Mikä sinua hatuttaa, ketuttaa tai potuttaa juuri nyt ?

Started by Pete, June 16, 2009, 22:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Pilkkijä99

Isä.......
Koska aina kun olen sanonut että mennään kalaan niin isä sanoo ''Joo mennään vain'' Ja sitten kun ollaan jo melkein lähdossä se sanoo ''Ei viitti lähteä tonne hyttysten syötiksi'' Tai sanoo jonkun toisen selityksen. Saatta kohta loppu mun kalastus harrastus tähän.  :x :cry:

Pike

Quote from: Pilkkijä99 on June 08, 2011, 14:52:35
Isä.......
Koska aina kun olen sanonut että mennään kalaan niin isä sanoo ''Joo mennään vain'' Ja sitten kun ollaan jo melkein lähdossä se sanoo ''Ei viitti lähteä tonne hyttysten syötiksi'' Tai sanoo jonkun toisen selityksen. Saatta kohta loppu mun kalastus harrastus tähän.  :x :cry:
Lopettais kalastamisen sen takia kun isäsi ei ole halukas lähtemään? Älä nyt ihmeessä tuollaisen asian takia lopeta näin hienoa harrastusta.

Tällä hetkellä itseäni hatuttaa tämä kuumuus. Melkeinhän sitä saakin nukuttua ja telkkaristakaan ei tule mitään katsomisen arvoista eikä tietokoneella ole mitään ihmeitä tekemisiä.

Tornio_River

Koko penteleen menny työviiko vituttaa, 60 h tälle viikolle työskentelyä terästehtaankaton rajassa jossa lämpötila pysyy näillä keleilä sen perus 60-65 asteessa, eilen tuli tehtyä oma henkoht vissyn juonnin ennätyskin 5 x 1,5 pulloa tuli tempastua eikä kusella tarttenu pahemin jousta kiitos lämmön,

sitten vatuttaa ettei saanu anopin 50 w pippaolita varten tälle viikolle vapaata töistä ..koko viikon ollu komiat kelit simojärven rannalla oisha siellä mielellään kalastellu ja ottunu vähän boolia prkl..vatuttaa ku sitä kävyn kadottanutta pientä oravaa prkl!

Kaiken huipuksi tarttu äskön pihasta lähtiessä joku kiventynkä autonkumiin kiinni ja kolisi siinä ajaessa ,,no aattelin että kyllähän se siitä irtoaa... no ei menny kauan kun kuului poks ,ja kumi puhki saatana! oikea täydelisen viikon huipentuma!

Pilkkijä99

Quote from: Pike on June 10, 2011, 00:27:40
Quote from: Pilkkijä99 on June 08, 2011, 14:52:35
Isä.......
Lopettais kalastamisen sen takia kun isäsi ei ole halukas lähtemään? Älä nyt ihmeessä tuollaisen asian takia lopeta näin hienoa harrastusta.

Sorry OT. Sen takia, koska täällä päin ei ole oikein kalapaikkoja lähellä ja ku ei viitti oikeen lähtiä 20km päähän fillarilla......

Nisu

Kalareissu tyssäsi siihen, kun ei löytynyt enää pyörää pihalta. Ketuttaa kyllä kunnolla. Kaksi pyörää olen elämäni aikana omistanut ja molemmat on varastettu.  :x

UISTIN

Kuumuus..Ihan sama mitä tekee niin ennen viittä yöllä ei pysty nukkumaan ku on niin perskeleen kuuma. :-(

tumppi98

Nyt kyllä ketuttaa niin paljon kun tulin kalasta pyörällä ja vavasta oli auennu puola ja siimat jääny kiinni puuhun, ja sitten katkennu ja sinne meni hyvät power pro kuidut  :x.
Mennöön eikä meinata!

Mikke96

Ja mua ketuttaa tällänen sade no onneks täälä päin huomenna pitäs olla vähän selkeenpää.

KÖSTER

Meni renkaanvaihdoksi työreissu>pari taalaa taas palaa :?.

_ankkuri_

Harmittaa tällä hetkellä tuo supikoira mikä tässä pihassa liikkuu. Vei meiltä sitten yhden pentu kissan mukanaan, tämän vuoden aikana se on tappanut kaksi kissaa ja satuttanut kahta.  :-( Ei vaan tiedä mitä sillekki tekis ettei tarvis piha kissoja pitää sisällä sen takia. Noh mutta katotaan jos se vaikka häipyis pyörimästä täältä ku huomaa ettei täällä ole enää leluja pihalla.
Ehdon valta ahvenella, ottaa onkeen jos tahtoo.

Mr Ponu

Ota yhteyttä paikalliseen metsästysseuraan tai riistanhoitoyhdistykseen. Heillä on loukkuja, joilla käyvät pyydystämässä supikoirat pois.

