Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

vieheitä

Started by Anonymous, March 05, 2005, 00:21:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Pete

Minnow Spoon:
- Ei jää mikään kiinni
-Ruohosuojaus katkeaa ennen pitkää
-Pieniä kaloja suurimmaksi osaksi
-Rapala

+ Ei jää mihinkään kiinni
+Helppo heittoinen
+Ei mene sotkulle

Vaaput:
-Rapala
-Uinti
-Uinnin säätö vaikeaa

+Värit hyvät
+Uintisyvyys
+Paino

__janze__

väitätkö pete että rapala on huono uistin olet pahasti väärässä

Urzi

Rapaloissa on omat hyvät ja huonot puolensa...
Itse harrastan Spoonia lähinnä alkukesästä merellä, kun rantakaislikko ei ole vielä kasvanut. Silloin uistimen voi viskata aivan rantakivikkoon asti.
Muuten en ole keksinyt niille mitään käyttöä. Noihin vaappumalleihin on joskus jokunen hauki ja kuha eksynyt, mutta eniten kalaa on uistelemalla tullut ihan omatekemillä malleilla. Joku sano että kai se kala nälissään käy kiinni vaikka sorsanpoikaseen.
PILKIN, EI NAPPAA!!!

Pete

Quote from: __janze__väitätkö pete että rapala on huono uistin olet pahasti väärässä
---------------------------------------------------------------------------

Väitän, ja se on minun mielipiteeni. Mitättömien, rekisteröimättömien, puskasta huutelijoiden kommentit eivät mielipidettäni juurikaan muuta.

Urzille:
Olen nähnyt kun hauki vie poikueesta sorsan.

karza

Eihän sillä merkillä nyt sinänsä oo väliä muutaku nimellisesti.
Ja leikarin pääs saa olla minkä merkkine kuva tahansa, kuhan sillä kalaa tulee...
Sori Pete...
Peli on peliä!!!

karza

Oon itekki saanu elämässäni yli puolet kaloistani Rapaloilla, joten en kyl oo ainakaan mikää antifani...
Ja sehän on vaa hyvä et on mielipiteitä!!!
Peli on peliä!!!

Anonymous

Pete hei!
Millä perustein?
Kai sulla joku selitys on...?

Pete

Yleensä en viitsi vastailla rekisteröimattömien, puskista huutelijoiden kysymyksiin, mutta tehdään poikkeus.

+ väriskaala on hyvä
+ heitettävyys
+ pienet mallitkin ohjelmassa

- uinti
- leukalappu
- ja uinnin säätö mahdollisuus
- steriili teollisuustuotteen imago
- ei luottoa minun käytössä

Lähes kaikki pienemmät valmistajat ja varsinkin käsintehtyjen vaappujen valmistajat ottavat huomioon sen, että ostaja/käyttäjä/kalastaja ehkä haluaa virittää uintia johonkin suuntaan. Lähes kaikissa muissa vaapuissa nokkalenkki ja leukalappu ovat sellaisia että niissä on säätö ja virittämisvaraa. Rapalassa mielestäni sitä varaa ei ole, siksi ne on annettu pakeistani pois, kaikkein pienimpiä lukuunottamatta.
On tuolla osa niistä pienistä myynnissäkin Kirpputori-osastossa.