Merikarvialle kalaan

Started by Leech_Man, January 26, 2003, 18:59:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leech_Man

:DMinkäs kokoisia kaloja ootte saanu ?

l0hi

no mä oon kaksi kertaa käyny merikarvialla ja kilosen kirren + alamittaisia taimenia..

Tässä siitä onnellinen kuva, koska se oli mun eka joesta saatu kirre http://www.ii2.org/image.php?img=120228..

Sain sen purukoskelta, joka oli ihan hyvä koski..

Faija karkuutti 2-3kilosen taimenen.

Jarppi

Taidat tarkottaa puukoskea  :)

l0hi

En tarkoita, vaan purupakkaa

Jarppi

Mites sitte sait tosta purupakasta purukosken ?!  ;) heh

l0hi

no en tiedä :) pitäisköhän merikarvialta hakee nyt yks kirkas taimen  ;)

Flyister

Sori lohi mut tuo su kirre ei oo mitää mää oo saanu 4kg kirre lankoskest  pist paremmaks
Perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa.

l0hi

Hmm viittaatko tolla uhoomisella, että oon kertonu saavan isoimmat kalat joesta vai mitä?Lues toi mun viesti uudestaan..
Varmasti sieltä on saaty myös 6.9kilonen meritaimen, että en oo missään vaiheessa kehunut, että olisin saanu merikarvialta isoimmat kalat, enkä oo mielestäni ollu mitää kilpailua isoimmasta kalasta.

Japi

Juu, ja tuossa se 6,9 kg lepää minun karvaisilla käsivarsillani  ;)
<------

tontza1

Tuleeko tähän aikaan merikarvilta mitään?

jooma

Oltiin viikonlopun reisulla viiden hengen porukalla ja tuloksena 2 alle kiloista kirjolohta. Naurettavaa että luvan hinta on 40e/2vrk tälläisillä kalamäärillä, taimenista ei tietoakaan. Aamulla mentiin 7 aikaan ja iltayhdeksään asti heiteltiin sekä vieheillä että perhoilla, kaloja ei missään, Koluttiin kaikki kosket läpikotaisin paitsi Konihaarat. SURKEA PAIKKA!

garfunkel

:-D

Ettei vaan kalamiehissä olisi ollu vikaa? Ei tietenkään, prkl:n kalat ku lähti just lomalle ku mä tulin kavereiden kans oikoon siimoja.

garfunkel

Nostetaan vanhaa aihetta, kun ei viittinyt tota pilkintä aihetta nostaa, kun pilkillä ei vielä olla. Eikä Merikarvianjoella.

Onko mereltä tullut vielä ahventa? Lauantaina reissu sinnepäin tiedossa, aiemmin vajaa 2vko sitten lauantaina tuli hyvin..

Toimitus

Koskas Merikarvia mahdetaan avata tänä vuonna?
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista