Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Tietoa hauki uistimista....

Started by Pete, June 20, 2004, 18:06:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pete

Katselin ihan tämän ensimmäisen sivun threadi-aiheita.
7 kpl aiheesta "....hauki uistin...".

Listaan ne tähän niin ei varmasti tarvitse avata enää uusia.
Paras haukiviehetyyppi?
Paras Vaappu/lippa/lusikkauistin Hauelle?
Paras rapala hauelle......?
Haukivieheet?
Haukivaappuja?
"haukiuistimia"?
Kuusamo Hauki: mielipiteitä?

Niitä on varmasti lisää vanhemmilla sivuilla, mutta nämä tästä ensimmäiseltä sivulta.

Itse avasin ihan v.ittuilu mielessä threadin missä kysyttiin millä uistimella ei tulisi haukea, siihenkin tuli yllättävän paljon jatkoja.
Ennenkuin avaa uuden threadin olisi ehkä kuitenkin viisasta tsekata olisiko asiasta jo avattu keskustelu ja jatkaisi siellä.
Perusteluna se, että jos jotain tietoa näistä keskusteluista irtoaa niin se leviää liian monessa threadissa ja menee hukkaan. Toisin sanoen, jos olisi kaikki tieto yhdessä keskustelussa aiheesta, niin se tietokin olisi helpompi löytää.

KatchU

Quote from: Pete on June 20, 2004, 18:06:20

Paras haukiviehetyyppi?
Haukivieheet?
Haukivaappuja?
"haukiuistimia"?

Niitä on varmasti lisää vanhemmilla sivuilla, mutta nämä tästä ensimmäiseltä sivulta.

Itse avasin ihan v.ittuilu mielessä threadin missä kysyttiin millä uistimella ei tulisi haukea, siihenkin tuli yllättävän paljon jatkoja.
Ennenkuin avaa uuden threadin olisi ehkä kuitenkin viisasta tsekata olisiko asiasta jo avattu keskustelu ja jatkaisi siellä.
Perusteluna se, että jos jotain tietoa näistä keskusteluista irtoaa niin se leviää liian monessa threadissa ja menee hukkaan. Toisin sanoen, jos olisi kaikki tieto yhdessä keskustelussa aiheesta, niin se tietokin olisi helpompi löytää.

täysin samaa mieltä. tätähän foorumin modetkin on kai yrittäneet sanoa. myös toi vaapun rakunnus on suosittu aihe...

Kala_Jökke

Quote from: Pete on June 20, 2004, 18:06:20

Paras haukiviehetyyppi?
Haukivieheet?
Haukivaappuja?
"haukiuistimia"?

Samaa mieltä olen. Siis jos aloitatte aiheen, etsikää ensin onko samanlaista aihetta. Kannattaa myös tsekata kalassa.netin artikkeleita, koska sieltä voi kanssa löytää tietoa mitä tarttee. Mäskeistä sun muista sielä on paljon.
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

Haspeli

Asiahan on niin että hauki on "pieni" kala lohen ja tammukan vierellä.  ;)

Mutta rapalan vaapuilla olen itse saanut eniten haukia.

Pete

Quote from: Haspeli on June 23, 2004, 22:26:51
Asiahan on niin että hauki on "pieni" kala lohen ja tammukan vierellä.  ;)

Mutta rapalan vaapuilla olen itse saanut eniten haukia.

Luitko ollenkaan mitä tämä threadi koskee, vai vastasitko muutenvain aivan asian vierestä ? ? ? ?

toukka2004

hauki ottaa puna-valkoseen vaappuun

Kala_Jökke

Quote from: toukka2004 on June 24, 2004, 11:58:56
hauki ottaa puna-valkoseen vaappuun

Et tainnut lukea lainkaan threadia. Kannatta lukea threadi ennen kuin vastaa siihen.
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

Johannez

Tähän kohtaan sopis varmaan aika hyvin että ahventa saa jigillä ja jigittämiseen sopii ULvehkeet ja ohut siima :D

PS. olen muuten samaa mieltä että lukee ainakin kaikki aiheet ensimmäiseltä sivulta enne kun aloittaa uuden aiheen sillä täällä alkaa olla harmittavan paljon aiheita eri nimellä jotka koskevat samaa asiaa.
Kalastaa vai eikö kalastaa?
Siinä vasta helppo kysymys!

Haspeli

Yleensäkin monilla on hirveä hinku saada haukia. Ennen oli itselläkin kyllä niin. Mutta joskus tuntuu ettei muita kalalajeja juuri olisikaan. No onhan niitä isoja haukia mukava saada ja kehua sitten kavereilleen.
Mutta ruokapöydässä hauki ei pärjääkään.

--PROFESSOR--i

hauki voi ottaa professoriin uistatellessa
MADE in Finland...