Kuusamon uistimet

Started by Anonymous, January 07, 2003, 16:42:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Juba90

Heitin tässä viime kesänä suomujoulle kun olimme Lapaissa niin Kuusamon vuosi-uistimen päin kiveä ja jäi sinne. Enkä saanu sillä enne sitä mitään Mutta oli se hieno! :D
Kalastaminen on kivaa. Koita sinäkin niin tulet kyllä huomaamaan ettei se ole mitään turhaa ajanvietettä ;)

Liquid Snake

Kyllä Räsänen II tarjoaa kalaa... Värit riippuu sitten kokonaan olosuhteista.
Kipu on kiva, mut elä satuta ittees!

Pike Fisher

Itellä on tämän vuoden vuosiuistimista punahelmellinen ja sinihelmellinen. Punanen hyllyssä, sininen pakissa. Sinisellä tullut yksi hauki. Eipä ole enempää tullut, johtuen varmaan vähäisistä käyttö tuNNEISTA
Kala,kala,kala,kala.kitara,kitara,kitara.

Musky

Onkos kellään kokemuksia kaikkien käsialavieheiden isistä, Puukalasta. Olen miettinyt vaapun ostoa, tuntuu olevan hintava peli Helsingissä, Salakala pyytää 20 e.

Petri

Potku ilman nykäisyjä on kyllä erittäin pieni lähes olematon.Itse omistan yhen kappaleen kalaa ei oo kyl viel tuullut (johtuu varmaan et käytin vetäessä). Mitkäs värit on toiminut ?
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Mepps

http://www.neutech.fi/~fff/Press/Archives/1995/PUUKALA.TXT

Siinä sitä ois taas Kojon Arton upea "tiivistelmä" Puusamon Kuukalasta.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Anonymous

Hyvä peli,  en kuitenkaan maksaisi 20 €

Deathis

Kamala hinta yhestä vaapusta...varmasti pelaa sini-valko-musta väri ;)

Anonymous

Mulla on pakissa pari 15 vuotta vanhaa puukalaa. Oli joskus mökki tuulla suomenlahdella. Parempaa hauentappoasetta sai hakea. Mutta niissä on eroja. Varsinkin "ambulanssin-värinen" on hampaanjälkiä täynnä, muistuttaa lähinnä romurallissa käytettyä rättisitikkaa. Mutta se on eka jonka siiman päähän ripustan jos merelle lähden haukia heittelemään. Sininen taas ei tahtonut kelvata välillä lainkaan. Monesti hauki seurasi kyllä perässä mmutta vasta kun vaihtoi ambulanssiin niin, pam.
Puukalaa on myös helppo säätää eri syvyyksille ja erilaisille uinneille, vaikkapa 8 vuotiaalle ekakertalaiselle joka osaa kelata vain suht-koht oikein.
Eli hyvä ostos, mm Honkkari on myynyt näitä joskus "kaksi yhden hinnalla. 20 euroa on kyllä liikaa.

Anonymous

Ostin viime viikolla ensi kesäksi papukaijan värisen puukalan. Ja mitä sen hintaan tulee niin se on kyllä kallis mutta eikö hyvästä uistimesta kannata maksaa.

matiaz

Kallis on. Kyllä sillä haukia ihan hyvin saa, tahtoo vaan tuo puukalan pinta kulua vihernieriöiden hampaissa melko äkkiä...
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

raimo

mun kaverilla on semmonen ja se kehuu sitä parhaaksi haukivieheeksi mitä sillä on!

