Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

neuvoa kaivataan!!!

Started by Anonymous, June 21, 2004, 14:41:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

tuleeko minun yhdistää heittosiiman paksumpi vai ohuenmpi pää kiinni pohjasiimaan???,,jos joku vois vastata!!!,,

Teroa

Sen verta oli pitkä että piti ottaa kaksi kuvaa kun ei yhteen mahtunut..

Anonymous

´Matziki`

paksumpi tietenki toi huijaa
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

Pete

Mikähän siima se mahtais olla WF, DT vai jopa TT ?

Perhopoika

Wf PAKSUMPI, haloo!! Ja DT KUMMATKIN ovat ohuita!  >:(
Hölömö.

Epeli

Quote from: Perhopoika on June 23, 2004, 18:13:43
Wf PAKSUMPI, haloo!! Ja DT KUMMATKIN ovat ohuita!  >:(
seo kumma nykyään melkein poikkeuksetta kaikilla foorumeilla jos kysyy neuvoa vaikka ihan jostain päivänselvästä asiasta mutta ei yksinkertaisesti ole kuullut niin alkaa heti hirmu vinetys ja "LOL sä oot säkki et tiiä mistään mitään mee hajoileen"
jos joku kysyy jotain ni jos ei oo mitään hyvää neuvoo sanottavana ni olkaa hiljaa

Pete

Olen kanssasi samaa mieltä asiasta.
Mutta kokeile Sinäkin käyttää joitain koulussa opetettuja välimerkkejä, sekä isoja alkukirjaimia. Se helpottaa lukemista ja antaa kirjoittajastakin jo aivan eri kuvan. Ei tule heti mieleen, että kirjoittaja on joku "hajoileva säkki".

---tarkoitin ihan positiivisessa mielessä.

Toisaalta kysyjäkin voisi itse edes yrittää ottaa asiasta selvää ennenkuin kysyy. Joissain tapauksissa vastauksen hakeminen kestää esim.Googlella vähemmän aikaa kuin vastauksen odottaminen täällä.

Jorkki

Minä vaan kysyn että jos te sen kartiopään wf siimassa laitatte pohjalle niin miten te sit heitätte??

Eihän se loppu ole kuin sitä juoksusiimaa eli tasapaksua eli ohutta. Eli se pää sinne POHJASIIMAAN kiinni. DT siimassa aivan sama kummin päin tunkee sen sinne.

Royal Trude

Quote from: perhostelija5 on June 21, 2004, 14:41:06
tuleeko minun yhdistää heittosiiman paksumpi vai ohuenmpi pää kiinni pohjasiimaan???,,jos joku vois vastata!!!,,

L-siimalla ei ole mitään väliä.
Fly fishermen have longer rods.