Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

jakki lusikat

Started by väsyttäjä, June 14, 2004, 14:29:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

väsyttäjä

joo eli nyt taas putkahti markkinoille nää jakki lusikat...hemmetin hyviä hauelle ja halpa ku mikä...mitäs te oottte mieltä näistä jakki lusikoista...ittelläni ei oo viel tätä mut kaveri repi haukia ku oltii kalassa...ja mitä mieltä ootte näistä muista lusikoiden hintaluokasta?
ahti on usein reilu...MINULLE

magnum2

mitäs nämä sitten maksaa? en oo vielä itse törmänny kaupoissa mut täytyy lähteä etsimään  :D

väsyttäjä

joo en tiiä kauppahintaa ja en tiiä onkos ees vielä kaupoissa mutta olin erämessuilla ja siellä makso 3€...ja erälehdessä oiskohan olllu pari numeroo sit ni siel takakannessa mainostettii sitä että se on halpa ja hyvä...

Heikinheimo

Paras lusikka millä olen kalastanut sai meidän vesillä nimityksen "salainen ase"

Jani2

Siis puhutaanko tässä siitä vanhasta lusikasta, missä lukee "alkuperänen JAK turku"?

Se on ainakin mielestäni huipu kallis. JOtain 7,90 Euroa. Tosin huippu hyväkin. MItä nyt on tullu vaarin vanhoila kalastettua. Eli tässä Jakissa on sellanen jännä kuviointi.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

Kokslax

Ne Jakit mitä minä olen ostanut on maksanut hieman alle kymmenen euroa ja niissä on ollut semmoinen jännä hologrammi kuvio ja helmi.
Kaks mummoo ajo tandemilla, keskimmäinen keuli.

panumies

Jak ja Jakki ovat eri uistimet. Täytyy myöntää että ovat erittäin tyhmästi valinneet tuon Jakki nimen, vaikka kopiosta onkin kyse (?). Jossain olen noita Jakkeja nähnyt, Jakia taas löytyy joka kaupasta, se on toiminut hyvin merellä vaihdellen uitettuna. Jakissa/Helmi-Jakissa on tosiaan tuo "jännä" kuviointi pinnassa, Jakki taitaa olla "normaali". Pitää kokeilla tuota Jakkia, kun Jak:kin on ollut hyvä.

p.s. Onpa vaikeata kirjoittaa nuo samaan lauseeseen :)

Spotti

Löytyiskös tästä Jakista mitään kuvaa? Pikaisella googletuksella ei ainakaan löytynyt mitään.

nenone

Veljekset keskisellä elikkä tuurissa kyseiset jakki-lusikat olivat jo tarjouksessa...
yhden ison 30g ostin kokeeksi (viel ei kalaa ole tullut, tosin ei juuri uitettukaan) Tämä jakki-lusikka maksoi 3-4euroa

väsyttäjä

horcoff...juuri tuolla hinnalla ostin itsekkin veljekset keskiseltä erämessuilla tämän jakki lusikan...joo jak lusikka on kalli ja hyvä mutta jakki lusikka on halpa ja hyvä...mutta ei kyllä niin hyvä kun legendaarinen jak...

KatchU

pitää katsella jos olisi tuolla kolin erä messuillakin viikonloppuna...

KatchU

joo, tuolta kolin erä-messuilta löytyi noita jakki lusikoita. ainakin keskisillä oli ja muutamalla muullakin mahtoi löytyä. aika jännän oloisia. hintaa oli 3.90€. lentää ainakin hyvin ku on painoa...

Kala_Jökke

Muutaman euron semmonen täälä maksaa. Jänniä värejä. Ostan joku päivä kokeeks kolmen jakin satsin. Luulis haukea tulevan. :)
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

<BOMBER>

JAK on huippu, Jakki halpa kopio alkup. JAK- lusikasta. Kuitenkin vaikkeivät uistimet ole mitään sukua keskenään, kalaa saa molemmilla ainakin kohtalaisesti
#KeeP On Bombing!#

jaba88

Joo,siitä lusikka vanhuksesta puhutaan!Eli ei ole mikään uutuus *todellakaan* ja paljon on sitä eri paikoissa kehuttu...

willE_

Eopä taida alkuperäinen jak lähteä tuohon 4 euroon...

itse olen kyllä pitänyt jakkia sellaisena uistema, että jollei muulla lähde haukea niin laitetaan jakki ja alkaa tulemaan sitä haukea!!!

älkää ostako niitä kopiota vaan ostakaa alkuperäisiä!!

jaba88

No olen katsellut tuon alkuperäisen uistimen hintoja niin ei mene kyllä missään 4€ koska halvin näkemäni hinta oli 6.90€ ja kallein 8.90€
tai voihan se jossain poistoalennuksessa olla mutta käsintehdyt ovat aina kalliimpia kun tehtaassa prässätyt.

väsyttäjä

jaba88....jak alkuperäinen maksaa 9euron pintaa...mutta jakki on täysin eri asia se on eri uistin...joka maksaa 3-4euroa...