Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mikä siima virveliin?

Started by Anonymous, June 19, 2002, 12:09:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Anonymous

Kumpaa siimaa kannattaisi hankkia: Power Prota vai Dyna Gablea. Ei oo kokemusta kummastakaan

Masa

Ei oo kokemusta ku Powerprosta, positiivisia sellaisia! 8)
Luulisin...

Ei oo kokemusta kummastakaan noista, mutta Power Pro on pärjännyt testeissä paremmin. :D

KalaErkki

Eiköhän tuo Power Pro vie voiton ainakin testien perusteella! :)
I´am the fishing master

Antti

Jos noista valitsisin, niin ottaisin Power Pron.
Se on kuulemma hyvää siimaa. Itellä ei oo kokemusta.

UL_Tommi

mulla on kokemusta ja hyvää siimaa pp on!

Anonymous

No mä ottaisin pp:n koska, ainakin ron thompsonin Dynavision on aika kämästä (vaikka on sekin erän tesvoittaja !).

Noi molemmat on testattu erässä. PP muistaakseni 4-2000, ja dynacable 6-2001.

Että näin...

kuhamies

osta firefly!!se on hyvä ;)
Antti

slp^

Itselläni on käyttövavoista Firelinen siimat jokaisessa..
jep jep ja uutta matoa koukkuun..

UL_Tommi

mulla on ul-välineissä fireä ja haukivehkeissä peepeetä

Minnow_spoon

Joo ota power pro. Mulla on tosin FireLine.
-=Minnow=-

therapala

power pron ainakin itse ottaisin.
Snelz @ IRCnet & Quakenet

paulinho

Jos joku nyt enään kaipaa hyvää UL-siimaa, niin suosittelisin uta whiplash prota! Se nluvattu vetolujuus on jopa 10.8kg/00.6mm, muistaakseni...

Anonymous

Kalliimpaa on kuin Fire Lain 27egee 130metrinpuolassa.

abo

QuoteJos joku nyt enään kaipaa hyvää UL-siimaa, niin suosittelisin uta whiplash prota! Se nluvattu vetolujuus on jopa 10.8kg/00.6mm, muistaakseni...

Älä suosittele, ainakaan ennenkuin edes jollakulla on siitä jotain käyttökokemuksia. Noi luvatut vetolujuudet ja paksuudet nyt on aina mitä on. Aiempi Whiplash ei ainakaan ollut ominaisuuksiltan mitenkään suositeltavaa siimaa(, paitsi ehkä paksuna haspelilla akon mielestä).
Älä ota mitään liian vakavasti.

Anonymous

Onko toi PP herkkä sotkeentuu haspelissa 0.22millisenä?

Arto

FireFly kuitusiima Kestää Kovaakin käyttöä.Itse Käytä
FireFly:ta ja kalaa On tullut,ohutkin siima on kestävää.

Anonymous

Eiks se siima ole Fireline eikä  Firefly.Vai on onko senkin merkkinen siima.

Anonymous

Tietääkö kukaan minkä paksusta on toi PP 0.38 millinen (lukema ilmoitettu pakkauksessa) suunnilleeen tai onko kukaan lukenu sen paksuusta Erästä?Tiedän ettei pakkauksen lukema pidä paikkaansa.Ku tiedän että toi PP 0.23 on noin 0.325millsitä.Onko toi 0.38 teistä jo 0.40:stä vai 0.35?

abo

QuoteTietääkö kukaan minkä paksusta on toi PP 0.38 millinen (lukema ilmoitettu pakkauksessa) suunnilleeen tai onko kukaan lukenu sen paksuusta Erästä?Tiedän ettei pakkauksen lukema pidä paikkaansa.Ku tiedän että toi PP 0.23 on noin 0.325millsitä.Onko toi 0.38 teistä jo 0.40:stä vai 0.35?

Jos lähdetään liikkeelle siitä, että 0.23mm ilmoitettu PP on 0.325 ja 0.38 on ilmoitettu 0.15mm paksummaksi, saadaan paksuudeksi 0.325 + 0.15 = 0.475mm. Tästä voitaneen päätellä, että lähempänä PP 0.38:n todellisena paksuutena on 0.50mm kuin 0.40 tai 0.35.
Älä ota mitään liian vakavasti.

teemu_l

kai se PP on parempi en oo varma,

mut ku kattoo rapalan opasta ni RAPALA THERMIC BRAID (kuitusiima)
ja RAPALA FINESSE on kai aika hyvia,

ja RAPALA TOUGH on hyvä veto uisteluun

RAPALA LONG CAST, on hyväpitkiin heittoihin

RAPALA FINESSE, hyvä heitto kalastukseen

RAPALA THERMIC BRAID (kuitusiima), on hyvä viehekalastajille.

KatchU

en ole tosta power pro oikein perillä. minkälaiseen kalastukseen toi on tarkoitettu ja paljon on luvattu veto lujuus. itellä on finesseä ja firelineä. iha hyviä molemmat mut fireline on kyl musta ihan ykkönen...