Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Tenojoen lohi piirrustus.

Started by Kalaboi, October 13, 2004, 22:50:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kalaboi

Tämän piirsin tuossa joutessani, piirtämiseen kului aikaa n 1,5h ja väritykseen se 3h

Tein aluksi luonnoksen, josta piirsin puhtaaksi tussilla kuvan, jonka sitemmin väritin koneella adobe photoshop elements ohjelmaa käyttäen.

Tenolohi.

Tää on niiku mun toive uni :D

Vesi epäonnistui täysin. Sen voin sanoa... Vaikea piirtää ja vielä vaikeampi värittää, jouduin koneella karsimaan piirrustukset kokonaan pois vedestä ja tekemään koko veden koneella. Uusin varmaan veden kokonaan joskus mikäli aikaa riittää.

Kommentteja?

Anonymous

Enricolla on iso lohi.:)

Ei vuan. Hienohan se on, olisit piirtänyt siihen veteen enemmän yksityiskohtia. Tarkoitan koskia, kiviä, huopeita. Ja muutenkin taustan "laajakulmaisempana"

Kouluarvosana hyvä.
:wink:

Kalaboi

joo eipä mullakaan tuota aikaa niin kauhiasti jää tehä joka yksityiskohtaa ja väritystä kun tänääkin koulua oli 14h parempi vissiin olisi että olisin vain piirtänyt tuon äijän...  mielestäni tussaus oli hienonpi. ja itsellä kun on paha vika "äkkiä valmiiksi" tyyli.

TIIMU

Anonymous

Timo_ sähän oot perhorasiassa zeno. Huomasin just. Ja ihan hieno piirrustus!! :wink:

jaba88

Siinä on ukolla iso hauki kädessä! :D
No ei sentään,hieno kuva.Itsekkin olen joskus piirtänyt kalastusaiheisia kuvia mutta sitten ne on aina johonkin hukkunut.

Kalamees

Ois tullu hienompi jos oisit käyttäny esim. puuvärejä, mutta siihen kuluu sitte taas enemmän aikaa.
"Jumalat eivät ota ihmisen lasketusta elinajasta niitä tunteja, jotka on omistettu kalastukselle."
~ Babylonialainen kirjoitus v. 2000 eaa.

VK.

Joskus seiskalla kuviksen tunnilla kun ei ollut mitään tekemistä niin väänsin lyijärillä tälläsen "toiveunen". Toteutuikin tänä kesänä, mutta se kookas taimen ei kyllä tullut millään nallepuhilla :wink:

HalDi

Täältähän löytyy oikeita taiteilijoita! Joo, mutta mukava huomata. Pitäis laittaa vaikka joitain omiakin tekeleitä. Nyt justiin oon innostunu tussilla piirtämisestä ja aina tulee tehtyä joku lyijykynä- tai hiilityökin. Mukavaa puuhaa, kun on kunnon välineet! Vai mitä?
On sitä tullu hankittua kolme Derwentin sarjaa, luonnonhiiltä, hiilikumi ja isältä pilotteja, joista tähän mennessä on tullu käytettyä lähinnä .50 millistä.

Mitä tekniikoita porukka käyttää yleensä?

Timolla on muuten nähtävästi tommonen sarjakuvatyyli piirtää. Ookko tehny oikeen sarjakuviaki?
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

Kalaboi

oon mä muutamia sarjakuvia piirtäny, tosin jääny aina kesken.

http://www.edu.lahti.fi/~tkkorhon/susimies2.jpg

http://www.edu.lahti.fi/~tkkorhon/susiluonnos.jpg

tossa yks mun toinen piirtämä kuva, tosin ei liity aiheeseen + paljon kalakuvia oon piirtäny tää on vaa ensimmäinen jonka on raaskinu skannata.