Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pisin väsytyksesi?

Started by kaivo, April 05, 2003, 15:11:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Palamu

Puolisen tuntia väsyttelin ennätyshaukea oikein kunnon ukkosmyrskyssä. Vettä tuli kaatamalla ja aallot välillä löi veneeseen.... Mutta kannatti, 6 kiloa meni rikki....
Minä mitää kalaa oo saanu....

Fisher Man

Mä väsyttelin 100 kg sampea 24  tuntia..............  ÄLY ISO!!!!!  Kuhan pelleilin!!! Uskoitteko?!? Häh hää! Kuka tahansa tääl voi valehella!!! :D  :D

Laatiggo

Pari vuotta sitten keväällä tuli minnow spoonilla 8,3kg haukimamma. 15 min siinä piti pyöriä onnen kuin se haavissa oli, sillä se ei ollut ollenkaan yhteistyö kykyinen. Se halusi vain olla paikallaan uistin suussa. Sitä oli todella vaikea saada liikkeelle ja sitten kun sen sai liikkeelle se teki vain parin metrin syöksyn. Eli oli aika vaikee saada väsytettyä, mutta kun ei halunnut liikkua haavinkaan luo. Repiä sitä ei voimalla uskaltanut ettei siima katkea tai uistin irtoa.
Isoja kaloja on vähemmän kuin pieniä kaloja

kala90

oltiin kaverin kaa kalassa merellä (aika Rannalla) kumiveneellä :) niin nappas iso hauki  :shock: hauki lähti vejättää  merelle päin mentiin perässä noin 15 min mutta kala ei tun tunu väsyvän ja oltiin jo kaukana rannasta niin katka sin siiman (ainaki 3m pitkä se oli 8) )
kukaan ei ole täydellinen minä olen täydellinen esimerkki siitä