Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Suomivapours.net foorumi

Started by SuomiVapours.net, August 04, 2015, 20:52:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SuomiVapours.net

Suomivapours foorumi on SMF pohjainen keskustelu foorumi, keskustelun aiheina on sähkösavukkeet ja niiden käyttö/kokemukset. Emme kehota ketään käyttämään sähkösavuketta! Emmekä suosittele sähkötupakkaa ennestään tupakoimattomille henkilöille! Tämä sivusto on suunnattu alanharrastelijoille ja kiinnostuneille. Foorumille  kaivattaisiin käyttäjiä lisää. http://suomivapours.net/foorum/

KÖSTER

Jep, onhan moni lopettamisen siirtymävaiheessa saanut apua sähkösätkästäkin joten ei kaikki pahaa liene tuossakaan.
Itse miettinyt mitä aineita noissa oikeasti on ja kuka valvoo ym. Seikkoja.
Tsemppiä vaan sivustolle, hyvä juttu minun mielestä jotta tietoa saadaan tuohonkin aiheeseen kaikien näkyville.

SuomiVapours.net

Quote from: KÖSTER on August 06, 2015, 00:28:34
Jep, onhan moni lopettamisen siirtymävaiheessa saanut apua sähkösätkästäkin joten ei kaikki pahaa liene tuossakaan.
Itse miettinyt mitä aineita noissa oikeasti on ja kuka valvoo ym. Seikkoja.
Tsemppiä vaan sivustolle, hyvä juttu minun mielestä jotta tietoa saadaan tuohonkin aiheeseen kaikien näkyville.

Kiitoksia Köster kirjoituksestasi, jos en hirveästi väärin muista. Foorumilla olen koonnut tietoa sähkösavukkeesta. Ja lisäillyt silloin tällöin uutisia sivulta vapers (www.vapers.fi) siellä on paljon enempi tietoa ym. Itse olen reippaasti yli 3vuotta polttanut sähkösavukkeita ja elossa vielä ollaan =) ei ole tupakkaan enää "ikävä" elämän laatu on parantunut, makuaisti parantunut eikä ole sellainen tunkkainen olo, ja eikä vaateet haise kauhealle. :lol: