Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vapa

Started by Teroa, May 31, 2004, 13:46:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teroa

Olen hankkimassa itselleni omat perhovälineet näin lainavälineiden jälkeen. Moni nyt on sanonut että vapa ois tärkein ja kela pelkkä siimateline mistä olen samaa mieltä. Eli suoranainen kysymys olisi että mistä löytäisin halvalla hyvän vavan? (esim.joku tarjous)? Itse kun en näitä alan liikkeitä tunne. Kokoluokka olisi 4-6. Kiitoksia avusta jo näin etukäteen  :)
Sen verta oli pitkä että piti ottaa kaksi kuvaa kun ei yhteen mahtunut..

Tatuu

1)Orviksen Streamline voisi olla aika sopiva tilanteesi. Hintaa ei ole paljoa (alk 110e). Vapaa mainostetaan helppoheitettäväsi, joka sopii aloittelijoille.

2)Greys GRX. Hinnat alk. 84e. Itselläni ei tietoa vavasta, mutta ei ole ainakaan hinnalla pilattu.

3)Scott V2. Lainaus Perhokulman sivuilta:"Nämä vavat on rakennettu samalla ammattitaidolla kuin kalleimmatkin Scott vavat.
Nyt pääset nauttimaan käsityönä tehdyistä Scott huippuvavoista jo 179,00 eurolla! V2 sarja on suunniteltu erityisesti aloittelijan tarpeet huomioiden. Mielyttävän tunnokas keskitoiminen vapa helpottaa heittojen ajoitusta ja perhosi löytääkin kohteeseensa vaivatta.
Tämän sarjan vapojen hinta-laatusuhde on omaa luokkaansa.
Vavoilla Scott:n myöntämä elinikäinen käyttöturva."

Siinä vähän jotain.
I think that he has gone FISHING....

Mikko_-Procyon-

Melko laadukas ja edullinen tuntui olevan Loopin black line, 90 euroa. Itse en pitänyt, koska pinta ei ollut lakattu. Hintansa puolesta vapa kyllä tuntui olevan harkitsemisen arvoinen
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

hk

Itse myös katsoisin Orviksen clearwater classic sarjan vapoja, kuulamma loistava hinta-laatu suhde kyseisillä vavoilla.
Jepulis

Teroa

Mistä noita saa?

Mikko_-Procyon-

Kajaanissa.. huhhuh.. no totaa.. veikkaanpa ettei mistään ;)  On nimittäin todella surkea kalastustarvikkeiden tarjonta siellä. Parhaimmillaan oli kolmekin kalastustarvikeliikettä, mutta nykyään on enää E.Kainulainen kassakujalla. Sielläkin valikoimat olivat ERITTÄIN suppeat, kun viimeksi kävin mutkan. Viehetarjontaa olisi Kontiomäen shellillä runsaasti tarjolla, mutta perhovehkeitä siellä ei ole nimeksikään. Ehkä paras perhokalastusvälinekauppa on maxi kodintukku. Niin uskomattomalta kun kuulostaakin. Sieltäkään taitaa olla turha toivoa mitään ihmeitä. Veikkaan valikoiman jäävän 3zone vapojen tasolle (en ole käynyt talven jälkeen).
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Teroa

Visionin settiä näyttäs tosiaan löytyvän ja prismasta vangen setti jonka ajattelin ostaa. Jos en täältä osta niin pitää tilata jostain..