lohiperhosiima?

Started by Anonymous, November 03, 2004, 12:02:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Mitä perhosiimaa suosittelette vapaan Vision 3zoneDH 14"9-10,kela Vision
KOMA lohikela :?:

ampuja

Ampumapäitä, ehdottomasti! 3M:n ovat hyviä, Acetkin menee, Loopilta löytyy... Ei muuta kuin kauppaan kyselemään, myyjät opastavat!

Perhopoika

Itselläni on vastaavaan koma + 3zonedh:ssa : Ace-juoksusiimaan laitettu extreme... (perhokulmasta kelapaketti) 3 eri uppoavuutta..

Kokeiltua ei ole tulllut, mutta parin viikon päästä on. Varmasti lentää ainakin 30 metriä.. ;) vaikkei sellasta matkaa tarvitsisikaan heittää.
Hölömö.

Ebi

Ampumapää on hyvä vaihtoehto ja varsinkin silloin jos haluaa vaihdella pintasiiman ja uppoavan välillä. Mä heitin pari vuotta ampupäällä, mutta vaihdoin WF:ään kun vaihdoin vapaa ja vanha siima jäi vähän raskaaksi vaikka vavan luokka pysyi samana. Kun kalastan vain pintasiimalla ei tule ongelmia siiman vaihtojen kanssa. Halusin kai sanoa että jos siiman ostoa miettii niin Ampumapäistä saa varmaan räätälöityä juuri oikean siiman omaan heittotyyliin ja vapaan sopivaksi, mutta ainahan voit ostaa valmiin heittosiiman ja luottaa siihen että siiman valmistaja on miettinyt valmiiksi oikeat painotukset juuri haluamasi luokkaan..

Hyvää lohikesää kaikille. Aloitukseen aikaa 7 yötä.
ei sen väliä saanko tai olen saamatta...  MITÄH!

mikko78

Onkos noita ampumapää siimoja valmiina jossa olis ampumapää ja juoksu siima valmiiksi yhdessä?

Jos on niin millä valmistajalla ja minkä nimisiä....?
KALASTUKSEEN käytettyä aikaa EI vähennetä miehen elinajasta

Ebi

WF siimassa on paksumpi etupää ja ohenee selvästi kun sopiva heittopituus on ulkona vavasta. Vähän niinkuin ampusiimassa...
ei sen väliä saanko tai olen saamatta...  MITÄH!

Anonymous

Ei oo samassa. Mutta riippuu siitä mitä tarkotat. Multa lähtee toi paketti halvalla.... En tienny olevani spey-miehiä...  :lol:

Pete

Quote from: AnonymousEi oo samassa. Mutta riippuu siitä mitä tarkotat. Multa lähtee toi paketti halvalla.... En tienny olevani spey-miehiä...  :lol:

Mika paketti sulla siella olisi ?
Onko silla paljon kalastettu ja mika mahtaa olla se halpa hinta ?

Itse tarvitsisin #10-11 luokkaan tai #9-10 luokkaan ampupaita.
Siina sun satsissa ilmeisesti on juoksutkin mukana ?

peltzi

Kyllähän visionilla muistaakseni oli joku yhdistettu ampumapää ja runningline

Mut suosittelisin kyllä tilaamaan vaikka perhokolmiosta visionin ace amppareita muutamia, varmasti kelluva/inter, kelluva/2-uppoova, ja 2/4 uppoovalla selviit jo pitkälle...

Sitten runnariksi sufixin kelluvaa monofil runninglinea ja kyllä luistaa paremmin ku muut.... ja lentää pitkälle

Anonymous

Itsellä on sama vapa kuin kysyjällä. 37 gramman ACE kelluva ampumapää  toimi vavassa paremmin kuin vapaan suositeltu 34 grammainen.