Mahdollista huijausta...

Started by Mikko_-Procyon-, April 15, 2011, 16:55:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikko_-Procyon-

Tiedoksi pp2 pelaajille.

Olen saanut raportteja, että peleissä on saatu lähiaikoina epätavallisen paljon kaloja. Ainakin 1 host on erityistarkkailun alaisena tällä hetkellä. Kyseisen hostin peleissä on saatu ennätysmääriä kirrejä (jopa aloittelijat) ja nyt viimeisin raportti vartin aikana saaduista n. 20 hauesta. Peli ei normaalisti toimiessaan tällaisiin tuloksiin taivu kuin äärimmäisen harvoin, mutta parin päivän aikana kun on tullut useampi raportti, niin on syytä epäillä vilppiä.

JOS tällaista epämääräistä kalantuloa esiintyy, niin ilmoitelkaa minulle vaikka YV:nä, niin tiedän mitä peleissä tapahtuu. Jos kyseiset hostit toimivat pelin kehittäjien kanssa yhteisymmärryksessä (eli kertovat käyttämänsä huijaustavan, jotta se voidaan estää seuraavassa pelin versiossa + lopettavat ko. menetelmän käytön jatkossa), mitään sanktioita ei ole luvassa. Jos taas jatkuu näiden raporttien tuleminen, joudumme antamaan banneja hostilistalle ja myös foorumille, aluksi väliaikaisesti ja tarvittaessa pitkäkestoisesti.

Huijaamisen suhteen Propilkki 2 yhteisössä vallitsee nollatoleranssi. Huijaus turmelee koko pelin ja pelaajat eivät näe mielekkääksi jatkaa pelaamista. Toiminta on siis täysin edesvastuutonta ja siksi myös meidän reagointi asiaan on nopeaa ja tarvittaessa tiukkaa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Mikko_-Procyon-

Korostetaan vielä, että mitään varmaa tietoa ei vielä ole, pelkästään epäilyjä. Siksi toivonkin käyttäjiä pitämään silmät auki ja kertomaan minulle, jos jotain omituista tapahtuu peleissä.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Mikko_-Procyon-

Jälleen kerran tuli raportti liian suurista saalismääristä pelin aikana. Joka kerta nämä ovat olleet samasta hostista raportoituja tilanteita.

Käyttäjä UISTIN pääsee siis nyt porttikieltoon. Puhutin jo kertaalleen pelissä jo ko. kaveria ja tämä kiisti kaiken ja kesken keskustelun katkaisi pelin. Jos UISTIN haluaa takaisin peleihin, ottakoot yhteyttä pelin tekijöihin. Ehdot on jo kerrottu aiemmin.

Huijauksen suhteen täällä vallitsee nollatoleranssi. Modet, ottakaa IP tiedot talteen ja tarkkailkaa myös muita mahdollisia altereita niin foorumilla kuin peleissäkin. Tästä on jo varoitettu ja toiminta on yhä jatkunut.

Jos vastaavia tilanteita ilmenee jatkossakin, toivon yhä edelleen raportteja asiasta.

Mikko_-Procyon-

Foorumin käyttäjä "UISTIN" vakuuttaa syyttömyyttään. Yhdessä "ennätyspelissä" hostina toimineen UISTIMEN IP-osoite taas yhdistyy tasan yhteen käyttäjään foorumilla, joka tunnetaan "Pescatorena". Pescatore keksi aikanaan speed hackin käytön, joten nyt haisee palaneen käry ja vahvasti.

Kyseessä on mahdollisesti väärän identiteetin käyttö, joka vaatii jatkotutkimuksia. PP2-pelilistaa ylläpitävät modet, pistäkää sieltä tästä eteenpäin kaikki tällaiset 85.77.3.38  viittaavat IP tiedot banniin.

Ja täysin poikkeuksellisesti tämä IP tieto julkistetaan näkyville, koska kyseessä on erittäin törkeä käyttöehtojen rikkominen niin foorumin kuin pelin osalta. Ja kaikenlisäksi toistuva sellainen.

Taavi Tumpelo

Quote from: Mikko_-Procyon- on April 29, 2011, 15:29:01
Foorumin käyttäjä "UISTIN" vakuuttaa syyttömyyttään. Yhdessä "ennätyspelissä" hostina toimineen UISTIMEN IP-osoite taas yhdistyy tasan yhteen käyttäjään foorumilla, joka tunnetaan "Pescatorena". Pescatore keksi aikanaan speed hackin käytön, joten nyt haisee palaneen käry ja vahvasti.

