Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Veneen rakentajat tänne !!

Started by Anonymous, January 08, 2004, 18:04:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Pääsen lukiosta tänä kesänä ja haluaisin tietää et kuinka moni on käynyt jonkin näköisen veneen rakentaja kurssin ja jos vielä voisitte vaivata päätänne niin ehkä kertoisitte netti osoitteita joissa kerrotaan veneen rakentamisesta (puuveneen). Aijon seuraavaksi pitää välivuoden ja lähden tuttavani luokse kanadaan opiskelemaan joksikin aikaa puuveneiden valmistusta ja toivon että saan siitä myös jonkin näkösen ammatin.    =)     :D

pilkkiä

---_Ville_--- = ent. FisherMan

Monni

Kappas vaan Ikaalisissa! Siellähän minä asun...
Poltinkoski

-escorvet-

minä oon perehtyny veneisiin,vaa ei tuu mielee puuta enää työstää...lujitemuovi on mun mieleen...

Namila

katsokaapas tätä: http://www.eko.fi/?sid=46
Hakuaika meni jo umpeen, mutta peruutuspaikkoja saa varmaan vielä. Mä lähetin kans hakupaperit tonne :)

Namila

tuonne ekoon pääsee vielä, on kuulemma aika vähän ollut hakioita. MÄKIN pääsin :o

Namila

Jepjepjoo... Eka viikko melkein takana ja kölipuu ja keulatäävi ja perälauta on melkeinpä valmiit.

Tänne odotetaan vielä lisää porukkaa, joten halukkaitten kannattaa ilmottautua ja tulla mukaan! Kämppäkin järjestyy, tyhjiä asuntoja on vielä kuulemma...

Niin joo ja tääl on sit puuverstas ja venehalli ja metallipaja opiskelijoiden käytös ympäri vuorokauden;)