Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kehä III:n "lohilampi"

Started by Anonymous, June 17, 2004, 11:51:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Olen kuullut huhua että kehä III:sen loppupäässä (Uuden Porvoontien lähettyvillä siis, siinä on tällä hetkellä joku tietyö menossa vieressä. Ainakin kalliota räjäytelty pois. Taitaa siitä tulla tie Vuosaaren satamaan) olisi lohilampi... Olen nähnyt usein autoja parkissa siinä tien reunassa ja ajattelin että onko siitä tieltä vielä pitkä matka sinne ja minne päin pitäisi siitä kehä III:sen tieltä suunnistaa? Käsittääkseni siitä pitää ylittää ne kalliot ja kävellä vielä eteenpäin? Tämä on siis vain huhu jonka olen kuullut, ja haluaisin vahvistusta sille  :)

Potkuri

Taidat puhua Storträskistä. Käyppä kalastus.com:ssa ja hakusanaksi storträsk ja pitäisi tietoa löytyä...
Team Ruoto

Anonymous

Olin niin perhanasti tietoo tuosta Storträskistä kalastus.comissa että piti googlettaa. Ja pienoinen pettymys oli, että sinne tarvii luvat, mutta ei se 12h lupa niin kallis oo alle 18 vuotiaille...

Ja sijainnista löyty tän verran: Sipoon kunnan alueella Kehä III ja Porvoonväylän kulmassa. Kulku näppärimmin Kehä III:lta Östersundomintien, Sotungintien ja Nybyggetintien kautta.

Lupia myydään näköjään jossain huoltsikalla kehä III varrella.

Anonymous

onko kukaan saanu tästä lammesta kalaa lähiaikoina? millaset vehkeet on hyvät tälle alueelle?