Suurin Kuusamo Professorilla saamasi kala?

Started by Torahambi, July 28, 2003, 12:02:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torahambi

Miten suuren ja minkä lajisen kalan olet saanut Professor-lusikalla?

edit: muokattu hieman otsikkoa ja tekstiä...

Reaper

"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

ToolKit

Hauki uistimilla saa haukia. Ahven uistimilla ahvenia. Kuha uistimilla kuhia. ruohikko uistimilla ruohoa.=) PAITSI rapakalan minnow spoonilla

martti

Kilon hauki Kaartjärveltä isompia on päässy karkuun. >:(
kalastus on ihanaaa

Fabu

Pinqiini

Jesse^

Kalastus ei ole harrastus, vaan elinehto.

KiNGFiSHeR

Minun kalapaikoilla professor on osoittautunut yllättävän huonoksi.. Tähän asti ei yhtään kalaa ylös proffalla :S

SMJ

Itse olen saanut vain noin 3kg, mut pikkuveli sai yhellä reissulla 5,1 ja 5,9kg hauet proffalla.(mereltä)

flyfisher14

en oo professorilla saanu ku muutamia pienia haukia yhden hiukan isomman, noin kilon.

karkuutuksia on ollut paljon.

erästäjä

Tekojärvestä 1,6 kilon hauki ja 300 gramman ahven.
-Kala Eemeli-

petsku

En ole kovin isoja kaloja professorilla saanut ,mutta 1,5 kg hauen olen nurmonjoesta nostanut.

Redex

2.1kg hauki 60g proffalla.Professori jäi pohjaan, enkä muita proffia ole sen jälkeen tai sitä ennen käyttänyt,vaikka niitä 3-4 kpl upouusia löytyy vielä paketeistakin.

SledgeHammerFIN

Hauki hommissa: Haspeli: Shimano CX 4000, Shakespeare Ambidex 8,5", 0.15mm punottua, Flambeun 3 tasoinen pakki aina mukana.

raimo

koutsi

Soon sellane 5.2kg hauki Saimaasta, Kaukaan tehtaan (paperitehdas) läheisyydestä, vesi ruskeaa, niin kalakin... En söis vaikka maksettais. Oli muuten kyseisellä hetkellä proffan koukussa kastemato, en sit tiiä auttoiko se, mutta ei ne mun kaverit mitään siitä saanu, vaikka siinä vieressä ne heitteli...

Heikinheimo

kaivo

Professor 12 g / kupari-hopea: 2,6 kg hauki uistelemalla, Kuusamo - Iso Kerojärvi. Samanlaisella helmi-Proffalla pilkkimällä eräästä metsälammesta alkutalvesta 1,0 kg hauki.

heittäjä

Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

K0lkkaaja

n. 1,5 kilonen hauki heittelemällä 45 (?) grammasella proffalla.

Haugi

Vaikka 12 g:n proffa onkin varnasti yksi eniten haukia antaneista vieheistäni, kovin isoja haukia en sillä ole saanut. Suurin taitaa olla 1,7 kg:n hauki eräästä metsälammesta. Pilkkien sain proffalle eilen 1,5 ja 0,8 kg:n hauet, eli kannattaa ko. uistinta jäänkin alla heilutella.
- Haugi -

jula

10,1 kg hauki Inkoosta pari kesää sitten ,proffa oli 27g messinki/hopea helmellä :)

Kokslax

Pari kiloinen hauki ja pakko mainita myös 1020g ahven.
Kaks mummoo ajo tandemilla, keskimmäinen keuli.

Joona90

Viime kesäna noin 2 kiloo hauki hartolasta uistelemalla.
Tässä olen kun en muuta voi...

Ernesti

Kala_Jökke

Joku vähän yli kilonen. En kyllä paljoo proffalla kalasta.
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

fiskemanne 2004

7kg Hauki on tullut ja  pienempiä pienin on jotain 2kg

Zizzo

Tasan yhden kerran olen sitä heittänyt, mitään ei tullut.

-escorvet-

suurin noin 7,5kg oulusta MERESTÄ, kolmen vuoden aikana ei yhtään tyhjää reissua joka kerta noin 5-30kpl haukea,salaisuus piilee siinä että siellä ei voi muulla kalastaa noin puolimetriä vettä, ja professori(kupari/hopea) on taivutettu melkei suoraksi jotta pystyy uittaa kävely vauhtia...,paikka kuhisee kesät haukia ku menee kalapaikalle nii yhestä lahdesta lähtee kymmenittäin isoja (isoimmat yli 10kg) haukia,voin neuvvoa jollekki paikan jos kiinnostaa,paikalle pääsee VAIN soutuveneellä! ;)