Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vinkkejä

Started by Anonymous, July 17, 2004, 19:35:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Ajattelin ostaa perhokalastus setin johon sisältyy shaekspearin 1094 kela ja shaekspearin vapa joka on luokkaa 5/6. Eli olisko järkevä ostos ku saisin 60€?

Anonymous

Ja siimat tulee mukaan.

Kalamies-90

en oo ite perhostellut.
mutta uskaltaisin väittää että myös perhovälineisiin (kuten virveleihin) pätee sama sanonta "Halpa ja hyvä ei kulje käsikädessä"  :roll:

Mutta voi se tietysti ensimmäiseksi perho setiksi kelvata  :wink:
se on vain ajan kysymys...

Erho

Mulla on sama sarja "pusikkokalastukseen" johon ominaisuudet kyllä riittää. Setin hinta pitäisi olla 49,-euroa, ei 60.
Kela on pieni ja ilman jarrua, kelpaa"siimavarastoksi", miksi on tarkoitettukin. Vapa sopii "purokalastukseen", ei suurille vesille/ kaloille, ne heitto-ominaisuudet kun ovat rajalliset. Mutta se siima on aivan p-stä, kuin ylikypsäksi keitetty spagetti. Osta heti uusi siima niin tulet kyllä toimeen. Eli, laske paketin hintaan lisää noin 30,- euroa saman tien.
Miks aina tulee pelkkiä taimenia, ei koskaan mitään muuta.

Mikko_-Procyon-

...ja heti kun sen 30€ laskee lisää hintaa, niin alkaa tehdä mieli vaikkapa visionin introa. Ittelläni on myös kakkosvehkeinä jonkinlainen vanha shakespearen perhokela + daiwan strikeforce cobra -vapa. On muuten sellainen setti, että hohhoijjakkaa. Kyllähän sillä kalastaa, mutta kateellisena pitää katsella, kun vieressä lentää pitkälle ja vaivatta. Minun mielestä rahat menee hukkaan tuossa setissä (jos alat siimaa vaihtamaan, niin vaihda koko setti heti).
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Anonymous

Siitä tuliski mun eka setti ku ajattelin alottaa ton perhokalastuksen. Mulle kerrottiin että semmosesta vavasta saa maksaa kaupassa 100€ ja kelasta yhtä paljon.

Flygerous

Älä nyt ainakaan sitä huutonetin settieä osta. Myyjä taitaa olla aika kettu, mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa!

Anonymous

Joo kävin just tänään kärkkäisellä ja samanlainen setti makso 29! Onneks en ehtiny tarjota enkä oikein tiiä noista hinnoista ku olen aloittelija.. Joku vision taitaa olla hyvä.