Kuinka monta haukea samana päivänä?

Started by haukien_kalastaja, May 29, 2003, 18:40:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

samiz98

6kpl rovaniemeltä ja samana päivänä myöhemmin 4 ahventa

Murmeli

17 haukea tuli viimeviikolla yhtenä päivänä. Pari muuta tulosta myöskin, eli 3, 10, 9 ja 10 eli vajaat 50 haukea viikossa, joka on mulla ainakin paremmin kuin koskaan. Kaikki, paitsi kaksi haukea c&r. Turha kai niitä on tappaa ihan tahallaan.

hauki000

Kaksi kertaa olen saanut 7 haukea/reissu. Ensimmäisellä kerralla ottivieheinä olivat Mepps Fluo ja pieni Suspi. Toisella kerralla uistimina olivat Caviar-lippa, Mepps Fluo ja Tobyn kopio. Molemmilla kerroilla sain kalat samasta joesta/purosta.
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

Kalle 37

Siihen 40 ja 50 välimaastoon pient puikkaria  :-D
Parhaat putket ni 8 joista 7 haukee ja kerra sekaisin lusikka :-D
Erämaa-Kuusamon pilkkiviikot :)

Suurkalastaja1

3.6. oli hauki melkoisella syönnillä järvellä ja silloin veneessä kävi 55 haukea. Edellinen enkka oli 23 kpl viime kesältä samasta järvestä.
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

hauki000

Quote from: hauki000 on June 13, 2013, 12:12:51
Kaksi kertaa olen saanut 7 haukea/reissu. Ensimmäisellä kerralla ottivieheinä olivat Mepps Fluo ja pieni Suspi. Toisella kerralla uistimina olivat Caviar-lippa, Mepps Fluo ja Tobyn kopio. Molemmilla kerroilla sain kalat samasta joesta/purosta.

Eilen tuli uus enkka 10 haukee 2,5 tunnin aikana. Paikka oli sama joki kuin ennenkin. Kaloista 9 otti Mepps Fluoon ja 1 johonkin Jakki-lippaan joka on Bete Loton tyylinen. Näiden lisäksi 3 tärppiä ja 1 hauki katkas siimat.
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

allu00

Ennätys 19 haukea päivässä. Uistin oli bomberin 15 A.

ErkkiJerkki

31 haukea Jakki lipalla, Blue Fox Vibrax Fluorescentilla ja Minnow Spoonilla. Hauet veivät Vibraxin ja Jakin.

Kala Erkki

Koskaan ei ole kahta enempää tullut samalla reissulla

hedde

Eilen ja tiistaina noin 20 haukea veneeseen parissa tunnissa.. Maskusta..

HaukJ

Mun ennätys on 3 Haukea :) Nekin sain tänäkesänä räsäsellä. Itäsuomesta Vaahterus järvestä

sutiloko97

Oma ennätykseni on 7 haukea puolen toista tunnin aikana. Siinä oli pari isompaa ja muut oli pienempiä.

joni_kalastaja

Nipz

Kaverin kanssa toissa kesänä eräällä jigireissulla kun ei ahven halunnut jigiin napata, päätimme mennä viskomaan pikkuisia vaappuja lähistöllä olevalle n. 1-5m syvälle lahdelle. 43kpl haukia kävi veneessä 3 tunnin aikana, tosin suurin vain 700g :D Joku "isompi" mörkökin oli vähän aikaa kiinni, mutta UL-vehkeillä ilman perukkeita oli pakko antaa hieman siimaa ettei vapa katkea, ja irtosi onneksi. Oisiko noin 50/50 jakautuneet hauet eli n. 20kpl oma ennätys yhdellä vavalla.