Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Silvolan tekojärvi

Started by JockScott, May 03, 2004, 09:54:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JockScott

Tervehdys kalamiehet/naiset

Onkos porukalla uutta tietoa silvolan tekojärvestä.Eilen oltiin kaverin kanssa kalassa siellä ja ei mitään,
ei sitten nypyn nypyä.Minä olin pohjaongella ja kaveri ns.normaalilla ongella.

Taannoin paikka oli hyvä mutta vuosien saatossa paikan taso laskenut kyllä aika heikolle,mutta onko näin että
on aivan kuollut nykyään.

En hae saarnoja siitä että siellä ei saa kalastaa ym.vaan faktaa asioista.

Kiitos ja kireitä siimoja tälle kesälle
Lohta kannattaa pyytää vaikkei saisikaan!!!

Jms

Järvellä on kalastus täysin kielletty! Antakaa kieltoalueiden olla ja menkää jonnekin lailliselle paikalle kalaan, esim pitkäkoski siinä vieressä on hyvä paikka kunhan luvat on kunnossa.
Taimentiimi pj.
Juha Salonen
[email protected]

JockScott

Järvellä on kalastus täysin kielletty! Antakaa kieltoalueiden olla ja menkää jonnekin lailliselle paikalle kalaan, esim pitkäkoski siinä vieressä on hyvä paikka kunhan luvat on kunnossa.

Juuri näin,miksi ihmeessä vaivautua kommentoimaan kun juuri äsken sanoin että en kaipaa saarnoja,mutta jokaisella meistä on oikeus
mielipiteisiin.Pitkäkoski on kyllä kohtuu hyvä paikka,tosin nykypäivänä tämänkin kohteen taso laskenut alhaiselle tasolle.

Kaiholla muistelen 80 luvun aikaa jolloin minä aloitin vantaanjoen/Silvolan koluamisen.

Aasinsiltana heitänkin tähän väliin ihmettelyn miksi pk-seudun porukat eivät aja silvolaa yleiseen virkistyskäyttöön koska puitteet ovat mitä mainioimmat,vai onko tämä arka aihe koska "isokenkäiset siellä ovat käyneet alusta asti kalassa".Onko tämä silvola edelleen sen pienen piirin kalapaikka minne meidän tavisten ei pidä päästä.

Paikka on rehevöitynyt kyllä aika pahasti ja kalakannat ovat romahtaneet kultaisen 80-luvun ajasta.

Olen koko ikäni kalastanut silvolassa ja se kuuluu nuoruuteeni,oli se sitten kiellettyä taikka ei.
Lohta kannattaa pyytää vaikkei saisikaan!!!