Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Paras viehe tuoreelle istarikirjolohelle?

Started by kalajorse, May 28, 2005, 21:11:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalajorse

mikä on paras viehe vastaistutetulle kirjolohelle?

edit: otsikkoa tarkennettu

Petri

Eiköhän niille kelpaa lähes mikä vain kiiltävä ja värikäs... Itselläni kuitenki tehokkaimpia ovat olleet loket lippa värissä papukaija ja 4cm räsänen saman värisenä. Myös pienet jigit toimivat väreissä valkoinen, oranssi ja myrkynvihreä.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

penttil'ääää

Mullaki toimi loketti .5 kirreä viikonloppuna.  8)

Anonymous

Oranssi rapala countdown on minun suositus. Ja lottolipat on kans hyviä.

Koskikara

Kuussenttinen kirkas Nautiluspilkki uistimena.

marabou

Oranssi tai joku muu oikein värikäs lottolippa.

Galamiäs

Lottolipat ovat myös hyviä taimenlippoja. Paras yleisväri... ambulanssi, vihreä kimalteilla tai oranssi kimalteilla.
Muutkin lipat kuten semmonen pirkkaversio Abu-reflexistä ovat toimineet. Lipasta tosin lähti kilosen kirren suuhun maalit ja karvat  :)  :)
Räsänen ja Rapala CD on loistavia myös  :P
Se mikä ei tapa sattuu v*tusti!

Anonymous

Siniselkäinen ja valkomahainen team esko mustilla tammukkapilkuilla.

jinok

minä oon käyttäny 6g:n kultasta professoria ja 11g:n lapinkulta räsästä.
On tuo ainaki seiten kilonen!

kalamies)

Quote from: PetriEiköhän niille kelpaa lähes mikä vain kiiltävä ja värikäs... Itselläni kuitenki tehokkaimpia ovat olleet loket lippa värissä papukaija ja 4cm räsänen saman värisenä. Myös pienet jigit toimivat väreissä valkoinen, oranssi ja myrkynvihreä.

näin hän se tuppaa olemaan  
super vibraks 1 toimii hyvin täysin hopean värisenä....mutta loketit han ne vievät voiton tuossa kirjolohta kalastellessa..
itse en ole kokeillut tuota jigittämistä .pienet jigit ovat varmasti hyviä sitä en epäile yhtään.mutta ottaako  taimenkin jigiin??? pitäisi kyllä itsekkin kokeilla tätä jigikalastusta taimenelle ja kirjolohelle...

zoupparo

lottolippa ja pieni räsänen

mutta ne nyt käy mihin vaan

kalevi kalastaja

Quote from: kalajorsemikä on paras viehe vastaistutetulle kirjolohelle?

edit: otsikkoa tarkennettu

Tampereella istutettiin pyhäjärveen n.20cm pitkiä kirjolohia niin osa onki niitä "mato-onki härvelillä" eli mato, koukku, paino, koho ja siima rulla kädessä.

Aika hauskan näköstä kalastamista  :)
Jos sinulta vielä puuttuu tunnus Gmailin sähköpostiin niin ota yhteyttä yksityisviestillä niin pistän sinulle kutsun paluupostissa!

FisherManne

4 tai 5 cm Räsänen tai Lotto tai Loket.Myös vähän isommat liitsit toimii kun kalat on syvällä.Esim.MA Kuha-Leech
on aivan loistava!