Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Fladenin uistimet

Started by Bister, September 08, 2005, 21:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fladenin uistimet

Käytän
9 (50%)
En tiedä
5 (27.8%)
EN TODELLAKAAN!
4 (22.2%)

Total Members Voted: 16

Voting closed: September 08, 2005, 21:17:40

Bister

Selailin threadeja ja näin jossai threadis jutun uistimista mutten fladenista.. Koklasin haussa enkä löytäny tämmöstä foorumii..
Et käyttääks kukaan teist niitä Fladenin halpauistimii (jopa 0,50€ kpl!!!)??
Mä ostin niit iha sikana sillo ku alotin kalastaa mut tajusin myöhemmi et niil ei tuu mitää!!! Taino.. kerran tullu vähä päälle kilon hauki!!! :o  Niin no.. Seki oli kiduksista kiinni  :lol:
Kyl Fladenin vavat on kuulemma iha hyvii mut esim. halpalusikat, vaaput ja lipat on ihan p**seestä!!!!

kaivo

Quote from: BisterKyl Fladenin vavat on kuulemma iha hyvii mut esim. halpalusikat, vaaput ja lipat on ihan p**seestä!!!!
Aika rankasti sanottu, yhden hauen perusteella ei kukaan pysty väittämään koko tuotemerkkiä huonoksi. Perusteluja...

Kala_Jökke

Itselläni on ollut aikanaan kaksi fladenin vapaa ja kummatkin on kestänyt hyvin, vaikka ne on ostettu ainakin viisi vuotta sitten ja maksoivatkin silloin muinoin vaan 50 markaa kappale... Elikä mielestäni vavat on aivan käyttökelpoisia.

Uistimista sen verran, että itse en ole koskaan kokeillut/ostanut kyseisen merkin uistimia, mutta epäilempä, että nekin ovat kelpo tavaraa. Säästömarketissa olen niitä katellut ja ainakin lipat on ollut ihan ottavavn näkösiä ja ei siinä paljoa menetä, jos ostaa kaksi euron lippaa...Täytyypi kokeilla ja laittaa tähän aiheeseen viestiä, miten pelittää :P
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

suspi

Muutamia kyseisen valmistajan valmistamia uistimia omistan ja kokemukset ovat vähän ristiriitaisia. Positiivisia kokemuksia löytyy loket lipasta, joka on tismalleen samanlainen lippa kuin bete lotto. Tietenkin erojakin löytyy, esim. maalipinta on huonolaatuisempi ja koukut huonommat, mutta muuten todella toimiva peli. Lisäksi fladenin Dolphin vaaput ovat todella toimivia heittokalastuksessa, koska ne ovat todella pitkäheittoisia ja eivätkä koukut sotkeudu heitossa siimaan. Näissäkin vaapuissa on tietenkin aina sellaisia yksilöitä, jotka eivät ui vaikka kuinka yrittäisi virittää ja koukut pitää vaihtaa, koska ne ovat aivan p*skat.
Kaikista fladenin uistimista huonoinpia ovat kuitenkin reflex lipan kopiot. Päällisin puolin näyttävät samanlaisilta, mutta lippa ei sitten pyöri millään. Kaksi samanlaista lippaa olen omistanut ja ei ole kummatkaan pyörineet.

Systeemi kalastaja

Kannattaa mennä tonne avomerelle mun kaveri sai sieltä |---| tän kokosen HAUEN :wink:

Bister

Tää ei tarkota et haluisin et kaikki on mun kanssa samaa mieltä mut MUN mielestä fladenin ainoot hyvät uistimet on ne Conradit.. Ne on kuulemma kunnon haukipelejä  :lol: