Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vantaanjoen kalansaaliit

Started by Peeveli, July 10, 2002, 21:16:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peeveli

Laittakaapa myös mikä kala ja mistä kohtaa saatu (esim. Pitkäkoski, Vanhankaupungin koski)

Mulla 1,5 kg:n kirre Vanhankaupungin koskesta sinipunaisella 4 cm:n Topin Topilla
Mielummin kalassa kuin selässä...

Flyman87

Isoin Vanski kala on mulla 1,5kg kille joka tuli eilen Ruutinkoskesta! ;D

poro

J-P

3kg kille pitkäkoskesta. Vissiin vanha kala tai merestä noussut. 2.5-3kg tullu muutamia sieltä.
-J-P-

Anonymous

Oiskohan siinä 2 kiloo tai hiukan yli... kummastuttaa vaan nuo 2,5-3:n kilon kalat, meinaan että tulee sieltä pitkäkoskelta ja ruutinkoskelta kiskottua monia kymmeniä kirjoja vuodessa mutta enpä ole koskaan törmännyt isompaan kuin tuo 2 kilon paikkeilla oleva....

juhohp

Ootteko työ saanu Hyvinkäältä päin mitään kaloja, minä en, mutta kerran katkoin siimani (sai hampaasta, kun ei ollut jigissä peruketta). En ole sen koommin kyllä käynytkään ko joella kalassa.

Anonymous

pitkäkoskelta 5,5 nousu taimen jokisuulta 9,8 lohi. isoin mitä oon karkuuttanu jokihaarassa noin 15kiloa hauki.

Jio

Hyvinkään alueelta ei ole juurikaan tullut kuin haukia ja ahvenia. Kalantulo on sitten enempi riippuvainen keleistä; sateiden jälkeisestä kuravedestä ei tahdo tulla mitään.
C&R!

Anonymous

5,5 kg lohi ruuritista lipalla

angeltroopper

3.6 kirjo vanhankaupunginkosken loppuliulta, Kuulapää red Tagilla sain

Anonymous

;D ;D ;D 3,4kg kirre viime keväältä vantaanjoki(nurmijärvi)50mm tiira oranssi/hopea kylki tappokone kirjoille :(

Anonymous

croocked

oon saanu yhen n. 1kg hauen jonka sisällä oli monia harjuksia
ja riihimäen vedenpuhdistamolta

Mepps

Millasilla vieheillä ootte tuolta Pitkäkoskelta kalaa saaneet? Meinaan vaan, että aika monta kertaa siellä käyny, mutta aika heikoin tuloksin.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Petri

yks ahven mustalla liitsillä ja pari kirree oon karkuuttanut. Mistä päin pitkäkoskee ja ruutinkoskee te niit kaloja saatte ? kertokaa mullekki.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

Vesku

Onkos kukaan käynyt siellä Pukinmäen ja Itä- Pakilan suunnalla kokeilemassa ?

Kaverin kanssa käytiin viime kesänä, mutta ei sieltä yhtikäs mitään tullut. .

-Aloittelijakin voi onnistua iskemään tytön. Mutta eroon pääsyssä tarvitaankin jo kokenutta miestä-

tarpooni

Minkäkokoisia harreja on tullu? Onko mielestänne älykäs ajatus yrittää kotiuttaa vantaaseen ko. eväkästä?