Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Oudoin kala virvelillä?

Started by Anonymous, December 19, 2003, 14:44:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lohenuistelija

Quote from: AnonymousSimpukoita on tullut paljon.. :shock:
Eipä vastaa otsikon kysymykseen: Oudoin kala virvelillä?

Timky

Itepä nostin noin 400g vimpan mepps aglia longilla. Ja kerran nappas noin 12cm pitkään ahvenen väriseen proffaan noin 10cm ahven ja oli vielä tunkenut koko kolmihaarakoukun suuhunsa. :shock:

Anonymous

Miekkasärki jigillä Ahvenkoskesta.

puoliammattilainen

Oudoin saalis on ehdottomasti kahvikuppi. Täysin ehjä ja minulla edelleen käytössä.
Kaveri sai katistakan keskeltä tummavetistä lampea. Siinä oli kaksi haukea sisällä 2.5kg ja 1,5. Olin mukana ja kaveri väseytteli sitä tosi isona haukena. Katiska nimittäin potki ja junnasi kovasti vastaan.

Peliqtio

Oudoin on luultavasti ruutana.
-Kaikki koneet toimivat savulla, kun savu tulee ulos, kone ei enää toimi-

Paina tästä, jos vain uskallat!

Tyrskyturska

http://www.tyrskyturska.net/kalat/cwdata/P1010049.html

No olisko tuo, pikkunahkiainen on tullut kotovesiltä selästään tarttuneena..

P

Demee

Oudoin kala on varmaankin n. 3cm pituinen salakka, joka tuli aikas erikoisella tavalla: Olin kelaamassa n. 30cm pituista ahventa veneeseen, kun se huomasi pinnalla hyppäävän salakan ja nappasi sen suuhunsa  :P . Sitten vaan kelailin veneeseen, ja ihmetys oli melkoinen kun näin mitä suusta löytyi   :wink:
- Ei sitä mitään saa jos ei yritä mitään -

julli69

isot hauen vatsaevät kustavin vesiltä, oiskohan jonkun perkuujätteitä!! :)

teemu_l

Kaveri sai lokin, ku heitti virvelilla ni jäi lokki kiinni

Demee

Ja Norjassa Varanginvuonolla kaveri sai pienen meritähden  :P
- Ei sitä mitään saa jos ei yritä mitään -

mikke.l

lippalla sain särjen,kun koukku oli menny sen kyljest läpi :shock:

Rapalaz

salakan satuin saamaan joka varmaan oli haavoittunut tai jotain vastaavaa sillä uistimen koukku oli mennyt selästä läpi   :wink:

Haltianpolun_tallaaja

Muistaakseni sain Mudun lotto-lipalla joskus vuosikymmen sitten...

Pete

Quote from: Ivalon_keisariMuistaakseni sain Mudun lotto-lipalla joskus vuosikymmen sitten...

Onko se Lotto-lippa hyvä uistin mudulle ?
Käytätkö sitä usein sen kalastukseen ?

tome

Lahnan sain kerran 5 cm räsäsellä. :lol:  :mrgreen:

Jooseppi

Salakat ja sorvat tuntuu tykkäävän liitseistä ja jigeistä... On vaan aika hankalaa saada ne tartutetuksi :D Simpukkaakin on tullut.

Anonymous

no muikkuverkko on mun erikoisin saalis ja vieläpä oli ihan täynnä :D  muikkuja!!  8)

Anonymous

meppsillä simpukka
pienellä lipalla salakoita ja särkiä
kolmoskoon calicocatilla kiiski ja lahna sekä täkyongella joku vesilintu

erekki

itellä erikoisin lahna joka tarttui jigiin

Psycho

Tämä menee hieman aiheen vierestä mutta kumminkin. Kolmen tunnin turhan kalastelun (vuosi sitten lokakuussa) jälkeen päätin alkaa lämmittää saunaa, eikun vettä järvestä. Ensimmäisen ämpärillisen mukana tuli kivisimppu. Oli pieni itsetutkiskelun paikka että tajuunko kalastamisesta mitään.

Anonymous

made perholla noin yks ja puol killoo made tarras perhoon oulaisten vääräkoskella :P

TS

Siikaa ei tainnut kukaan vielä mainita. Sain viime kesänä parikymmensenttisen siiansintin pienellä sinihopeisella lipalla. Suustaan oli kiinni.

suspi

Salakkaa on tullu parikin kappaletta Ja sitte on tullu yks simpukkakin.

JuQ

10 sentin hauki ahven lipalla
-juQ-!
<º)))))))<

Triple Me

Olin kerran taimen joella ja heittelin Mini Fat Rappia ja huomasin et joku sielä nykkii ja kovaa nykiikin ja nostin rannalle.. n. 400g särki..

se oli omasta mielestä jo kumma juttu mutta kun niitä tuli vielä muutama lisää...?? mahtoi vissiin olla rarinto lopus ku kala jäljitelmiin otti

Ja sitte kukaan ei sano et "se oli säynävä" ym. viestejä sillä se on särki

(minäminäminä)

santtuu

Minä sain 3 kokosella proffalla noin 10cm pitkän salakan. :D

Karamja

Rapalan Husky Jerkillä sain (en muista mitä painoi) mutta sain ihan saatanan pienen karpin. Oli ensiksi epävarmaa jos kyseessä oli edes karppi, sen koko oli uskomattoman pieni.
"Jos sinä et syö kalaa, se syö sinut"

Tench

Lokki silakanvärisellä Nilsun invinciblellä Vattuniemestä. Lokki seurasi lentävä nilsua ja nappasi. Elämäni väsyttely. Hurjaa hommaa, kun saalis lentää ilmassa! Väkeäkin kertyi paikalle ihastelemaan tätä kalastustapahtumaa. Hienoin homma oli, että saatiin lokin nokkaan sierainaukkoon kiinni jäänyt nilsu irti ilman, että lokki vahingoittui. Joten catch and release rulettaa lokinkalastuksessakin  :D

fange

itellä varmaan pieni salakka lipalla
kaveri sai kerran kissan

hauki man

ei voi kyl kalaks sanoo mut täplärapu :lol: