Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuinka kauan olet kerralla kalassa?

Started by Anonymous, April 13, 2003, 10:51:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

iygbt78gbv87

Jos hyviä kelejä pitelee niin 4-12h.
Kalastaakko vai eikö kalastaa? Tottakai kalastaa!

Nimimerkki

Yleensä tulee oltua 1-3h kerrallaan kalassa.

Kala_Jökke

Siitä 1-8h väliltä. Rannalta ei jaksa yksin kauaa olla. Meiltäkin on monille kalapaikoille alle kilometri matkaa. Kauenpana kun käydään tulee oltua kauemmin. :)
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

KatchU

Perhopoika

Quote from: Jeh on May 06, 2003, 16:18:51
Kyllähän nuo kalareissujen pituudet vaihtelee parista tunnista pariin viikkoon.... Riippuu mitä lähtee kalastelemaan ja mistä...

No joo, jos tolle linjalle käydään, niin mä oon kalastanu 5 minuutista kuukauteen. Sillä aina kesälomilla lähdetään lappiiin. Joten luultavasti puhe ei ollu reissujen kestosta, vaan kalastus ajasta kerralla. Mutta todella onnittelen sua, jos sä oot kaksi viikkoa kalastanu käymättä syömässä, tai nukkumassa... >:(
Hölömö.

Ernesti

Joskus monta yötäkin, joskus sitte vähemmän. KA pyörii siinä 4-6 välillä.

Haspeli

3-5h. Yöjalassa menee monesti kauemmin.  ;)

Galamiäs

Kaiketi jotain 1-4 tuntii useesti päivässä
Se mikä ei tapa sattuu v*tusti!

--PROFESSOR--i

koskella 3h ,joella 1-4h,..

No riippuu ihan mistä kalastaa ;)
MADE in Finland...

heittäjä

1-10 tuntia. Niin kuin on jo aikaisemmin ollut puhetta, että sää sen ratkaisee kuinka kauan kalastaa.
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

Anonymous

Yleensä 7-9 tuntii.
Riippuu täysin syönnistä.

jetdirect

se on se 1-4 h mutta jos merellä niin se on sit jo 6-8 tuntii

Joutilas

-escorvet-

eilen olin tyttökaverin kans noin 11 soutelemassa kemijoella lohi 25cm + pari haukea ja muutama ahven ja lohen karkuutus... :(

hauki man

nenone

Yleensä 3-8h.
Joskus jos kalaa tulee huonosti niin saatan olla vain tunnin, mutta ennätys on 9,5h pilkkireissu  :D

suspi

Kalassaha jaksais olla vaikka kuinka kauan, jos ois vaan syötävää mukana, mutta eiköhän se KA ole 2-6 tuntia. Jos kalat on tarkoitus ottaa kotiin niin 30 min voi riittää, mutta jos kalaa ei tule niin aikaa voi vierähtää yllättävän paljon.

Hemphöö

Quote from: lippa_miesHauen kalastuksessa ei mene kuin korkeintaan 3h sen jälkeen sinne veneeseen ei niitä enää mahtuisikaan ;).

Loistavaa.. Vai vene täyteen haukia ja allekirjoituksessa lukee: C&R-Kalastaja.. Jaa taitaa meikäpojan käsitykset C&R-Kalastuksesta olla vanhentuneet.. :D

Noh nyt asiaan... Yleensä vierähtää yli 3h helposti, mutta keskiarvo on varmasti lähemmäs 5h.. kun niin riippuu kaikista tekijöistä, esim. säästä, kalantulosta.. jne jne.
-Ei niin pitkää yötä ettei aamu tulisi-

perza

no kysehän on nyt siis heitto kalastuksesta joten ehkä 2-5h ei sen pidempään tarvii olla syömä kalat tulee yleensä jo 1/" tunnissa joten joutaisi jo silloin pois...eihän sitä kuitenkaan malta olla vielä heittämättä sitä viimeistä heittoa ja taas viimeistä...
:lol:
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

janixi

1-8h siinä vierähtää

Peksim

Vaihtelee  niin kovin paljon missä kalastaa ja mitä kalastaa. Joskus mökkeillessä tulee tehtyä vain n. tunnin mittaisia ahvenen jigi reissuja ja joskus taas vesillä vierähtää yli 12 tuntia. Eli 1-12 tuntia.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

´Matziki`

yleensä jotain 3 tuntii mutta joskus enemmän ja joskus vähemmän
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

jättihaukimanniskan

Hauki o kala,keso o raejuusto

Galamiäs

Simmoset 2-7 h. Rippuu monesta asiasta :)

Galamiäs

Veneilijä

Se vähän riippuu... Sillon ku oli vielä vene nii kyllä sielä se 2-6h meni mut nyt ehkä tunti tai 2...
Jeha!!

Lazy Cat

1-3h jos heittelen, uistelussa tuplasti enemmän.  :)

Juho_

jos menen koskelle tai joelle niin semmoset 2,5-6 tuntiin
ja järvellä noin: 3-10h\per päivä
En tiennyt että lysti on kallista, kun peruuttelin bussia tallista.. Päätin näyttää ja hevosvoimia käyttää..

kimm otus

mä oon yleensä 3-6 tuntii. kerran kun olin kalassa kermajärvellä kaverin kanssa 5 tuntii nii äiti soitti poliiseille et poikaani ei löydy ja just ku varkaudesta oli lähössä helikopteri ettimään nii me tultii yhe nimen takaa laiturin vieree. arvaa oliko äiti helpottunu :lol:  :lol:  :lol:
samuli