Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

4/5# = 5#?

Started by Anonymous, June 22, 2004, 14:49:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

loopin kepit on kai luokiteltu nykyään vain yhdelle luokalle. Eli onko vanha 4/5-luokan vapa sama kuin nykyinen 5-luokan looppi? Eli laitanko 4/5-luokan vapaan 4# vai 5# siiman??

shimanomies

laita DT#4  ja     WF#5
Parempi siemen syöksyssä kuin kymmenen pussissa.

Anonymous

ok.  mut mitä wf siimoja teil o ollu tossa vavassa? vapa on keltanen. suositelkaa jotai :)

PatilZ

Mikä niistä ja mihin tarkoitukseen?
8'8''/ 9'3'' /9'7''

Itsellä on keltaisissa pelannu melkein siima kun siima. Ilmeisesti kelluvaa siimaa haet? Masteryn GPX siimassa riittäisi ehkäpä muuten #4, Rion Windcutteriin olen kanssa ollut ihastunut. Sitten tällä hetkellä mun 9'7'' vavassa on käytössä Loopin Distance. Toimii. Olen myös huomannut Visionin Compoundin sopivan kivasti keltaisen kanssa, vaikka käytänkin sitä enemmän sinisessä vavassa.

matiaz

Mulla on kans Keltainen #4/5 Looppi, ja siillä olen kalastanut kolmella eri siimalla: Loop Distance 75 WF4F, Vision Presantation WF5F ja Orvis Wonderline Advantage DT4F.

Noista siimoista vavan kanssa on parhaiten toiminut toi Loopin 4 luokan Wee Ähvä, joten jos noissa siimoissa nuo luokat paikkansa pitävät, nii oiskohan toi vapa nelonen?
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info