Kumpi on parempi?

Started by Späde, April 11, 2011, 15:18:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kumpi on parempi

Tikkasenkari
3 (30%)
Vikajärvi ja siitä lähtevät joet
7 (70%)

Total Members Voted: 10

Späde

Tuli mieleen se että kumpi paikka olis parempi paikka aloittaa perhokalastus Tikkasenkari vai Vikajärvi ja siitä lähtevät joet

Kumpi on teiän mieletä parempi paikka?

kippe

Vikajoelle tieni käy tänä kesänä/syksynä jonkusen kerran.
Perhokalastus voiko sen parempaa ollakkaan??  :)

Späde

Ilmoittele kun lähet sinne niin voisin tulla kaveriksi

A.Kangas

Ei ole tullu käytyä Tikkasenkarilla joten en tiedä, mutta vikajärven ympäristössä sitäkin enemmän ja hyvät on perhopaikat.

Neadex

En ole paljo käyny jos yhtään Tikkasenkarilla joten en siitä osaa sanoa mitään. Joten eiköhän tuo Vikajärven vaihtoehto ole parempi.  :roll:
Se mikä ei tapa, sattuu saatanasti.

Späde

Onko jo kukaan käynyt vikakönkäällä kalassa nyt lähi aikoina :?

kippe

Quote from: Späde on April 19, 2011, 16:32:42
Kävin kaverin kans 19.4 ja kalat jäi yhteen alamittaiseen harjukseen jonka veteen kuvasin ennen vapautusta.Späde tarkoititko mulle tuo mitä kirjoitit että ilmoitella ku sinne päin menossa?Mielellään voin ilmoitellakki ku olen sinne päin tulossa kunhan ilmoitat ku tulva alkaa olemaan ohi.Tai voishan siellä itse tulla reissun tässä pyörähtään.Ens viikonloppuna toiselle joelle joka laskee tuohon Torniojokeen kokeilemaan sinne harjuks/taimenen ottia.

Späde

Quote from: kippe on May 03, 2011, 13:52:09
Kävin kaverin kans 19.4 ja kalat jäi yhteen alamittaiseen harjukseen jonka veteen kuvasin ennen vapautusta.Späde tarkoititko mulle tuo mitä kirjoitit että ilmoitella ku sinne päin menossa?Mielellään voin ilmoitellakki ku olen sinne päin tulossa kunhan ilmoitat ku tulva alkaa olemaan ohi.Tai voishan siellä itse tulla reissun tässä pyörähtään.Ens viikonloppuna toiselle joelle joka laskee tuohon Torniojokeen kokeilemaan sinne harjuks/taimenen ottia.

Joo ilmoittele sitten kun oot menossa seuraavan kerran kalaan :-)

kippe

Quote from: Späde on May 04, 2011, 09:24:22
Quote from: kippe on May 03, 2011, 13:52:09
Jeps mie ilimotan.

Joo ilmoittele sitten kun oot menossa seuraavan kerran kalaan :-)