Kyseessä on mahdollisesti väärän identiteetin käyttö, joka vaatii jatkotutkimuksia. PP2-pelilistaa ylläpitävät modet, pistäkää sieltä tästä eteenpäin kaikki tällaiset 85.77.3.38  viittaavat IP tiedot banniin.

Ja täysin poikkeuksellisesti tämä IP tieto julkistetaan näkyville, koska kyseessä on erittäin törkeä käyttöehtojen rikkominen niin foorumin kuin pelin osalta. Ja kaikenlisäksi toistuva sellainen.

Jos kerran asia on näin, että Pescatore jo toistamiseen huijaa ja vieläpä näin törkeästi yrittäen lavastaa toisen henkilön syylliseksi, ei liene kohtuutonta antaa tälle ROTALLE kunnon rapsut. Toivottavasti pääsy verkkopeleihin ja näille sivuille evätään lopullisesti.

UISTIN

Huijariksi epäillään näköjään vieläkin..Ihmeellistä porukkaa.Kun jotakin syytetään huijauksesta,mutta todetaan syyttömäksi.ollaaan sitä kuitenkin muiden pelaajien silmissä aina huijareita. :?

Salkki

Minä voin myöntää reilusti et epäilen ja hyvin vahvasti.Olin niissä hosteissa ja kyselin nyt sulta pelissä yv:llä asioita jotka muistit,mutta yleisellä et enää muistanu.Väitit jopa päässeesi 3sopis kilokisassa toiseksi useamma äijä hostis pelkil assuil.Ja vastasit siihe 11kilon voitto kisaan vartissa 3sopissa et muut sai viä enemmän.Tierän sun käyttäneen kahta konetta samaa aikaa tiimipelissä joka jo on sinällään tuomittavaa.Miks et reagoinut jo aikasemmin kun sult kysyttiin täst asiasta? Miks joku pesca rupeis yhtäkkii sun hostilla huijaa? Sun reagointi jollai hymiöllä foorumilla jos olet muka syytön oli outoa? Hitto viä,jos mua tai yhtäkää Tkk:oon pelaajaa syytettäisi huijauksesta, ja ilmenisi että turhaa olisivat syyttäneet.Sellaset tulikivikatkuiset viestit tulisi foorumille et jokainen tajuisi asian loukanneen kyseitä henkilöä hyvin paljon.Sult vaa toteamus ja hymiö.Olen sanojeni takana,koska tosiaan olin sun huijaushostissa ja se sama hostaaja tänää oli pelissä.

Salkki

Ihmettelen miksi pescatore,jota ei ole pitkään aikaan näkynyt peleissä tai foorumilla rupeisi hostaamaa yleisellä hostilla uistimen nimellä? Uistin joka itse päivittäin on käynyt foorumilla tai yleisellä hostilla ei koskaan huomannut että hänen nimellään hostataan? Ja useasti.Magic bullet.

Njasser

Quote from: salkki on April 29, 2011, 22:27:06
Ihmettelen miksi pescatore,jota ei ole pitkään aikaan näkynyt peleissä tai foorumilla rupeisi hostaamaa yleisellä hostilla uistimen nimellä? Uistin joka itse päivittäin on käynyt foorumilla tai yleisellä hostilla ei koskaan huomannut että hänen nimellään hostataan? Ja useasti.Magic bullet.

Olen salkin kanssa samoilla linjoilla. Pescatore on kertonut ettei kamalasti enää pelaile ja ehkä lopettaa tämän. En todellakaan usko hänestä, että ryhtyisi sabotoimaan toisen nimimerkillä JA suurin kysymys, miksi??? Hän on ollut todella rehti ja reilu pilkkijä niinkuin suurin osa täällä. Miksi siis pitää sotkea niitä henkilöitä tähän jotka jäähdyttelee eikä pelaile enään juuri ollenkaan?

Outoja juttuja. Odottaen lisää tietoja

Njasser

Taavi Tumpelo

Joo..
Herättää kysymyksiä! Toivottavasti asia saadaan mahdollisimman pian selvitettyä.
Eihä täs perkl tiiä ketä syyttää..
Mut jos ja kun ROTTA löytyy ni kunnon sanktioo vissii ootettavis sille, PERKL..