Peksim

Mulla on kaaauan sitten ostettu puukala ja on sillä muutamia haukia ja kuhia ylös noussut.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

petsku

Mullakin on todella kauan sitten ostettu puukala.  Haukia olen sillä saanut. Ihan hyvä uistin, mutta se  on vain niin pirun kallis...

heittäjä

kertokaas minkä väriset ne teiän puukalat on?
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

Aatsi

Mulla on kaikki uudet värit ja parhaiten on niistä toiminut sininen ja vihreä...kyllä muillakin on tullut mutta noilla kahdella selvästi eniten...sinisiä löytyy jopa kolme kappaletta kun on ollut aivan tappoase kevään Brändö:n reissuilla... on joutunut jo paikkailla hiukan et saa pysymään kasassa...koht saan käsiini vanhan mallin tiikerikuvioisena..sehän on hiukan pidempikin kuin nykymalli...

heittäjä

Värejä löytyy kyllä 5 kappaletta.

Aatsi

Minusta tuo hinta joka tääl pääkaupunkiseudulla on asettunut 17€ tuntumaan,ei ole paha hinta niin ottavasta pelistä kuin puukala on... itellä on tällä hetkellä 7 puukalaa joista uusin on juuri tuo Brändön pimeäkone...eipä niistä kukaan tahdo oikein luopua...Siksi onkin tarkoitus aloittaa oma "tuotanto"... ;)

Monni

Minulla on itselläni orassi puukala... Työnsin sen lähes heti romukoppaan...
Poltinkoski

fiskemanne 2004

onko jollaki/onko ollu kuusamon hauki uistinta mitä mieltä ootte siitä.

edit: otsikko...

Pete

Onhan se ollut pakissa ja käytössä, en vain tiedä missä se nykyään on. Ei ilmeisesti ole ollut vakio uistimia, koska siitä ei ole juurikaan mieleen jäänyt muuta kuin nimi.

heittäjä

Mulla on ahvenen värinen Hauki. Hienohan se on ja lentää hyvin vielä mun 2-luokan haspeli-välineillä, mutta haukea en ole sillä saanut.

KatchU

serkulla mahtoi sellainen olla mutta ei oo tainnu saada kalaa. onkos kellään kokemusta muuten tosta kuusamon siepparista...

Haugi

Itselläni Kuusamon Hauki oli viime kesänä yksi parhaista haukivieheistä. Viime kesänä saamistani neljästä yli 3 kg:n hauesta kolme otti Haukeen.
Ko. lusikka vaatii pyöreähkönä läpykkänä varsin hidasta kelausta, joten aivan matalimpiin paikkoihin se ei sovellu parhaalla mahdollisella tavalla.
- Haugi -

fisumasters

Onko Kuusamon Hauki ollut hyvä veto-uistelussa.

Kokslax

Mitäs mieltä olette Kuusamon Kuha nimisestä lusikasta ja onko se tehty kuhan kalastukseen? Ostin eilen kaksi semmoista väreinä: BLU/B-S ja GR/FYe/FR-S.
Kaks mummoo ajo tandemilla, keskimmäinen keuli.

Superi

Itselläni on kans kaksi Kuusamon Kuha lusikkaa. Kokoo 70/14, värit GR-B ja BLU-S. Ihan hyvä lusikka mun mielestä.
Eikös kuusamon sivuilla sanota että lusikka on tehty kuhan vetouisteluun ja jigittelyyn ja värit erityisesti suunniteltu kuhalle mieleiseksi.

Mä mies

Kuusamon hauki-lusikka on todella loistava viehe. Suosittelen kaikille, että kokeilee sitä heittelyyn ja uisteluun.
Itselläni ei kyseistä viehettä ole enää vaan se on järven pohjassa. Heti kun kerkeää kauppaan niin hommaan uuden...

k@rra@

Onko kokemuksia Kuusamon Kuha-lusikasta?
Ha-Ve on hyve.... www.have.fi
Sanokaa Lotto kun haluatte kirreä!!!!!
www.trabucco.it   www.sensas.com
www.seniorivaappu.fi

Laatiggo

Muutama viikko sitten sellaisen hankin ja hauelle sitä olen innokkaasti tarjonnut mutta ei ole kelvannut. ihmettelen  :(
Isoja kaloja on vähemmän kuin pieniä kaloja