Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Hong Kongin Kelat

Started by Bluery, September 07, 2005, 20:31:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bluery

Hong Kongissa myydään nyt Avokeloja 3.99€ KPL. Kukaan käynyt katsomassa millaisia ne mahtaa olla? :) Ajattelin pari hakea jos ne on laatutavaraa. Valaiskaapa minua vähäisen tässä asiassa. :D
"Kuivan maan kalastaja"  8)

perza

elä osta voin sanoa että täyttä p%&¤=aa ovat, niillä valkoisillla keloilla saattaisi jotain ehkä tehdä mutta ei niillä mustilla eikä punaisilla tee mitään...
:!:
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

kalamies)

niinhän se tuppaa olemaan ettei halvalla hyvää saa..

Bluery

"Kuivan maan kalastaja"  8)

lapa

ostin itse kokeiluksi mustan kelan en ole pääsyt viälä kokeilemaan sitä  :lol:
lapa

okuma

Ite oon ostanut niitä valkoisia ja punaisia tahnanoilla ongintaan varten
kai ne nyt sen verran kestää. Mutta en todellakan luota siihen siimaan mitä siinä on valmiina. :)

perza

valkoinen kela on varmaan ihan hyvä siinä tahan onginnassa mutta ei niistä mustista ja punaisista ole kyllä varmaan siihenkään...itse honkkarissa töissä ja voin sanoa että n. puolista keloista sanka ei mene itsestään kiinni vaan joutuu kädellä sen taittamaan ja aika moni kela oli todella jäykkä kelata...
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Peksim

No jos hintana on 4 euroa niin eikö kellot soi!? Mitä voi laadulta odottaa!?
Aivan oikein, ei yhtään mitään. Tuollainen kela tuskin kestää muutamaa kalareissua pidempään edes kohtuullisessa kunnossa. Toisaalta sehän on aivan se ja sama kun hintaa katsoo. Joutuu vaan vaivaa näkemään siimojen vaihdon kanssa turhaan  :)
Eikös se niin mene ettei köyhällä ole varaa halpaan...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Zounatan

Häh?! Mitä noi tuollaset kelat ovat? Jotain lelujako? Enpä menisi ostamaan, ainakaan kalastuskäyttöön. :P

Jiksu

-

Jiksu

-

marabou

Missähän olisi lähin hong kong savonlinnaa.
Kasittääkseni siellä on myös perhon sid/kalastus välineitä.

kaivo

Quote from: marabouMissähän olisi lähin hong kong savonlinnaa.
http://www.hongkong.fi/ Lähin myymälä näyttää olevan Mikkelissä...

marabou

Quote from: kaivo
Quote from: marabouMissähän olisi lähin hong kong savonlinnaa.
http://www.hongkong.fi/ Lähin myymälä näyttää olevan Mikkelissä...

OK

moro

Nehän on ihan helvetin hyviä keloja en menisi haukkumaan! Niissä on hyvä jarru ja kevyt kelata.. Ja tiedoksi ne ovat alennuksessa, niitten alkuperäinen hinta on 20euroa.

moro

Quote from: -Kalamies-No jos hintana on 4 euroa niin eikö kellot soi!? Mitä voi laadulta odottaa!?
Aivan oikein, ei yhtään mitään. Tuollainen kela tuskin kestää muutamaa kalareissua pidempään edes kohtuullisessa kunnossa. Toisaalta sehän on aivan se ja sama kun hintaa katsoo. Joutuu vaan vaivaa näkemään siimojen vaihdon kanssa turhaan  :)
Eikös se niin mene ettei köyhällä ole varaa halpaan...
Kaverilla on kestänyt pidempään mitä minun vanha Daiwa kelani. Ja tuo kela on kaverilla kestänyt parin kilon haukia että silleen..

stento-z

Noista halvoista keloista voi löytyä kestäviäkin mutta on se aina riski peliä,Jos se ennätys kala ottaa kiinni niinvoi tulla poru halvalla nyt ei vaan saa hyvää ne voi ketää vähän aikaa mut sit tulee sitä puhumisen tarvetta kun kesken kala reissun voi vaan pilkkiä sillä halvalla kelalla :evil:

