Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Perhokalastuslehti....

Started by ipo, February 16, 2004, 12:36:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ipo

Selasin tuossa kaupazha P......us -lehteä (kai täällä saa arvostella):

Miten voi olla mahdollista että julkaistaan tuollaista kalastusmasturbointia:

Otetaan kuvia kaloista (olen saanut näin isoja kaloja), mutta paikkoja ei mainita. Mitä hyötyä tällaisista kirjoituksista on???

Joskus 80 -luvulla sorruin itse samanlaiseen. Mutta vastuu on kustantajilla.

Sitten siellä on vielä kolumneja, missä on hirveästi tekstiä ilman minkäänlaista merkitystä.

Onneksi Suomessa julkaistaa P...ja -lehteä
Perhokalastus on ihanaa... kaikki voivat olla oikeassa!

matiaz

Nii i...Ei se munkaan mielestä ollu kovin kivaa siitä se ukon "Taikajoesta" lukea, kun ei siinä se joen oikeaa nimeä eikä sijaintia kerrottu! Mutta isoja oli ainaki kalat... ;)
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

ipo

Onhan tuolla p-ruotsissa kalaisia jokia ja järviä:

* keräntöjärvi ...olen saanut 2 kiloisen harjuksen,  yli 1kg yli 50...
* Jaurekaska  ...harjuksia ja siikoja yli 1.5kg
* Lainio -joki.

Mitä siitä jutusta jäi käteen...ei mitään.  Sen kummemmin kuin siitä Rautujutustakaan. Vaikka se Viistan Juha on tosi mukava tyyppi. Kyllähän tuolla itärajan takaa saa noita kaloja yllin kyllin. Turha niillä on revitellä.

Perhokalastus on ihanaa... kaikki voivat olla oikeassa!

Anonymous

Itse lopetin jo kauan sitten kys.lehtien ostamisen.Selailen ne kirjastossa läpi jos joku juttu kiinnostaa.Tosin useat vesistöistä kertovat tarinat ovat "köyhiä".Muutenkin anti aika heikko enemmän harrastaneelle.Kaipaisi lisää m.m testejä eri tuotemerkkien uutuuksien kohdalla. :D
Lähinnä kalapaikkaselvitykset kiinnostaa tosin itse ne on katsastettava jotta saa realistisen kuvan(suuntaa -antavia ovat kyllä) Ja taitaa olla myös tätä perisuomalaista toimintaa nämä kalapaikkasalailukertomukset.(ihmisiä ne vain on) :(