Matikkaa ja haukea nyt koukuilla?

Started by pietu, November 09, 2004, 16:51:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pietu

Saiskohan nyt matikoita tai haukia koukuilla? Mistäkönän syvyydestä haukea koukulla? Mikä söytti ois paras?

:D  :P  :twisted:  :lol:  8)
mie oon manne noh en ookkaan kun karjalan poikii

Kalaboi

pyydettiin serkun kanssa tuossa kolmeviikkoa sitten haukia aivan rannasta iskukoukulla syöttinä salakka syvyys oli jotain puolimetriä ja koukku oli 20 cm syvyydessä

kalastaja86

Itse aion tällä viikolla pyytää haukea jäältä pienellä lammella, jolloin käytän syöttinä ahventa tai särkeä. Uskon että hauet käyvät täkyihin kiinni. Mateista en tiedä kun niitä ei ole vesissä joissa kalastan.
Just a Fishing Man....

Mutikainen

Matikkaa saat kun laitat kalan kuokun kera ihan pohjaan niin että siima jää löysälle  :wink:

jymä

46 v mies Forssasta.Tämä käyttämäni systeemi toimii??? Ensin ongin morrilla syötit (pieni ahven tai särki) tämän jälkeen iso kolmihaara koukku johonka laitan yhden koukun syötin selkäevän alta kiinni, koukussa pitää olla peruke(muuten hauet katkoo paksun punotun siiman) Tämän jälkeen syötti reikään,punottua siimaa jään päälle ja metrin päähän keppi, johon se punottu siima on sidottu. sitten vaan odotellaan koska kepakko syöksyy reikää kohti,jos ja kun näin käy niin silloin hauki on kiinni! Joka talvi olen saanut muutaman hauen, suurin 5 kg!

pilkkiä

joo matikkahan otetaan pohjasta! hauelle en tarkemmin tiiä.
---_Ville_--- = ent. FisherMan