Matojoen hauki

Started by matias, August 26, 2002, 16:04:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Pilkkijä99

itellä tulee joka kerta iso vei pilkin

*-*-TroutFish-*-*

Mulla ei onnistu... :x
:);):-D

*-*-TroutFish-*-*

JEEE!!! Sain ekaa kertaa ku pikkuveli ekax sai 6,5kg hauen ja ite heti perään 5,6kg. :wink: Molemmilla kerroilla oli 10min kisa.
:);):-D

Rainbow Trout

Minä olen saanut yhen kerran.Painoi varmaa semmoset normaalit 6500g.

Mut olihan se ihan kiva saada ylös.  XD

Wesq

Pari kertaa. 5kg ja 6.5kg 8-)

tumppi98

saako propilkki 1 ladattua viälä jostain :?.
Mennöön eikä meinata!

Mikko_-Procyon-

Kai sen jostain saa, mutta vissiin ei vielä/nyt ole missään kalassa.netin kautta jaettavilla palvelimilla. Jos uskaltaa torrentteja katsella, niin kyllä minä sen ainakin isohuntin kautta olen bongannut jossain "muinaisten antiikkisten klassikkopelien kokoelmasta".
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

gunman

taketsu

Aikoinaan sain yli 17 kg hauen siitä. muistaakseni väsytys kesti aina sen 15-30min kun iso napsahti kiinni :)

Pike

Quote from: taketsu on December 26, 2011, 20:54:35
Aikoinaan sain yli 17 kg hauen siitä. muistaakseni väsytys kesti aina sen 15-30min kun iso napsahti kiinni :)
Muistat omiasi, kyllä se alta 5min tuli.

Fisuman

Tuo on mahdoton saada ylös.Laskee pilkin lätäkköön 5sec " ISO ! Vei pilkin "   :-D

Fiskarna

ehkä 20kertaa tullut ylös, isoin 16800g ja pienin vähä yli 2kg

Glyxis

Hehhee. Jokusen 40 kertaa meni kunnes sain 5300g hauen  :-)

E: Ohoo, noin 5 kertaa tuon jälkeen koitin niin taas tuli 4750g hauki. :-)
Ehkä mahtavimmat ProPilkki 2 jötkäleet (Mereltä): Ahven 1477g, Taimen 3744g :)

aku ankka

Herätetäänpäs tääki keskustelu taas henkiin. Oisko neuvoja millä tuon matojoen hauen voisi saaha ylös? 15min koitin ja en saanu ylös. Vei pilkin 6 kertaa. Tasuri ja pysty meni aina enne ku kerkes ees saaha vastanykäystä

lareman

Quote from: aku ankka on February 27, 2017, 16:53:56
Herätetäänpäs tääki keskustelu taas henkiin. Oisko neuvoja millä tuon matojoen hauen voisi saaha ylös? 15min koitin ja en saanu ylös. Vei pilkin 6 kertaa. Tasuri ja pysty meni aina enne ku kerkes ees saaha vastanykäystä
Tuurilla se tulee, ei siihen ole mitään erityisiä niksejä. Muistaakseni itselläni meni n. 20 kertaa ennen kuin sain ensimmäisen ylös.

aku ankka

Quote from: lareman on February 27, 2017, 17:16:09
Quote from: aku ankka on February 27, 2017, 16:53:56
Tuurilla se tulee, ei siihen ole mitään erityisiä niksejä. Muistaakseni itselläni meni n. 20 kertaa ennen kuin sain ensimmäisen ylös.
Juu näköjää tuurista kii. 51 ivp:tä tuli ja niitten aikana 4 haukea. 3500g, 3750g, 6500g ja 4750g :-) Jospa joskus tulis +10kg haaki vielä