Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kaikille avoin laskuri

Started by aku ankka, September 14, 2026, 16:04:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

aku ankka

Hei. Tässä on kaikille avoin laskuri millä voi laskea turnausten tuloksia.

Jos huomaatte jotain virheitä tai tulee kehitysehdotuksia niin ilmotelkaa minulle yv:llä.

https://laskuri.github.io/PP2-laskuri/

Laskuri toimii niin että kopioit playlogit laskuriin, valitset sopivat pisteytyksen asetukset ja painat "Laske pisteet".

Tasoitukset meinaa asetusta sille miten laskuri laskee pisteet tasatuloksissa(esim kahdella pelaajalla 80kpl kappalekisassa). "Sijoitusten mukaan" niin laskuri laskee tulokset normaalisti. "Tasoitetut pisteet" laskee pisteet taas niin että tasatuloksissa pelaajat saa saman määrän pisteitä.

Kopioi BBCode kopioi tulokset tänne kalassanettiin sopivaan muotoon ettei aina tarvitse ottaa kuvankaappauksia tuloksista.

aku ankka

Laskuria päivitetty isommin.

Tullut mukautettava pisteytys ja mahdollisuus määrittää itse paljon suurimmasta kalasta saa pisteitä.

Eri pelimuodoille omat laskurit. Valitse oikea muoto, liitä pelaajalista "Parit/Joukkueet" -listaan, paina "Tee joukkueet" ja viimeisenä liitä playlog ja "Laske pisteet". Ohjelma laskee tulokset esim. parikisoihin ja 3/4 hengen joukkuekisoihin. Myös joukkuekisa on mahdollista laskea kunhan pelaajilla on oikeat tiimitagit(toimii samalla tavalla kun yksilökisan laskuri).

Mahdollisuus ottaa suoraan kuvankaappaus tuloksista "Kopioi kuva" kohdasta. Klikkaamalla tuosta laskuri kopioi kuvan suoraan leikepöydälle ja sen voi sitten liittää minne haluaa(ctrl+v). Yksilökisoissa kuva otetaan yksilötuloksista ja muissa pelkästään joukkue-/tiimituloksista.

Jos tulee jotain ongelmaa vastaan tai kehitysehdotuksia niin laittakaa minulle viestiä tulemaan.