Taavi Tumpelo

Ja vielä..
Jos nyt satuin rotaks haukkuu väärää henkilöä, pyydän nöyrästi anteeksi!
Mut tällänen paska saa hermot menee ja oikee syyllinen ansaitsee arvonimen ROTTIEN ROTTA, PERKL..
Ja ikuisen porttikiellon tänne ja verkkopeleihin.

Cpt Miller

Kannattaako nyt kuitenkaan vielä ketään hirttää.. Selvitetään ensin kohde. :wink:

UISTIN

Tätä,että miksi en ole toista UISTIN:ta huomannut,olen ihmetellyt itsekkin.Hän on ilmeisesti hostannut aamupäivästä,jolloin en itse ole kuin todella harvoin pelaamassa.Ja tuosta edellisestä viestistä.3 Sopissa toinen sijani ei ollut kilokisassa,vaan kpl kisassa[enkä ole edes varma olinkot toinen,mutta kärjessä kuitenkin].Ja vartissa en ole saanut 11 kiloa,vaan se on ollu just se pescatore..Ja sitä,miksi pescatore on käyttänyt UISTIN nimeä,en tiedä.Ehkä hän on vain valinnut ensimmäisen käyttäjän mikä on vastaan tullut,että pääsee kokeilemaan,miten huijaus toimii. Ja en ymmärrä,miksi en olisi saanut laittaa hymiötä viestiini,jossa kerroin että minut on todettu syyttömäksi.Ehkä jotkut ihmiset,kuten sinä loukkaantuvat helpommin kuin toiset.Ei minua mitenkään suuremmin haitannut se,että minua syytettiin,kunhan vain kaikki saisivat tietää totuuden,ja nyt on saanut.Mutta sinä et sitä tietoa sulata,että en olekkaan huijannut[onko siihen joku erityinen syy?]. ja vielä tuohon njasserin viestiin.Voihan se olla,että pescatorella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa,mutta jollakin joka käyttää samaa konetta on.

edit: Älä vedä Plutoa tähän, koska hänellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä
-T

Timpe

Jeb jeb, tutkitaan tarkemmin ja hutkitaan sitten..
Kuitenkin on aihetta olettaa, joten..jatkamma tutkimuksia..

UISTIN

Quote from: Njasser on April 29, 2011, 22:44:40

Pescatore on kertonut ettei kamalasti enää pelaile ja ehkä lopettaa tämän. En todellakaan usko hänestä, että ryhtyisi sabotoimaan toisen nimimerkillä JA suurin kysymys, miksi??? Hän on ollut todella rehti ja reilu pilkkijä niinkuin suurin osa täällä.
Ja minähän en ole reilu ja rehti pelaaja niinkuin muut,koska joku on käynyt minun nimelläni hostaamassa,ja käyttänyt huijausta.Ja miksi pescatore ei olisi voinut huijata?Onhan hän jo kerran minun tietääkseni huijannut. :-( [Huomaa salkki,nyt ei ollut hymynaama.Minuakin jo vähän ärsyttää tommoinen,että aletaan haukkumaan ennen kun asia on loppuun asti tutkittu.Vaikka mikko jo kertoikin että huijaus ei ole tapahtunut minun koneelta]

Njasser

Quote from: UISTIN on April 29, 2011, 23:05:19
Quote from: Njasser on April 29, 2011, 22:44:40
Pescatore on kertonut ettei kamalasti enää pelaile ja ehkä lopettaa tämän. En todellakaan usko hänestä, että ryhtyisi sabotoimaan toisen nimimerkillä JA suurin kysymys, miksi??? Hän on ollut todella rehti ja reilu pilkkijä niinkuin suurin osa täällä.
Ja minähän en ole reilu ja rehti pelaaja niinkuin muut,koska joku on käynyt minun nimelläni hostaamassa,ja käyttänyt huijausta.Ja miksi pescatore ei olisi voinut huijata?Onhan hän jo kerran minun tietääkseni huijannut. :-( [Huomaa salkki,nyt ei ollut hymynaama.Minuakin jo vähän ärsyttää tommoinen,että aletaan haukkumaan ennen kun asia on loppuun asti tutkittu.Vaikka mikko jo kertoikin että huijaus ei ole tapahtunut minun koneelta]

Otetaan huomioon se, että sanoin suurin osa ja en ole väittänyt mitenkään ettetkö sinä olisi rehti pelaaja tai mitään. Mutta olen pescatoren kanssa ollut pitkään kaveria ja en usko kuitenkaan hänestä tälläistä. Koskaan tietenkään ei ole varma mutta tottakai minä uskon että ystävä ei huijaa tässä.

