Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mielipiteet 4 senttisestä räsäsestä?

Started by raimo, January 18, 2004, 22:45:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raimo

ootteko saaneet mitään neljä senttisellä räsäsellä. Jos ootte niin mitä kalaa ja millä värillä.

Redex

En oo ikinä käyttänyt noin pientä lusikkaa,mutta veikkaisin,että ahventa ja pientä haukea.66g proffallakin sai vielä komiasti puolen kilon tai hivenen alle olevia hauen hyväkkäitä.

kiso

Kuuluu peltirasiani vakioasukkeihin.Kelpo peli heitelläl ullilla koskella ja järvellä.
Kalaa tullut taimenesta ahveneen, suosittelen lämpimästi.
Niin ja se väritys oli muistaakseen hopea...
TEAM PUTKO FISHING

knookala

Mitään en oo vielä saanu ottaen huomioon että oon heitelly sillä vaan kerran. Ja kysehän oli kullan värisestä mallista jossa on punanen helmi. Uskoisin että ahven, pienempi hauki, säyne ja jalokalat "diggaavat" suuresti tästä loistavasta aikaansaannoksesta. :D

visa

Nieriää tulee kelta-valkosella :D :D :D

Anonymous

ruskea keltaisella älyttömästi ahvenia meren rannalta.

Deathis

Nieriää tulee kelta-valkosella :D :D :D

Mulla on tuo kelta-valkoinen,ja sillä on tullu 1 alle kilonen hauki .

Ipe

Eiks noit 4 cm oo vaan 4 väriä? Vai onko tullu uusia värejä?
Ipe

Deathis

Löysin oman 4cm räsäseni minimanin alekorista,näytti huonosti värjätyltä.Värit eivät näyttäneet tasaisilta.

Mutta se ei ollu kopio.

matiaz

Taimen koskilla oon sitä joskus uittanu. Semmosella sinisen sävyisellä paria taimenta narutin...
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

heittäjä

Onks kenelläkään sitä loimu/s väriä?
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

panumies

Itse verratessani 4cm mallin uintia 5cm malliin, 5cm yksilö ui vähän laajemmin, potku vahvempi, mielestäni parempi. Mutta molemmilla on tullut kirrejä ja ahvenia, 5cm yksilöllä paljon muutakin.

Anonymous

helmellinen hopea jossa raidoitus värinä must-kelt-pun(loimu) ollut vallan hulppea kirjolle, nieriälle, taimenelle muille en ole sitä tyrkyttänytkään.Kyseisellä pellillä on jo nyt yli 20 "kaatoa" vaikka pussissa ollut vasta n1.5kk ja käyttökertoja muutamia.
Suosittelen sitä istarilammille pilkiksi ja kesällä varmasti toimii ul vehkeillä heitettynä.

Haltianpolun_tallaaja

Aivan tappava kirjolohen pyytäjä, värinä "Loimu".
Viime keväänä menin Kellokosken pato-altaalle ja kyselin siinä paikallisten kalamiesten saaliita. Ei ollut kenellekkään tullut tärppiäkään. Itse heittelin 15 minuuttia patoaltaalla ko. räsäsellä, saaliina kaksi reilun kilon painoista "sateenkaarirautua". Oli muuten paikalliset kala-veikot ihmeissään!! Toiminut myös  Ahvenen pyynnissä tumma-vetisissä suolammissa, sama väri. Ja räsänen on mallia Helmi.

Monni

Käytän sitä pilkillä saa isoja affenoita. Värillä papukaija. Ja yksi kesä oli puna valko sini se oli lyömätön kirre työkalu!
Poltinkoski

Hautsi

Sateenkaari värillä olen saanut kaksi kirjoa ja yhden taimenen heitellen Kemissä viime kesänä ja pilkkien kaksi taimenta viime talvena.

Se parhaiten nauraa kellä on paras lääkitys

Ernesti

Pakissani on 2 4cm räsästä ja toisella (papukaija) on tullu todella hyvin. Sopii hyvin koskikalastukseen ja myös järvelle. Toinen väri on Sinipunavalkonen. Taitaa olla hyvä nyt alkukesästä.

Zakelii

Vihreällä 4cm räsäsellä viime syksynä 5 kiloinen hauki.....                                                                                                                                      räsänen4cm:huippu lusikka.....

bounty

Just viikonloppuna tuli noin parikiloinen hauki
4cm vihreällä räsäsellä :D