Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Tallinnan perhokalastusliikkeitä?

Started by Jay-Em, November 03, 2004, 07:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jay-Em

Nyt kun pikkujoulu risteilyt ovat alkamassa/alkanut... ja itsekkin "joudun" moiseen lähtemään tallinnan suuntaa niin kävi mielessä seuraava: Löytyykö etelä-naapurilta keskustasta perhokalastus liikkeitä.
Jos joku on käynyt ja löytänyt kyseisiä liikkeitä niin olisi kiva jos kyseisiin liikkeisiin löytyisi netti-linkki tai edes kaupan nimi...
Joulun odotusta :lol: [/b]

edit: otsikkoa tarkennettu

Anonymous

oon kuullut että keskustasta pitäisi löytyä metsästys&kalastus-liike missä olisi myös perhokalastus tarvikkeita,lähden ensiviikolla etsimään...???

tietoa janoava

Kertokaa ihmeessä, jos löysitte joitain kauppoja...

Perhopoika

Siellä kyllä on niitä. Oon käyny paikallisen kanssa parissakin siinä keskustan lähellä, mutten sen enempää osaa neuvoa, sillä se ajo sinne...  :)

Olis muuten aika halpaa, ainakin jos perhokulmaaa verrataan |piste|  :shock:
Hölömö.

flan

Tallinnassa myydään satunnaisesti perhokeloja urheiluliikkeissä, vapoja saa sitten jo todella hakea. Yleensä virolaiset perhomiehet tilaa romppeensa netistä tai käyvät Helsingissä ostoksilla. Virossa on tuollainen reilu kourallinen harrastajia joten markkinat ei ole kovin isot.

Anonymous

miten on kahluukamojen kans? taitaa olla laatumerkit aika harvassa?

flan

Quote from: Anonymousmiten on kahluukamojen kans? taitaa olla laatumerkit aika harvassa?

se vähä mitä olen siellä kahluukamoja nähnyt niin ovat venäläis (tai jotain idästä)-valmisteisia neopreenejä . http://www.flyfishing.ee mainostaa uutta perhokalastukseen(kin) keskittyvää kauppaa, esitteen mukaan Visionin Extremet maksavat 3452 eekkiä eli tuollaiset ~ 225 euroa .