EN syytä ketään. Sen saa tehdä Happo ja kumppanit kun selviää ketä tämän takana on.

Kiittää kuittaa. Njasser

Salkki

Katsoin ennätyslistaltani uistimen hostaamassa saamia enkkoja ja voin lähettää Mikolle jos tarvi vaatii niissä näkyy esim:Kolmisoppi mistä sait uistin yli 11 kiloo,(kehuit juuri saaneesi 13 kiloa vartis),johon tulin 4 minsaa ennen loppua ja sain 3436g oli 5 aikaa iltapäivällä.Sen jälkeen useanmpi järvi jossa enkat paukku jokasella,joka mapissa.Älä puhu omias et pescatore muka aamupäivällä hostas.

UISTIN

Quote from: salkki on April 29, 2011, 23:36:03
Katsoin ennätyslistaltani uistimen hostaamassa saamia enkkoja ja voin lähettää Mikolle jos tarvi vaatii niissä näkyy esim:Kolmisoppi mistä sait uistin yli 11 kiloo,(kehuit juuri saaneesi 13 kiloa vartis),johon tulin 4 minsaa ennen loppua ja sain 3436g oli 5 aikaa iltapäivällä.Sen jälkeen useanmpi järvi jossa enkat paukku jokasella,joka mapissa.Älä puhu omias et pescatore muka aamupäivällä hostas.
VOI STNA...MILLOIN KEHUIN SAANEENI 13 KILOA VARTISSA????JA KOITA JO YMMÄRTÄÄ,ETTÄ MINÄ EN OLE HOSTANNUT MITÄÄN MISSÄ ON HUIJATTU,ENKÄ VARSINKAAN TUOTA PELIÄ.MITEN SE VOI OLLA NIIN VAIKEA YMMÄRTÄÄ...???JA MINUN OSALTANI AIHE ON NYT KÄSITELTY.

Salkki

Mitä muuta syytä ei ole kuin täysin varma tieto että uistin huijasit hosteissasi.Älä syytä pescatoren nimimerkkiä,vaan ota niinkuin mies vastuu ja otat pelin tekijöihin yhteyttä.Se että plutoa syytät 2 koneen käytöstä joka hostasi kahta erillistä peliä on väärin.Itse myönsit käyttäneesi kahta eri pelaajaa tiimipelissä tuntuu ja on huijausta.Sun kirjoitukset olivat aivan samallaisia kuin niissä huijaushosteissa mitä pirit.Porukka kyseli sulta jo silloin heti alussa mikä helpotus sulla on päällä,kun ottaa kiinni näin hyvin ja koko ajan.Monta mappii oli sama kysely ja sun vastaus oli aina: ? . Kun kysyin mikset lähetä sitä kolmisopi varti 13 kilon ennätystä kaizzulle,vastaus:en viitti.Ja nyt tosiaan kehtaat väittää että syyllinen on pescatore jota et tunne mukamass tai eres koskaan nimimerkkiä lukenut.Olen täysin varma että huijasit hosteissasi,juuri sinä joka olet uistimen nimimerkin takana.Ja kaikista pelaajista juuri Sinun nimimerkkisi pescatore valitsi,jonka kautta voi kusettaa muita pelaajia.Miksei jotai anonyymiä?

Mikko_-Procyon-

Pescatore on tunnetusti käyttänyt monia muitakin nickejä. Ja on cheat enginellä huijannut aiemminkin. Ja nyt sain IP:n, jossa on kalaa noussut runsaasti. Se natsasi pescatoreen eikä ollut lähelläkään UISTIN-nickin IP:tä. Myös pari muuta lausuntoa on, joissa UISTIN ei ole tunnistanut entisiä tiimikavereitaan jne jne.. mikä viittaa alteriin. Melkoinen vyyhti tämä on.

Mikko_-Procyon-

Quote from: UISTIN on April 30, 2011, 00:16:17
Ja minä todellakin tiedän kuka on pescatore.

Kerro tämä tieto sitten meillekin.

