Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

The Mangler

Started by hesep, March 15, 2004, 17:35:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hesep

Olettekos päässeet testaamaan kyseisen nimistä lippa-jigi yhdistelmää. Itse ostin tuollaisen viime kesänä yksiltä messuilta (Oli noita kyllä Salakalassakin kun siellä syksyllä kävin) ja olen yllättynyt sen tehosta. On mulla noita lippajigejä ja spinnerbaitteja ollut ennenkin käytössä, mutta tämä the mangler voittaa ne kyllä 10-0. Viehe poikkeaa hieman totutusta kaavasta lähinnä lipan (jos sitä härveliä voi lipaksi kutsua) osalta, joka on todella herkkä liikkeinen, joten viehe toimii hyvin todella hitaallakin kelausnopeudella ja kalastaa vajotessaankin (kelauksen pysähtyessä). Tuo toimi viime kesänä erinomaisesti ahvenelle ja hauelle. Vielä kun saisi sellaisen isomman version joka kelpaisi paremmin myös isommalle hauelle (isoin nykyisellä the manglerillä saamani hauki 3kg). Hinta ei ole paha = n.3-4e    Katso tuolta jos kiinnostaa www.themangler.com

martti

Löytyyköhän Erä messuilta noita?
kalastus on ihanaaa

hesep

Kyllä luulisi löytyvän. Riihimäen erämessuille olet niinkö menossa? - sinne pitäisi itsekin mennä valikoimat katsastamaan..

martti

Riihimäelleppä hyvinkin ,koska asun siellä.
kalastus on ihanaaa

koutsi

Tuolla on erilaisia Manglereita, joten mikä tuo oma mallisi noista on? Onko se original...?

hesep

Niin kuin ensimmäisestä viestistä voi arvella (lippajigejä ovat squidy ja weedless -original ei ole lippajigi) omani on squidy tai niitä kyllä tällä hetkellä kaksi (sini/valkea ja vihertävä) ja sitten on vielä tuo weedless keltaisella jigillä..

koutsi

No anteeksi tyhmyyteni... :P

raimo

Ylivieskan kärkkäisellä on nuita  :h