Kauan kauan sitten v. -88 ennen ja jälkeen. (siis kisamenestys lajista riippumatta näin)

Vai joutuuko vaan
miljoonapilkin 300e lahjakortilla nöyrtymään jos lajina pilkkikisat> sijoitus oli jossakin mitälie osastolla saaliina noin 1kg kirjolohi.> tuo kilpailuvietti ei enää kovin suuri, harmi jotta kalastuskisat jäivät nuoruudessa väliin.

Tuuripilkit oli tosin ainoat kisat mihin olen osallistunut kalastuksessa :-P.>sain kulut firman piikkiin, eikä palkinnoistakaan tarvinnut narista :wink:!

perza

Pilkinnän Sm-kisoista joukkue pronssia. Joitain yksittäisten kisojen voittoja.
Lohipilkinnän sm-kisojen 7 sija. piirimestaruus joukkue voitto.
Siinäpä pilkinnästä mainittavat.

vetouistelu,

Saimaa cup 2010 sijoitus 1

Kyyvesi cup:

2006 sijoitus 3
2007 sijoitus 1
2008 sijoitus 2
2010 sijoitus 3
Kyyvesiuistelu 2006, 2007 sijoitus 2

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

tumppi245

Ristina-pilkin nuortensarjan neljäs olin tänä vuonna. :-P.
´´Ei oo kalaa suomuihin katsominen´´
Sanoi vanha isäntä joka ei ollut kalaa nähnytkään!

Hurttarautu

Pari kertaa olen onkikilpailuissa käynyt. Parhaimmillaan olen ollut kolmas. Tosin silloinkin meidän sarjassa osanottajia oli vain kolme :roll: en ole koskaan menestynyt hyvin missään kisoissa, vapaa kalastus onkin sitten ihan eri asia.
Kalastus jäissä jäiden puutteen vuoksi.

Survari

Pilkinnästä: 2x mormuskoinnin piirinmestari. Piirinmestaruuspilkeissä henkilökohtaisessa sarjassa 2. ja joukkueena toisella sijalla. Keskisuomen piirin pilkkicupissa sijoitukset 2. ja 2x 3. Sm-kisoissa sijoitukset 7. ja kaksi kertaa 15. Lisäksi nuorten pilkkimaajoukkueen ensimmäinen varasija, jos tuota nyt voi laskea mukaan. Nämä siis nuorten sarjassa.

pilkkijä 96

Päivitetään: viimeisimmät ovat Kaakkois-Suomen pm kultaa sekä sm pilkissä  NU15 sarjassa 9.
Myös on tullut monia muita kisavoittoja.
kalassa aina kun ehtii !