Mikä on ollu teidän paras kisasaaliinne?

Started by Anonymous, November 25, 2005, 16:11:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ville R.

marabou

Quote from: Ville R.19.3 kg  :roll:

Tuo on jo kova tulos oliko millasta kalaa ja millasesta paikasta?

UnLimited

onhan se... paljon ja vähän päälle  8)
3,5kg  :(

Vihernieriä

Quote from: AnonymousHei vihernieriä et kyllä saanu 4kg kaloja koska mä voitin ja sain jotain 3.5kg  :evil:

no si se olit sä joka sait lähemmäks neljä kiloa jä mä sain paljon vähemmän.

Ville R.

Särkeä se oli, semmosta 30-100 grammasta. 3.5 h sain kaloja ja viimeiseen 1.5 tuntiin sain n. kilon. Olin vasta 4 s. siinä kisassa, voittajalla tais olla 26 kg.

Anonymous

Quote from: kaivo
Quote from: Sir.MiloJA TOI MÄSKÄÄMINEN ... NO SE EI TODELLAKAAN OO SALLITTUU,se on tosi raukkamaista, JO PELKÄSTÄÄN TOLLASIST JUTUIST PITÄS JULISTAA KILPAILUKIELTO, VARSINKIN KUN TOST TEKSTIST YMMÄRSI ET "PERZA" ON ITE KÄYTTÄNYT TOTA KEINOO.  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
Mäskittäminen ei ole sallittua kisa-aikana, mutta ei taida olla sellaista sääntöä etteikö ennen kisaa sitä saisi tehdä? Tietenkään sellainen ei ole reilua muita kilpailujoita kohtaan. Tämän takia monissa kisoissa SM-tasolta alkaen ainoa hyväksytty kalalaji on ahven, jota ei voi mäskillä houkutella.

Kyllä ahvenmäskikin on jo keksitty! Hehheh... Mun isosedällä on sitä...

JuP3

Ei ole kuin n. 5.5kg 3:n tunnin kisassa joskus 3 talvea sitten. Keväällä sitä kalaa sais enemmänkin, mutta ei vaan tunnu ikinä onnistuvan minulla tuo pilkkiminen huhtikuun ensimmäisestä päivästä eteenäpäin. :(
Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK