shimanon vavan takuuhuolto

Started by miserable, May 03, 2004, 16:09:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

miserable

Moro!

Napsahti viime kesän lopulla vapa poikki 5,5 jalkainen nexave. Kuittia tuskin löytyy, koska ei muutenkaan tahdo nuo vehkeet pysyä hallussa. Olisiko järkevää ottaa yhteyttä maahantuojaan ja kertoa asia? Luulen, ettei tuo vapa ole ollut myynnissä yli 3 vuotta, joten sen saisi vielä takuuseen sillä perusteella. Voisiko joku kertoa noita maahantuojan yhteystietoja? Tai muuten vain neuvoa, kuinka olisi järkevintä menetellä. Tuli tässä vaan hätä, kun huomasin että eräällä minulle entuudestaan tuntemattomalla joella on alkanut kalastuskausi! :)
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get. There's the same thing for Fishing ;)

Anonymous

Kuitti hukassa=Takuu umpeutunut.

Mutta, kyllähän siittä kannattaa käydä neuvottelemassa kauppiaan kanssa, siis josta sen ostit, että saisiko asiaa millään sovittua, ja luulen että jos kauppiaalla yhtään virtaa kalastajan verta suonissa niin kyllä se järjestyy ;)

|Fisherman|

Itellä on tapahtunu vastaavan lainen tilanne!(Tosin se ei ollu virveli)!
Kuitti hukassa, mutta silti sain takuussa uuden! Myyjä tunsi mut ja ties, että olin ostanut sen sieltä! :D
Oletko koskaan kuullut kaverista, joka ei ole ikinä kalastanut?

Monni

Mulla on itsellä kanssa shimanon nexa! Ainakin mulla on viellä yks vuosi takuuta jäljellä. Siin takuussa oli sellanen hieno juttu että se korvaa senkin jos sen jättää auton oven väliin tai astuu päälle. Myyjä sanoi että niin sanottu hölmöys takuu... En tiä...  ;)
Poltinkoski

miserable

Juu, niinhän siinä on SE takuu. Oon saanu jo yhen 7 jalkaisen nexaven poikki, no 5 cm kärjestä. Harmitti vaan, kun se oli 3-osainen, eikä sitä enää tehty, niin olivat laittaneet vain kuppaisen vaprenkaan siihen jatkeeksi :( todellakin surkean vaparenkaan vielä, siimat siihen aina sotkussa...
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get. There's the same thing for Fishing ;)