Trout

Quote from: stento-z on April 17, 2006, 11:55:13
Noista halvoista keloista voi löytyä kestäviäkin mutta on se aina riski peliä,Jos se ennätys kala ottaa kiinni niinvoi tulla poru halvalla nyt ei vaan saa hyvää ne voi ketää vähän aikaa mut sit tulee sitä puhumisen tarvetta kun kesken kala reissun voi vaan pilkkiä sillä halvalla kelalla :evil:
Minun pikku pääni ei otannu kyllä 10 minuuttiin, tosta tolkkua  :|

Zer0

Quote from: Trout on April 17, 2006, 16:52:37
Quote from: stento-z on April 17, 2006, 11:55:13
Minun pikku pääni ei otannu kyllä 10 minuuttiin, tosta tolkkua  :|
Kyllä sen tulkinnan kans vähän aikaa meni :-P
Kannattaa harkita edes jonkinmoista lauseiden eroittelua, sillä ei varmasti kukaan jaksa lukea yhtään tuon pitempää viestiä, joka on kirjoitettu noin.
Noh, onhan se varmaan jokaisen oma asia miten kirjoittaa, mutta jos haluaa että muut vaivautuvat lukemaan niin suosittelen harjoittelua! </OFFTOPIC>
No kun mietitään että ovh on kuitenkin 20€ niin luulisi nyt noiden nyt hetken kestävän. En kyllä ole tullut testanneeksi, tämä oli pelkkä arvaus. :-)

stento-z

Olette oikeassa oikein kirjoitus ei ole ihan kunnossa.Olen käynnyt vain 4 vuotta kansakoulua,ja tietokoneella kirjoittelu on vähän hankalaa kun rupesin käyttämään toistakin sormea olen pahoillani :?

suiza

Quote from: perza on September 07, 2005, 20:50:24
elä osta voin sanoa että täyttä p%&¤=aa ovat, niillä valkoisillla keloilla saattaisi jotain ehkä tehdä mutta ei niillä mustilla eikä punaisilla tee mitään...
:!:

mul on ollu valkonen ja ei kauan kestäny... ei kannata :mrgreen:
kalastus pidentää ikää

esal

Jos hinta on 3,99 KPL nii ei niiltä paljoa voi odottaa. Mutta voi niitä kokeilla jos haluaa ei se ole kallis. Kyllä minulta löytyy ainaki 4euroo lompsasta :-)

Tuoski

Ostin sitten Nummelan honkkarista heittohyrrän hintaan 29e.
Oli pakko ostaa koska itselläni ei ole koskaan ollut hyrräkelaa ;).

lauri.sinisalo

No kannattaahan se kokeilla hyrrää... itse olen kalastanut hyrrällä 5 vuotta kun vaan ensin uskalsin kokeilla ja aloin opetella heittämään kunnolla.   en ole varma onko nuo hongkongin kelat aivan parhaita aloittelijalle, mutta jostainhan se on aloitettava.
en ole kokeillut itse hongkongin keloja mutta yksi tuttu sanoi että ei ole ihan helpoin hyrrä kela heittää...
tiedä häntä kai se on jokaisen oma mielipide mikä on hyvä ja mikä huono.
uskoisin että kyllä se kestää ainakin 10 ekaa heittoa  ja jos se ne kestää nii kyllä se kestää sitten vuoden ainakin.

Oliko se sinun ostama kela muovinen vai metallinen??  ja mikä valitys siinä on??
nii voisin kysäistä onko se aivan sama malli mikä mun tutulla on.

se kela on varmaan hintaasa nähden ihan hyvä.  että ei muuta kun  kunnon hyrrävapa vaan ostamaan  (ekat heitot voi heittää tavallisellakin vavalla)  ja uusia kokemuksia hakemaan  :wink: :-) :-D
Tereve vaan kalastajille