Isoin pilkkiahven

Started by Anonymous, December 22, 2003, 09:54:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raksi98

onks tässä nyt valittamista?

SLN

Quote from: raksi98 on February 26, 2013, 11:06:15
Missä päin pilkit sln?
Useita eri selkiä tulee Saimaalta käytyä kokeilee, satunnaisesti tulee käytyä myös Puruvedellä.
Perkele, täällähän on lunta muniin asti ja välillä polviinkin.
- vitjamunaisten savolaisten sananlasku

raksi98

Jep.. Kyllähän tommosia varmaan saimaassa mahtuu uimaan muutama.. :D

pilkkiäijä

Paransimpahan pilkkiahvenennätystä vähän pidemmän tauon jäljiltä lukemiin 565g. Ensimmäinen puolen kilon ylitys, vaikka 400g ylityksiä on reilusti 30kpl.
Olen kalastelijapoika!

Jjj

Oma suurin pilkki ahven on 470g nykyään. Vielä pitää SLN:ltä kysyä, että pääseekö täytettäväksi tuo raitapaita?

Särki pelle

SLN

Quote from: Termis on March 02, 2013, 13:15:55
Oma suurin pilkki ahven on 470g nykyään. Vielä pitää SLN:ltä kysyä, että pääseekö täytettäväksi tuo raitapaita?
Juu, topparille lähtee...
Perkele, täällähän on lunta muniin asti ja välillä polviinkin.
- vitjamunaisten savolaisten sananlasku

Suurkalastaja1

On kyllä hurjan kokoinen tuo SLN:n ahven! Ja top-10 myös hatunnoston arvoinen! :-)

Itse olen vielä vaatimattomissa lukemissa. Reilu viikko sitten enkkaan tuli parannusta huikeat 30 g kun jäälle nousi 550 g ahven. Ottipelinä Eepen Pikkujättiläinen. Kilo lähestyy pikkuhiljaa, tällä tahdilla se menee rikki ehkä 30 vuoden päästä. :-D

Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

perza

Suurkalastaja1:llä Komea ahven ja oikein kuvattu! Monella tuntuu olevan vaikeuksia kuvata kaloja. Iso kala näyttää pieneltä ja päinvastoin.
SLN:llä Komeeta ahventa. Ehkäpä joskus itsellekkin osuu.  :-D
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Suurkalastaja1

Perjantaina oli hieno päivä pikkujärvellä. Muutaman filekalan lisäksi tasuria puraisi ahvenet 560 g/35 cm & 560 g/37 cm. Enkkaan siis jälleen huimasti parannusta, peräti 10 g. :lol:

Team Hazardi

raksi98

Enkat nousee koko ajan huimalla vauhdilla suurkalastajalla :) onnee

vaapunvetäjä98

Ku nousis itelläkii  :-D  No keväällä sitte isoja ahvenia jahtaamaan hyville järville ku jäitä riittää :-)
Haittaakshe sua jollain tapaa?

pilkkijä96

Uploaded with ImageShack.us

Tommonen 470g ahven nousi viikonloppuna Juojärvestä. Enkka parani 20 grammalla  :-D. Ahven tuli kupari mormyskalla.

SarQK

570g appura papukaija morriin, ja se oli reissun ainoa ahven:) 0.11 siimalla väsyttelin.

Ännä

350 grammanen. venepilkinnästä.

hauki000

Kai se on viimetalven n. 400 g. Tänä talvena paranee :wink:
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

Suurkalastaja1

Perjantaina olin parin kovan pilkkimiehen mukana isoa ahventa pilkkimässä. Aamun toisella reiällä kolme metriä pohjan yläpuolella uinut Sillin kevennetty kelpasi ja jäälle nousi elämäni kala, ahven 1556 g/48,5 cm. Pilkkienkkaan tuli siis kerralla melkein kilo parannusta. Tällä hetkellä kala odottaa pakkasessa täyttöön lähtemistä, nimittäin tuskin enää ikinä osuu tuollaista kalaa kohdalle. :-)

Team Hazardi

Pilkkipera04

Minun isoin ahven pilkillä talvella on 480g ja kesällä 749g

Virtas Toni

851g karismax 6 cm muikulla.