Omista logeistani löytyy sellainen tieto, että ME-tulos venetjoelta UISTIMEN hostatessa on pelattu IP:ssä 85.77.222.174  (ja tämä siis on tod näk ollut pescatoren hosti)

Oikean UISTIMEN IP alkaa 82.******* 

UISTIN

Quote from: Mikko_-Procyon- on April 30, 2011, 00:18:21
Quote from: UISTIN on April 30, 2011, 00:16:17
Ja minä todellakin tiedän kuka on pescatore.

Kerro tämä tieto sitten meillekin.

Omista logeistani löytyy sellainen tieto, että ME-tulos venetjoelta UISTIMEN hostatessa on pelattu IP:ssä 85.77.222.174  (ja tämä siis on tod näk ollut pescatoren hosti)
Siis tiedän käyttäjän pescatore,toisin kuin salkki väittää,mutta en sen paremmin kuin että ollaan oltu joskus samassa tiimisssä.Ja plutoa ei ollut tarkoitus vetää mukaan,otin sen vain "esimerkiksi" mutta sen voi nyt unohtaa.

Mikko_-Procyon-

Huijaamiselta voi välttyä pelaamalla hosteilla, jotka ovat tunnettuja ja luotettavia. Jos tällaisia vatupasseja ilmaantuu, niin laittakaa vain viestiä epäilyistä huijauksista, niin pistetään niille banneja host-listoille ja foorumille. Kyllä se jossain vaiheessa tulee seinä näillä vastaan.

Salkki

Paskan marjat.Olisit samatie sanonu jo alussa kun pescatoren nimimerkk tuli ilmi,että tunnet.Tosny ihmettelit et kuka voi olla ja olit tietämätön.

Salkki

Ny muutes valehtelet.Olit vanhal tiimikaverillesi sanonu et olet vasta pelannut mukamas kuukauden.Ehkä teit omista syistä tai jotain.Se tosiaan että plutoa syytät onjo arveluttavaa.

Mikko_-Procyon-

UISTIN, jos Pescatore on vanha tiimikamu, niin miksi se tekisi noin kurjan tempun kuin tekeytyisi sinuksi?

Salkki

Tos luin viesti ketjua ja jo ennen hauki turneeta oli pescatoren nimimerkki esillä.Silti uistin eres peliin alussa,vaikka kuinka muita siinä häiriten siinä viestiteltii,kiisti tietävänsä kyseisen nimimerkin.Ihmetteli kuka se mahtaa olla ja miksi tuntematon voi näin hänelle tehrä.Nyt yllättäen harmin aiheuttaja olikin vanha tiimikaveri,jota ei ole muistanut.Jumalauta,ite muistaisin tai kaivaisin tierot ylös,jos syytettäs syyttömästi huijauksesta.Kuimont iltaa meki ollaa tiimi kans tätä pelii porukas treenattu ja välil tuskas pelattu.Sit tulee joku vitu koijari ja huijaa.Toisille meille tämä peli on yllättävän tosissaan pelatttavaa tietokonepeliä.mutta tierän yksilöitä,jotka vammansa vuoksi pelaavat pp2:sta elämäänsä tuovana tosi tärkeenä piristeenä.Mulle,myös heille tuovat onnistumisen hetket tässä pelissä hyvin paljon sisältöä elämään.Ehkä me jotka pääsemme kulkemaan haluamme teitä,emme ymmärrä miten tärkeää pp2.on jollekkin joka ei voi askeleitaan itse tehrä.Heidän sekä kanssa pelaajieni vuoksi suhtaudun helvetin jyrkästi huijaukseen.Hyvää vappua T: Salkki

lareman

Quote from: salkki on April 30, 2011, 01:44:38
Tos luin viesti ketjua ja jo ennen hauki turneeta oli pescatoren nimimerkki esillä.Silti uistin eres peliin alussa,vaikka kuinka muita siinä häiriten siinä viestiteltii,kiisti tietävänsä kyseisen nimimerkin.Ihmetteli kuka se mahtaa olla ja miksi tuntematon voi näin hänelle tehrä.Nyt yllättäen harmin aiheuttaja olikin vanha tiimikaveri,jota ei ole muistanut.Jumalauta,ite muistaisin tai kaivaisin tierot ylös,jos syytettäs syyttömästi huijauksesta.Kuimont iltaa meki ollaa tiimi kans tätä pelii porukas treenattu ja välil tuskas pelattu.Sit tulee joku vitu koijari ja huijaa.Toisille meille tämä peli on yllättävän tosissaan pelatttavaa tietokonepeliä.mutta tierän yksilöitä,jotka vammansa vuoksi pelaavat pp2:sta elämäänsä tuovana tosi tärkeenä piristeenä.Mulle,myös heille tuovat onnistumisen hetket tässä pelissä hyvin paljon sisältöä elämään.Ehkä me jotka pääsemme kulkemaan haluamme teitä,emme ymmärrä miten tärkeää pp2.on jollekkin joka ei voi askeleitaan itse tehrä.Heidän sekä kanssa pelaajieni vuoksi suhtaudun helvetin jyrkästi huijaukseen.Hyvää vappua T: Salkki
IP ratkaisee kaiken. Mitä väliä niillä nimimerkeillä loppujen lopuksi on, kun kuka vaan voi niitä käyttää? Onko kyseiseltäkään hostilta tarkistettu UISTIMEN IP-osoitetta?

joohn

Pescatoren tiimiissä aloitin pp2 urani. Ei ainakaan silloin ollut havaintoja, että hän olisi pärjännyt muita paremmin. Käväisi TLV:ssä. Rehti ja reilu, eikä siedä kiroilua ym. sopimatonta. Käsittääkseni, ellei ole muuttunut, Pescatoren yhteys ei ainakaan muutama vuosi sitten ollut hostaukseen sopiva: lagia, pätkimisiä, kaatuilua.

Mutta, täällähän voi esittää ketä ja millaista vaan; en puolustele häntä, enkä tuomitsekaan tässä vaiheessa.

j.

"Life is hard, then you fucking die."

UISTIN

Quote from: salkki on April 30, 2011, 01:44:38
::Tarkistin vielä chatlogin,enkä ole missään vaiheessa sanonut että en tiedä pescatorea.Vanha tiimikaveri jota en ole muistanut?Mitähän mahtaa tarkoittaa...?Ja minullekkin tämä on tosissaan pelattavaa tietokonepeliä,ja haluan saada huijaajan kiinni.

Paskan marjat.Olisit samatie sanonu jo alussa kun pescatoren nimimerkk tuli ilmi,että tunnet.Tosny ihmettelit et kuka voi olla ja olit tietämätön.
:: Olin tietämätön...?Todista se chatlogilla.

Ny muutes valehtelet.Olit vanhal tiimikaverillesi sanonu et olet vasta pelannut mukamas kuukauden.Ehkä teit omista syistä tai jotain.Se tosiaan että plutoa syytät onjo arveluttavaa.
::Milloin ja kenelle olen sanonut,että olen pelannut vasta kuukauden??Ja en syytä plutoa mistään,ja vaikka syytäisinkin,en ymmärrä mitä arveluttavaa siinä on.

UISTIN, jos Pescatore on vanha tiimikamu, niin miksi se tekisi noin kurjan tempun kuin tekeytyisi sinuksi?
::Miksi sen pitäää välttämättä olla pescatore?Voihan samaa koneetta käyttää muutkin.Ja jos kyseessä on pesca,en tiedä miksi olisi käyttänyt minun nimimerkkiä.Siittä kun olin samassa tiimissä on kuitenkin aikaa paljon yli vuosi.

IP ratkaisee kaiken. Mitä väliä niillä nimimerkeillä loppujen lopuksi on, kun kuka vaan voi niitä käyttää? Onko kyseiseltäkään hostilta tarkistettu UISTIMEN IP-osoitetta?
::Noniin,taitaa olla jo toinen minun "puolellani".Ja voin vielä sen toisenkin koneen IP:n jolla olen pelannut laittaa Mikolle jotenkin.

Pescatoren tiimiissä aloitin pp2 urani. Ei ainakaan silloin ollut havaintoja, että hän olisi pärjännyt muita paremmin. Käväisi TLV:ssä. Rehti ja reilu, eikä siedä kiroilua ym. sopimatonta. Käsittääkseni, ellei ole muuttunut, Pescatoren yhteys ei ainakaan muutama vuosi sitten ollut hostaukseen sopiva: lagia, pätkimisiä, kaatuilua.

Mutta, täällähän voi esittää ketä ja millaista vaan; en puolustele häntä, enkä tuomitsekaan tässä vaiheessa.

j.
:Tämän ei tarvitse olla pescatore,mutta IP:n on jo todettu olevan pescan,joten sieltä koneelta se huijaaja on.