Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vapa Shimano Sidestab 4000 RB:hen

Started by Jigi, November 07, 2003, 21:14:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jigi

Niin siis se RB:n ja RD:n ero on se että RB:ssä on takajarru, ja RD:ssä etujarru. Että sellasta.

Spotti

Niin siis se RB:n ja RD:n ero on se että RB:ssä on takajarru, ja RD:ssä etujarru. Että sellasta.

Joo, mutta mitä nuo 1000 RD, 2000 RD, 3000 RD merkitsee? Jarrun vahvuuksia varmaan, mutta miksi sitten sama hinta?

Petri

Joo, mutta mitä nuo 1000 RD, 2000 RD, 3000 RD merkitsee? Jarrun vahvuuksia varmaan, mutta miksi sitten sama hinta?
Noi tarkoittaa kelan kokoa, elikkä mitä isompi numero niin sitä suurempi siimatilavuus.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Kala_Jökke

Mulla on shakepearen ambidex ja kelana shimano soltace 400 rg. Hyvin sopii toi kela tohon vapaan. Luulisin että toi ambidex olis hyvä.... :)
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

SledgeHammerFIN

Mulla on shakepearen ambidex ja kelana shimano soltace 400 rg. Hyvin sopii toi kela tohon vapaan. Luulisin että toi ambidex olis hyvä.... :)
Mulla on myös kys vapa, 8,5" mittaisena, voi sanoa että naurettavan hintansa arvoinen vapa :)
Hauki hommissa: Haspeli: Shimano CX 4000, Shakespeare Ambidex 8,5", 0.15mm punottua, Flambeun 3 tasoinen pakki aina mukana.