Paraskalastaja

Pitäis lukea 30 sivua raamattua rippikoulua varten ja puolesta niistä vastata nettiin :|
-Paraskalastaja

Mikke96

Muo ainakin ketuttaa se kun pääsi 2kg hauki karkuun ihan kajakin viärestä.

Mikko_-Procyon-

Quote from: Paraskalastaja on June 16, 2011, 20:00:04
Pitäis lukea 30 sivua raamattua rippikoulua varten ja puolesta niistä vastata nettiin :|

Höh? Minä luin huvikseni (!) koko raamatun. Mikä tuossa nyt on taas niin iso numero? Ja ei.. en ole "hihhuli" tai "uskis".
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Paraskalastaja

Quote from: Mikko_-Procyon- on June 16, 2011, 22:22:41
Höh? Minä luin huvikseni (!) koko raamatun. Mikä tuossa nyt on taas niin iso numero? Ja ei.. en ole "hihhuli" tai "uskis".
Hihhuli mikä hihhuli :wink: mut olis parempaaki tekemist ku kyhjöttää raamatun edes muutama tunti, vois vaikka kalastaa =)
-Paraskalastaja

Qkkeli

Quote from: Mikko_-Procyon- on June 16, 2011, 22:22:41
Quote from: Paraskalastaja on June 16, 2011, 20:00:04

Itse yritin muutama vuosi samaa ja hyydyin jo jonnekkin 80 sivun paikkeille.. Nykyään voisi löytyä enemmän mielenkiintoa tuohon, raamattu vain on tuntemattomassa paikassa tällä hetkellä.

Mikko_-Procyon-

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Mikko_-Procyon-

Jatketaan vielä sen verran, että luin myös kalevalan huvikseni läpi. Koulussa sitä ei pakotettu koskaan. Hyvä kirja muuten! Ei.. se on erinomainen.

Kipster

Nyt ketuttaa netanttilan sivusto. Tilasin sieltä puhelimen Samsung Star II, jossa netanttilan sivuston mukaan piti olla GPS. Sain puhelimen, aloin tutkimaan ja heti huomasin jo käyttöohjeista, ettei laitteessa ole GPS'ää. Tarkistus valmistajan sivulta varmisti asian, sivustolla oli virhe.
Nyt lähtee puhelin takaisin ja tilalle otan Samsung Galaxy minin, jossa se sitten varmasti on.

Opetus: Tarkista monesta lähteestä tietojen paikkansapitävyys.

Pike

Yleisv*tutus iski taas.  :x

EDIT: Yleisv*tutus jo neljättä tuntia putkeen päällä..

_kiiskenkalastaja_

Vapa katkes repussa ollessaan ja puolet kuitusiimoista meni uistellessa kun kaverilla sotkeutu siimat miun siimoihi :-P

Nisu

Quote from: Pike on June 25, 2011, 03:12:57

Se on ihan normaalia murrosiässä. :)

Pike

Quote from: Nisu on June 25, 2011, 12:22:02
Quote from: Pike on June 25, 2011, 03:12:57

Se on ihan normaalia murrosiässä. :)
Niin no itselläni on, että jos joku asia alkaa v*tuttaa niin iskee aina yleisv*tutus :)

Eilinen v*tutuksen alkulähde oli niin iso, että siitä muodostunut yleisv*tutus pysyi päällä todella pitkään.

Qkkeli

Ihan lievästi potuttaa, että sain unirytmin yhdessä yössä sekaisin. Laitoin viime yönä noin kahden aikana nukkumaan ja heräsin karvan yli seitsämän..

Siikapossu

Kolme päivää on soinut Paula Koivuniemen Moskova päässä. Vituttaa.

tyhjän_pyytäjä

Quote from: Siikapossu on June 27, 2011, 18:18:03
Kolme päivää on soinut Paula Koivuniemen Moskova päässä. Vituttaa.

Yksi lempilauluistani, missä vika?  :-D

tumppi98

Äsken vetäs taimen perhoperukkeen poikki kyllä se ketutti koska olis ollu mun eka isompi perhokala :-(.
Mennöön eikä meinata!

_kiiskenkalastaja_

Nyt kun on hyviä kelejä lupaillu nii pitää lähteä maanantaina sinne p*rkeleen rippileirille :x

KÖSTER

Äsken vetäs taimen perhoperukkeen poikki kyllä se ketutti koska olis ollu mun eka isompi perhokala :-(.
[/quote]

No lohduksi ,jotta jospa se olikin poranokkamalli>hauki ja joutikin mennä :-P?

Pike

Quote from: _kiiskenkalastaja_ on June 28, 2011, 17:43:17
Nyt kun on hyviä kelejä lupaillu nii pitää lähteä maanantaina sinne p*rkeleen rippileirille :x
Miksi et valinnut kaupunkiriparia? Olisit käynyt sielä vähän niinkuin koulussa? Olisit alkuillasta päässyt, vaikka kalaan.