Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vanhassa vara parempi....öljykangastakki?

Started by ipo, July 13, 2004, 22:10:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ipo

Moron.

Palasin tuolta Pohjois-Ruotsin kalakeikalta, hieno reissu, hienoja kaloja tuli. lohi jäi saamatta, mutta uikoon ensi vuoteen.

Viime yön olin kalassa Simojoella. Satoi koko ajan. Kalastelin yhdessä yhden Helsinkiläisen perhokalastajan kanssa. Sitten tuossa 04.00 kaveri tokaisi: "kyllä tässä on nyt lähdettävä nukkumaan, olen ihan märkä".

Minä ihmettelin tilannetta. Kaverilla kun oli päällään Visionin kahluutakki. Sanoi ettei ollut edes mikään halvin malli...Ihmetteli eikö minulla ollut ollenkaan märkä olo.... no ei ollut. Flanellipaita joka minulla oli takin alla oli täysin kuiva.

Minulla oli päällä "Natsi-Siwasta" ostettu öljykangastakki. taisi maksaa 25€.  Kaveri ihmetteli kovasti... ja pyynnöstä näytin kuivia hihoja ja hartiaseutua....

Taitaa olla vanhassa vara parempi....  :P

Taitaa olla
Perhokalastus on ihanaa... kaikki voivat olla oikeassa!

Pete

Etsinyt olen sellaista edellisen jo aivan repeilleen tilalle. Joiltain ratsastusvaruste sivuilta olen sellaisia löytänyt.
Mistähän helpoimmin sellasen löytäis?

Tyyliä pitää olla...;) !

ipo

Niin..

Eukko osti minun takin lidlistä, kun wanha Tweedtakkini repesi. On muuten mukava takki, hoito ohjeena on vain se rasvaus.

Katselin tuolta http://www.ebay.com -sivuilta aikaisemmin...löytyy sieltä hintaluokkaan 20 - 30$.....

Joo... ja Öljykangastakkihan on tyylikäs. Päätin että ostan semmoisen pitkän ihan pitotakiksi syksyyn....
Perhokalastus on ihanaa... kaikki voivat olla oikeassa!

Pete

Oikea meininki. Täytyy mennä vilkaseen jos niitä vaikka vielä olis. Kiitosta !

Örkki

Miten tuolta Ebaylta tilaaminen...onko miten mutkatonta ja minkähintaiset postikulut tulee?? On muuten paljon kohtuuhintaista tavaraa