Karkki paperit

Started by duppelt, January 03, 2004, 16:04:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

duppelt

Jouluna tuli taas syötyä kaikennäköisiä suklaakarkkeja kiiltävissä papereissaan ja eilenpäs sitten kokeilin tinselin sijasta karkkipaperia perhon rungossa ja enpä oo koskaan saanu tasaisenpaa tulosta!

flyfisher14

aika hyvä keksintö! monissa papereissahan se toinen puoli on kuviollinen ja toinen hopeinen, joten se pitää laittaa luultavasti toistepäin.

tuosta tuli mieleen että siitähän voisi tehä flashabouta, jos leikkaisi ohuita viipaleita karkkipapereista, mutta tuon kuviollisuuden takiaei voi. paitsi jos löytää jostain tasaväristä esim. hopeita karkkipapereita.

duppelt

Onhan niitä vaikka minkä näköisiä. Sitten hyvää flashabouta saa sellaisista kiiltävista lahjanaruista. :)

Petri

Jos flashbouta haluaisin halvalla niin hakisin kyllä sitä tiimarista tai euroihmeestä tiimarissa oli iso nippu flashbouta ennen joulua jotain 2egee ja euroihmeessä 1euro kultaa, helmiäistä ja hopeeta löytyi. Oli kyllä hiukan leveempää kuin mitä oon yleensä tottunut käyttämään.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Deathis

Juu,uskon kyllä että tuosta saa hyvää tinselin korviketta...Itse olen tehnyt niin,että laitan piipunrassilla jotkut karvat kiinni perhoissa.

Anonymous

Oon hoksannu aivan saman.. Täs kerran ku piti sitoo joku sellanen hopearunkonen perho ja tietenkää ei sit löytyny värkkiä siihe runkoon, ni vähän aikaa pähkäiltyäni hoksasin et peijakas, siitähän se!!!! Eikä se jääny ainoaks kerraks ku niist tein runkoja....